SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Projekt razvoja izdelka inteligentnega pohištva z raziskavo marketinškega spleta izdelka
Avtorji:Glinšek, Vid (Avtor)
Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Palčič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Glinsek_Vid_2018.pdf (2,76 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:K inovacijam stremi vsak posameznik in vsako podjetje. Prinašajo ključno prednost na neizprosnem novodobnem trgu. Inovativnost lahko spodbujamo na različne načine. Na primeru razvoja intuitivne postelje lahko vidimo preizkušene metode, s katerimi lahko pridemo do željenih inovacij. V diplomskem delu bomo predstavili potek inovacijskega projekta »Product innovation project«, rezultate naše skupine in raziskavo marketinškega spleta izdelka, ki pa je nerazdružljivo povezana s smernicami sodobnega marketinga.
Ključne besede:razvoj izdelka, metode generiranja idej, aditivne tehnologije, marketinški splet, cena, izdelek, distribucija, marketinško komuniciranje, prototipiranje
Leto izida:2018
Založnik:[V. Glinšek]
Izvor:Maribor
UDK:658.512.2:339.13(043.2)
COBISS_ID:22180118 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:122
Število prenosov:34
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Project innovation product of intelligent furniture with product marketing mix research
Opis:Innovations are desired by every individual and enterprise. They bring advantage on hard new market. Innovation can be triggered by different means. In case of intuitive bed, we can see well known methods, which can get us to desired innovations. In this diploma, we will get through process of innovation project Product Innovation Project, results that ours team achieved and research of product marketing mix, which is a must according to directions of present marketing.
Ključne besede:product development, idea generation methods, additive layered manufacturing, marketing mix, price, product, place, promotion, prototyping


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici