| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Domen Malc: Vpliv kontekstualnih dejavnikov nakupa na zaznave cenovne nepravičnosti in pritožbeno vedenje odjemalcev
  2. Sanja Rocco: The direct and indirect relationships between design orientation and market orientation
  3. Teodor Pevec: Razvoj modela zaznane vrednosti storitev v zdravstvu in njegovo empirično testiranje

Magistrska dela (49)

  1. Tjaša Križanec: Vpliv atmosfere na nakupne namere v prodajalnah z oblačili
  2. Nadja Jager: Odnos odjemalcev do sporočanja slabih in dobrih novic
  3. Sonja Majerič: Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
  4. Marija Pristaš: Vloga Instagrama in vplivnostnega marketinga v modni industriji
  5. Nina Kolar: Stališča odjemalcev do uporabe umetne inteligence v fizičnih prodajlnah
  6. Rok Žagar: Primerjava pričakovane vrednosti modnih izdelkov z in brez eko oznake
  7. Klemen Škamlec: Stališča odjemalcev do digitalizacije hotelskih storitev
  8. Staša Zabukošek: Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hrane
  9. Davorin Vrentuša: Vpliv fizičnega okolja in atmosfere na zaznano kakovost storitev in zadovoljstvo strank v trgovinah z oblačili
  10. Urška Berden: Digitalizacija storitev v modni industriji
  11. Sara Vocovnik: Stališča ponudnikov turističnih storitev do avtomatizacije in robotizacije storitev v turizmu
  12. Bukurije Karemani: Primerjava zaznane vrednosti izobraževalnih storitev, izvajanih v predavalnici, z zaznano vrednostjo izobraževalnih storitev, izvajanih na daljavo
  13. Tjaša Hameršak: Vloga in pomen celovitih odjemalčevih izkušenj v digitalnem okolju
  14. Iva Lana Korošec: Povezanost med atmosfero pri izvajanju storitve in zaznano vrednostjo storitve
  15. Tilen Žičkar: Uvedba mobilne aplikacije za uporabo storitev v železniškem prometu
  16. Ana Šimenko: Seznanjenost komitentov finančnih institucij s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov
  17. Janez Bračič: Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov
  18. Nastja Slemenšek: Mnenjski vodje v digitalnem svetu
  19. Špela Mlakar: Digitalni pirati in njihovo vedenje: primerjava med babyboom generacijo in generacijo Y
  20. Žan Jug: Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj
  21. Tjaša Markovinovič: Vloga in pomen prireditev pri oblikovanju ugleda podjetja
  22. Ana Polanec: Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitev
  23. Kaja Rajh: Povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke
  24. Marko Filipič: Vzpostavljanje in krepitev odnosov med ekstremnimi športniki in blagovnimi znamkami z uporabo družbenih omrežij
  25. Juš Kunc: Merjenje kakovosti storitev na primeru wellness centrov
  26. Mario Čižić: »Marketinška naravnanost med slovenskimi glasbeniki«
  27. Valeria Plašintović: Zaznana vrednost in kakovost storitev ter zadovoljstvo odjemalcev kinocentrov
  28. Marko Kralj: Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov le-teh na pooblaščenih bmw servisih
  29. Aljaž Hriberšek: Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju ajm okna-vrata-senčila d.o.o.
  30. Vesna Kuzmanović: Analiza zvestobe članov Tuš kluba na primeru kinematografov
  31. Andrea Klenovšek: Oglaševanje s pomočjo spletnih iskalnikov in uporaba Google AdWords v slovenskih mednarodnih podjetjih
  32. Tara Holcman: Zaznana vrednost storitev mobilnih operaterjev v Sloveniji
  33. Nataša Plauc: Tržna naravnanost slovenskih neprofitnih organizacij
  34. Aleksander Bakračevič: Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov pri malih ponudnikih športnih storitev
  35. Monika Šmigoc: Primerjava zadovoljstva in zvestobe med odjemalci različnih trgovinskih organizacij
  36. Maja Kocuvan: POMEN VONJA IN NJEGOV VPLIV NA NEKATERE DIMENZIJE ZAZNANE VREDNOSTI IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
  37. Petra Šraj: VPLIV FIZIČNE PODPORE NA ZAZNANO KAKOVOST FITNES STORITEV, MERJENO S SERVQUAL MERILNIM INSTRUMENTOM
  38. Jana Zadravec: VLOGA IN MOČ RAVNATELJA V PROCESU UVAJANJA NOVOSTI - SISTEMATIČNO PRIPRAVLJENEGA INTERNEGA IZOBRAŽEVANJA IN IZPOPOLNJEVANJA ZA STROKOVNE DELAVCE V JAVNI OSNOVNI ŠOLI
  39. Gregor Jazbec: IDENTIFICIRANJE DIMENZIJ KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH, KI VPLIVAJO NA ZADOVOLJSTVO MEDORGANIZACIJSKIH KUPCEV IZDELKOV
  40. Mateja Majcen: VPLIV CENE NA ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBO UPORABNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITEV
  41. Jan Fux: POMEN KONCEPTOV IZDELKA IN OCENJEVANJE PRODAJNEGA POTENCIALA MED UPORABNIKI PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV
  42. Tomaž Gaube: ZASNOVA IN OBLIKOVANJE PROGRAMA ZVESTOBE Z UPORABO MOBILNE APLIKACIJE
  43. Jasna Sajevec: STRATEGIJE OBLIKOVANJA CEN NA PODROČJU STORITEV
  44. Nihada Prnjavorac: KOMPARATIVNA ANALIZA SOCIALNEGA MARKETINGA V DVEH NEPROFITNIH SLOVENSKIH ORGANIZACIJAH
  45. Gregor Tkalec: RAZVOJ NOVEGA IZDELKA V MESNOPREDELOVALNI INDUSTRIJI
  46. Jasna Trdin: VPLIV MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA NJIHOVO ZAVZETOST PRI PRODAJI NEKATERIH STORITEV NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
  47. Dino Markovinovič: PRIČAKOVANA IN ZAZNANA KAKOVOST STORITEV NA PRIMERU DOGODKA EUROBASKET 2013
  48. Katja Duh: POMEMBNOST DRŽAVE IZVORA IN ETNOCENTRIZEM
  49. Petra Tovšak: PRIDOBIVANJE IN ZADRŽANJE ODJEMALCEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH

Diplomska dela (85)

  1. Tea Potočnik: ANALIZA INTERBRANDOVE LESTVICE V ZADNJIH DESETIH LETIH
  2. Tjaša Penica: Vloga družbenih omrežij pri ustvarjanju zaznane vrednosti blagovne znamke
  3. Domen Bevk: Zaznavanje blagovnih znamk športne opreme med študenti EPF in njihove nakupne navade
  4. Jan Paveo: Vpliv viralnega oglaševanja na uporabo digitalnega izdelka
  5. Katja Kralj: Vključevanje čutnih elementov v oglaševalske kampanje
  6. Sara Zemljič: Marketinško komuniciranje s pomočjo spletnih medijev v podjetju SWY Brand d.o.o.
  7. Filip Lovše: Primeri uporabe umetne inteligence v oglaševanju
  8. Aleksandar Bosnić: Znamka destinacije Maribor v očeh študentov
  9. Nuša Steiner: Uvajanje digitalnih izdelkov na trg
  10. Dominik Gönc: Možne strategije za dvig prepoznavnosti blagovne znamke MAD BOYS Garage
  11. Manja Pauko: Mnenja študentov o uporabi umetne inteligence ChatGPT v študijskem procesu
  12. Aleksandar Toplichanski: Razvijanje digitalnih izdelkov
  13. Nuša Mencinger: Podoba korporativnih znamk trgovinskih organizacij med študenti
  14. Veronika Pisnik: Ali znajo računovodski servisi predstaviti cene svojih storitev?
  15. Peter Filipič: Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
  16. Tiana Memon: Primerjava podobe blagovnih znamk afrodita in nivea pri generaciji z
  17. Julija Kocijan: Analiza pojavljanja modnih vplivnežev na Instagramu: primerjava vplivnežev v Sloveniji in Veliki Britaniji
  18. Nuša Štrafela: Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
  19. Nina Kolar: Strategija komuniciranja z generacijo Z preko socialnih omrežij za Bio-inštitut Asya Grafy
  20. Manca Simetinger: Analiza oglaševanja kozmetičnih izdelkov v digitalnem okolju
  21. Metka Adan: Premoženje blagovne znamke Malinca v digitalnem obdobju
  22. Klara Hameršak: Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
  23. Anja Prešern: Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
  24. Katja Košti: Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
  25. Špela Rajh: Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
  26. Maša Borkovič: Analiza trgovskih blagovnih znamk na primeru Spar in Mercator
  27. Maša Simonič: Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
  28. Nika Rakuša: Zaznavanje embalaže tobačnih izdelkov s strani odjemalcev
  29. Ana Štern: Merjenje uspešnosti blagovnih znamk iz vidika podjetja in odjemalca: primer blagovne znamke Argeta
  30. Urška Lorber: Vpliv marketinških vidikov embalaže na nakupne odločitve odjemalcev na primeru embalaže izdelkov Mu Ljubljanskih mlekarn
  31. Belinda Rogan: Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev
  32. Žanet Plečko: Naravnanost podjetja Teta Frida na blagovne znamke
  33. Maja Klemen: Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv
  34. Saša Pečovnik: Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
  35. Martina Jazbec: Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
  36. Nastja Sivka: Analiza prodajnih cen
  37. Marina Hojnik: Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
  38. Aljaž Benko: So-Znamčenje (co - branding)
  39. Amalija Jurič: Razvoj blagovne znamke nivea
  40. Žiga Špile: Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov
  41. Aljoša Perišič: Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
  42. Nina Lebar: Primerjava zaznane vrednosti mobilnega telefona med študenti iz Slovenije in Španije
  43. Karmen Pelcl: Primerjava nekaterih blagovnih znamk na interbrandovi lestvici skozi desetletje
  44. Jernej Krajšek: Souporaba storitve, kot nove storitve na primeru "bike sharing" v Podčetrtku
  45. Luka Premzel: Poslovno komuniciranje na primeru ponudnika bančnih storitev
  46. Blaž Jeza: Strategija marketinga destinacije mesta maribor
  47. Vid Glinšek: Projekt razvoja izdelka inteligentnega pohištva z raziskavo marketinškega spleta izdelka
  48. Anemarie Praznik: Razvoj novega izdelka na primeru podjetja mikro + polo
  49. Kaja Vučko: Zadovoljstvo s spletno stranjo podjetja Tala spa - Salon lepote in razvajanja, Emy Alas Pana s. p.
  50. Vanja Cizerl: Kakovost izdelkov na primeru podjetja CNC ART, Matej Kukovec s.p.
  51. Petra Kac: Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
  52. Lovro Humek: Upravljanje blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij
  53. Urška Markun: Analiza ugleda Radia Capris
  54. Patricija Kostanjšek: Marketinško komuniciranje v podjetju Moi
  55. Katja Golob: Marketinški načrt botaničnega vrta univerze v mariboru
  56. Tina Horvat: Razvoj mobilne aplikacije x
  57. Nuša Viher: Analiza prodajnih cen izbranih parfumov na različnih prodajnih mestih
  58. Urška Garmut: Komuniciranje s potencialnimi odjemalci preko spletnih družbenih medijev
  59. Edona Pelaj: TRŽENJE ŠPORTNE BLAGOVNE ZNAMKE NIKE IN ADIDAS
  60. Maja Knežević: Pomen vizualne podobe izdelkov
  61. Nejc Mastnak: Razvoj nove ograje v podjetju mastnak ograjni sistemi, d.o.o.
  62. Rok Zdolšek: Projekt razvoja individualiziranega delovnega okolja
  63. Barbara Rajbar: SLOVENSKE BLAGOVNE ZNAMKE V TEKSTILNI INDUSTRIJI SKOZI ČAS
  64. Ana Polanec: POMEN EMBALAŽE PRI IZGRADNJI MOČNE BLAGOVNE ZNAMKE
  65. Tilen Žičkar: MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH
  66. Aleš Perko: POMEN EMBALAŽE IN CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PRI RAZLIČNIH JAVNOSTIH NA PRIMERU VINOGRADNIŠTVA
  67. Sara Korošak: ZAZNAVANJE DIZAJNA MOBILNIH NAPRAV Z VIDIKA ODJEMALCA
  68. Nika Štebih: DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
  69. Juš Kunc: RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE V ŠPORTU - NA PRIMERU KORPORACIJSKIH BLAGOVNIH ZNAMK ADIDAS IN NEW BALANCE
  70. Samanta Vakej: VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE PALOMA V OČEH ŠTUDENTOV
  71. Maja Telebar: ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA GOSTOV PODJETJA X
  72. Denis Baša: ŽIVLJENJSKI CIKEL IZDELKA ORGANIZACIJE X
  73. Matjaž Baler: BRANOST TISKANIH MEDIJEV V OBDOBJU ZADNJIH 10 LET V SLOVENIJI
  74. Karmen Bučar: UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ V MARKETINŠKEM KOMUNICIRANJU
  75. Darja Kozjak: PREPOZNAVNOST TRGOVINSKIH BLAGOVNIH ZNAMK PREHRAMBNIH IZDELKOV PRI ODJEMALCIH
  76. Jure Auguštiner: Strategije opuščanja izdelkov v podjetjih KLI-MAX in STUDIO 3.14
  77. Tanja Zupan: POSPEŠEVANJE PRODAJE V RIMSKIH TERMAH
  78. Jelka Dobravc Keše: UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG
  79. Samo Turk: VPLIV VONJA NA STRUKTURO PRODAJE IN VEDENJE VPLETENIH V PRODAJNI PROCES
  80. Jasna Raušl: POMEN IN VLOGA VIZUALNE PODOBE EMBALAŽE TER NJENA POVEZANOST Z BLAGOVNO ZNAMKO
  81. Aleksandar Veber: PRILJUBLJENOST ŠPORTNIH BLAGOVNIH ZNAMK MED ŠPORTNIKI V SLOVENIJI
  82. Grega Krajnc: BLAGOVNE ZNAMKE LUKSUZNIH IZDELKOV
  83. Martina Venta: Marketing luksuznih blagovnih znamk
  84. Monika Klančnik: Menedžment blagovnih znamk v športu
  85. Simona Baš: OPUŠČANJE IZDELKOV (PRIMER BLAGOVNE ZNAMKE MISS SPORTY)
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici