Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Domen Malc:
Vpliv kontekstualnih dejavnikov nakupa na zaznave cenovne nepravičnosti in pritožbeno vedenje odjemalcev
Sanja Rocco:
The direct and indirect relationships between design orientation and market orientation
Teodor Pevec:
Razvoj modela zaznane vrednosti storitev v zdravstvu in njegovo empirično testiranje
Magistrska dela (49)
Tjaša Križanec:
Vpliv atmosfere na nakupne namere v prodajalnah z oblačili
Nadja Jager:
Odnos odjemalcev do sporočanja slabih in dobrih novic
Sonja Majerič:
Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
Marija Pristaš:
Vloga Instagrama in vplivnostnega marketinga v modni industriji
Nina Kolar:
Stališča odjemalcev do uporabe umetne inteligence v fizičnih prodajlnah
Rok Žagar:
Primerjava pričakovane vrednosti modnih izdelkov z in brez eko oznake
Klemen Škamlec:
Stališča odjemalcev do digitalizacije hotelskih storitev
Staša Zabukošek:
Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hrane
Davorin Vrentuša:
Vpliv fizičnega okolja in atmosfere na zaznano kakovost storitev in zadovoljstvo strank v trgovinah z oblačili
Urška Berden:
Digitalizacija storitev v modni industriji
Sara Vocovnik:
Stališča ponudnikov turističnih storitev do avtomatizacije in robotizacije storitev v turizmu
Bukurije Karemani:
Primerjava zaznane vrednosti izobraževalnih storitev, izvajanih v predavalnici, z zaznano vrednostjo izobraževalnih storitev, izvajanih na daljavo
Tjaša Hameršak:
Vloga in pomen celovitih odjemalčevih izkušenj v digitalnem okolju
Iva Lana Korošec:
Povezanost med atmosfero pri izvajanju storitve in zaznano vrednostjo storitve
Tilen Žičkar:
Uvedba mobilne aplikacije za uporabo storitev v železniškem prometu
Ana Šimenko:
Seznanjenost komitentov finančnih institucij s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov
Janez Bračič:
Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov
Nastja Slemenšek:
Mnenjski vodje v digitalnem svetu
Špela Mlakar:
Digitalni pirati in njihovo vedenje: primerjava med babyboom generacijo in generacijo Y
Žan Jug:
Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj
Tjaša Markovinovič:
Vloga in pomen prireditev pri oblikovanju ugleda podjetja
Ana Polanec:
Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitev
Kaja Rajh:
Povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke
Marko Filipič:
Vzpostavljanje in krepitev odnosov med ekstremnimi športniki in blagovnimi znamkami z uporabo družbenih omrežij
Juš Kunc:
Merjenje kakovosti storitev na primeru wellness centrov
Mario Čižić:
»Marketinška naravnanost med slovenskimi glasbeniki«
Valeria Plašintović:
Zaznana vrednost in kakovost storitev ter zadovoljstvo odjemalcev kinocentrov
Marko Kralj:
Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov le-teh na pooblaščenih bmw servisih
Aljaž Hriberšek:
Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju ajm okna-vrata-senčila d.o.o.
Vesna Kuzmanović:
Analiza zvestobe članov Tuš kluba na primeru kinematografov
Andrea Klenovšek:
Oglaševanje s pomočjo spletnih iskalnikov in uporaba Google AdWords v slovenskih mednarodnih podjetjih
Tara Holcman:
Zaznana vrednost storitev mobilnih operaterjev v Sloveniji
Nataša Plauc:
Tržna naravnanost slovenskih neprofitnih organizacij
Aleksander Bakračevič:
Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov pri malih ponudnikih športnih storitev
Monika Šmigoc:
Primerjava zadovoljstva in zvestobe med odjemalci različnih trgovinskih organizacij
Maja Kocuvan:
POMEN VONJA IN NJEGOV VPLIV NA NEKATERE DIMENZIJE ZAZNANE VREDNOSTI IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
Petra Šraj:
VPLIV FIZIČNE PODPORE NA ZAZNANO KAKOVOST FITNES STORITEV, MERJENO S SERVQUAL MERILNIM INSTRUMENTOM
Jana Zadravec:
VLOGA IN MOČ RAVNATELJA V PROCESU UVAJANJA NOVOSTI - SISTEMATIČNO PRIPRAVLJENEGA INTERNEGA IZOBRAŽEVANJA IN IZPOPOLNJEVANJA ZA STROKOVNE DELAVCE V JAVNI OSNOVNI ŠOLI
Gregor Jazbec:
IDENTIFICIRANJE DIMENZIJ KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH, KI VPLIVAJO NA ZADOVOLJSTVO MEDORGANIZACIJSKIH KUPCEV IZDELKOV
Mateja Majcen:
VPLIV CENE NA ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBO UPORABNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITEV
Jan Fux:
POMEN KONCEPTOV IZDELKA IN OCENJEVANJE PRODAJNEGA POTENCIALA MED UPORABNIKI PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV
Tomaž Gaube:
ZASNOVA IN OBLIKOVANJE PROGRAMA ZVESTOBE Z UPORABO MOBILNE APLIKACIJE
Jasna Sajevec:
STRATEGIJE OBLIKOVANJA CEN NA PODROČJU STORITEV
Nihada Prnjavorac:
KOMPARATIVNA ANALIZA SOCIALNEGA MARKETINGA V DVEH NEPROFITNIH SLOVENSKIH ORGANIZACIJAH
Gregor Tkalec:
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA V MESNOPREDELOVALNI INDUSTRIJI
Jasna Trdin:
VPLIV MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA NJIHOVO ZAVZETOST PRI PRODAJI NEKATERIH STORITEV NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
Dino Markovinovič:
PRIČAKOVANA IN ZAZNANA KAKOVOST STORITEV NA PRIMERU DOGODKA EUROBASKET 2013
Katja Duh:
POMEMBNOST DRŽAVE IZVORA IN ETNOCENTRIZEM
Petra Tovšak:
PRIDOBIVANJE IN ZADRŽANJE ODJEMALCEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH
Diplomska dela (85)
Tea Potočnik:
ANALIZA INTERBRANDOVE LESTVICE V ZADNJIH DESETIH LETIH
Tjaša Penica:
Vloga družbenih omrežij pri ustvarjanju zaznane vrednosti blagovne znamke
Domen Bevk:
Zaznavanje blagovnih znamk športne opreme med študenti EPF in njihove nakupne navade
Jan Paveo:
Vpliv viralnega oglaševanja na uporabo digitalnega izdelka
Katja Kralj:
Vključevanje čutnih elementov v oglaševalske kampanje
Sara Zemljič:
Marketinško komuniciranje s pomočjo spletnih medijev v podjetju SWY Brand d.o.o.
Filip Lovše:
Primeri uporabe umetne inteligence v oglaševanju
Aleksandar Bosnić:
Znamka destinacije Maribor v očeh študentov
Nuša Steiner:
Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
Dominik Gönc:
Možne strategije za dvig prepoznavnosti blagovne znamke MAD BOYS Garage
Manja Pauko:
Mnenja študentov o uporabi umetne inteligence ChatGPT v študijskem procesu
Aleksandar Toplichanski:
Razvijanje digitalnih izdelkov
Nuša Mencinger:
Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti
Veronika Pisnik:
Ali znajo računovodski servisi predstaviti cene svojih storitev?
Peter Filipič:
Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
Tiana Memon:
Primerjava podobe blagovnih znamk afrodita in nivea pri generaciji z
Julija Kocijan:
Analiza pojavljanja modnih vplivnežev na Instagramu: primerjava vplivnežev v Sloveniji in Veliki Britaniji
Nuša Štrafela:
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
Nina Kolar:
Strategija komuniciranja z generacijo Z preko socialnih omrežij za Bio-inštitut Asya Grafy
Manca Simetinger:
Analiza oglaševanja kozmetičnih izdelkov v digitalnem okolju
Metka Adan:
Premoženje blagovne znamke Malinca v digitalnem obdobju
Klara Hameršak:
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Anja Prešern:
Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
Katja Košti:
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Špela Rajh:
Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
Maša Borkovič:
Analiza trgovskih blagovnih znamk na primeru Spar in Mercator
Maša Simonič:
Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Nika Rakuša:
Zaznavanje embalaže tobačnih izdelkov s strani odjemalcev
Ana Štern:
Merjenje uspešnosti blagovnih znamk iz vidika podjetja in odjemalca: primer blagovne znamke Argeta
Urška Lorber:
Vpliv marketinških vidikov embalaže na nakupne odločitve odjemalcev na primeru embalaže izdelkov Mu Ljubljanskih mlekarn
Belinda Rogan:
Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev
Žanet Plečko:
Naravnanost podjetja Teta Frida na blagovne znamke
Maja Klemen:
Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv
Saša Pečovnik:
Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
Martina Jazbec:
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Nastja Sivka:
Analiza prodajnih cen
Marina Hojnik:
Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
Aljaž Benko:
So-Znamčenje (co - branding)
Amalija Jurič:
Razvoj blagovne znamke nivea
Žiga Špile:
Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov
Aljoša Perišič:
Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
Nina Lebar:
Primerjava zaznane vrednosti mobilnega telefona med študenti iz Slovenije in Španije
Karmen Pelcl:
Primerjava nekaterih blagovnih znamk na interbrandovi lestvici skozi desetletje
Jernej Krajšek:
Souporaba storitve, kot nove storitve na primeru "bike sharing" v Podčetrtku
Luka Premzel:
Poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitev
Blaž Jeza:
Strategija marketinga destinacije mesta maribor
Vid Glinšek:
Projekt razvoja izdelka inteligentnega pohištva z raziskavo marketinškega spleta izdelka
Anemarie Praznik:
Razvoj novega izdelka na primeru podjetja mikro + polo
Kaja Vučko:
Zadovoljstvo s spletno stranjo podjetja Tala spa - Salon lepote in razvajanja, Emy Alas Pana s. p.
Vanja Cizerl:
Kakovost izdelkov na primeru podjetja CNC ART, Matej Kukovec s.p.
Petra Kac:
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Lovro Humek:
Upravljanje blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij
Urška Markun:
Analiza ugleda Radia Capris
Patricija Kostanjšek:
Marketinško komuniciranje v podjetju Moi
Katja Golob:
Marketinški načrt botaničnega vrta univerze v mariboru
Tina Horvat:
Razvoj mobilne aplikacije x
Nuša Viher:
Analiza prodajnih cen izbranih parfumov na različnih prodajnih mestih
Urška Garmut:
Komuniciranje s potencialnimi odjemalci preko spletnih družbenih medijev
Edona Pelaj:
TRŽENJE ŠPORTNE BLAGOVNE ZNAMKE NIKE IN ADIDAS
Maja Knežević:
Pomen vizualne podobe izdelkov
Nejc Mastnak:
Razvoj nove ograje v podjetju mastnak ograjni sistemi, d.o.o.
Rok Zdolšek:
Projekt razvoja individualiziranega delovnega okolja
Barbara Rajbar:
SLOVENSKE BLAGOVNE ZNAMKE V TEKSTILNI INDUSTRIJI SKOZI ČAS
Ana Polanec:
POMEN EMBALAŽE PRI IZGRADNJI MOČNE BLAGOVNE ZNAMKE
Tilen Žičkar:
MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH
Aleš Perko:
POMEN EMBALAŽE IN CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PRI RAZLIČNIH JAVNOSTIH NA PRIMERU VINOGRADNIŠTVA
Sara Korošak:
ZAZNAVANJE DIZAJNA MOBILNIH NAPRAV Z VIDIKA ODJEMALCA
Nika Štebih:
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Juš Kunc:
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE V ŠPORTU - NA PRIMERU KORPORACIJSKIH BLAGOVNIH ZNAMK ADIDAS IN NEW BALANCE
Samanta Vakej:
VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE PALOMA V OČEH ŠTUDENTOV
Maja Telebar:
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA GOSTOV PODJETJA X
Denis Baša:
ŽIVLJENJSKI CIKEL IZDELKA ORGANIZACIJE X
Matjaž Baler:
BRANOST TISKANIH MEDIJEV V OBDOBJU ZADNJIH 10 LET V SLOVENIJI
Karmen Bučar:
UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ V MARKETINŠKEM KOMUNICIRANJU
Darja Kozjak:
PREPOZNAVNOST TRGOVINSKIH BLAGOVNIH ZNAMK PREHRAMBNIH IZDELKOV PRI ODJEMALCIH
Jure Auguštiner:
Strategije opuščanja izdelkov v podjetjih KLI-MAX in STUDIO 3.14
Tanja Zupan:
POSPEŠEVANJE PRODAJE V RIMSKIH TERMAH
Jelka Dobravc Keše:
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG
Samo Turk:
VPLIV VONJA NA STRUKTURO PRODAJE IN VEDENJE VPLETENIH V PRODAJNI PROCES
Jasna Raušl:
POMEN IN VLOGA VIZUALNE PODOBE EMBALAŽE TER NJENA POVEZANOST Z BLAGOVNO ZNAMKO
Aleksandar Veber:
PRILJUBLJENOST ŠPORTNIH BLAGOVNIH ZNAMK MED ŠPORTNIKI V SLOVENIJI
Grega Krajnc:
BLAGOVNE ZNAMKE LUKSUZNIH IZDELKOV
Martina Venta:
Marketing luksuznih blagovnih znamk
Monika Klančnik:
Menedžment blagovnih znamk v športu
Simona Baš:
OPUŠČANJE IZDELKOV (PRIMER BLAGOVNE ZNAMKE MISS SPORTY)