| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Avtorji:ID Duh, Matjaž, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru (Glavni in odgovorni urednik)
Datoteke:URL http://rei.pef.um.si/
 
URL https://journals.um.si/index.php/education
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Revija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Revija za elementarno izobraževanje je revija Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru in Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. V njej so objavljeni prispevki s področja vzgoje in izobraževanja zlasti na predšolski in osnovnošolski stopnji. Avtorji prispevkov s strokovnega vidika pišejo o problemih, ki zadevajo vzgojo in izobraževanje. Namen revije je spodbujati objavo izvirnih znanstvenoraziskovalnih člankov in tudi prispevkov, ki poročajo o strokovnem delu, raziskovanju v praksi ipd. Revija za elementarno izobraževanje izhaja trikrat letno, štiri številke. V njej so objavljeni prispevki v slovenskem ali angleškem jeziku. Razvrščeni so v naslednje kategorije: izvirni znanstveni članek, pregledni znanstveni članek, kratki znanstveni članek, referat na znanstvenem posvetovanju, strokovni članek idr. Dodatek k reviji vsebuje povzetke knjig, kratke članke, seznam znanstvenih srečanj ipd.
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/DKUM-70260 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37
eISSN:2350-4803
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3S1TYKI3
Datum objave v DKUM:23.04.2018
Število ogledov:3852
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Journal of elementary education
Opis:The Journal of Elementary Education (JEE) is a peer-reviewed, open access journal that publishes original research and review articles primarily but not limited to the area of elementary school education. It brings together academics and researchers from different European countries who seek to promote a vigorous dialogue between scholars in various fields both central and related to scientific enquiry in education. JEE accepts articles which promote advances in education from closely related fields, such as cognitive psychology, child development, applied linguistics and others. JEE is published four times yearly and accepts articles in Slovene and English. The papers published in JEE fall within the following categories: original scientific paper, review paper, short scientific paper, report on academic meetings, and professional articles. In addition, JEE publishes also book reviews, lists of academic meetings and conferences and other material of interest.


Zbirka

To gradivo je zbirka, ki zajema naslednja gradiva:
  1. Avtorska slikanica Lile Prap
  2. Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  3. Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji
  4. Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok
  5. Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe
  6. Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole
  7. Likovna vzgoja v funkciji emancipacije otrok s posebnimi potrebami
  8. Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji
  9. Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka
  10. Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole
  11. Matematična anksioznost
  12. Gibalna učinkovitost mestnih, primestnih in podeželskih otrok
  13. Realnost in mitičnost zelenega Pohorja
  14. Naravoslovne dejavnosti otrok v prostem času
  15. Likovni kurikul - primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo
  16. Povezanost mladostnikovega vedenjskega odnosa s starši in do šole z vedenjskim odstopanjem v zgodnji adolescenci
  17. E-hospitacije
  18. Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
  19. Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih
  20. Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci
  21. Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli
  22. Povezanost statusa telesne teže in športne aktivnosti s telesno samopodobo učencev 2. in 3. triletja
  23. Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education
  24. Uspešno poučevanje in učenje tehnike in tehnologije s konstrukcijskimi sestavljankami
  25. Vloga lutkovnega gledališča pri kulturni vzgoji otrok
  26. Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole
  27. What should a lower primary school teacher be like from a school management's point of view?
  28. Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo
  29. Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje
  30. Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka
  31. Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju
  32. Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
  33. Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole
  34. Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere
  35. Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole
  36. Telesna samopodoba slovenskih in francoskih osnovnošolcev z vidika gibalne aktivnosti
  37. Dejavniki likovne ustvarjalnosti in likovnopedagoško delo
  38. Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli
  39. Teaching early-level foreign languages to pupils with impaired pronunciation abilities
  40. Stališča študentov likovne pedagogike do pridobljenih splošnih in predmetno specifičnih kompetenc
  41. Fantastične pripovedi Astrid Lindgren
  42. Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds
  43. Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev
  44. Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka
  45. A child and the art in the first and the second grade of the primary school
  46. Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo
  47. Nekatere značilnosti dobrega vodenja šolskega tima
  48. Primerjava slovenskega učbeniškega kompleta za učni predmet družba z avstrijskim učbeniškim kompletom za učni predmet geografija in gospodarstvo
  49. Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti
  50. Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih
  51. Nekateri sociološki vidiki razširjenosti mobinga med učitelji v osnovni šoli
  52. Pravopisna načela v slovenskem pravopisu
  53. Motivno-tematski preplet v delu Petra Svetine
  54. Mitologija in Tolkienov Hobit
  55. Searching for information on the internet: how do elementary school students use search engines on the web
  56. Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov
  57. Raziskovanje in preučevanje tehniške dediščine v funkciji narodove identitete
  58. Novejša spoznanja o razvoju otrokove risbe
  59. Analiza inovacijskih projektov z vidika zastopanosti družboslovnih vsebin
  60. Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami
  61. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  62. Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
  63. Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji
  64. Telesna samopodoba kot pomemben motivacijski dejavnik za gibalno/športno aktivnost otrok in mladostnikov
  65. Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku
  66. Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu
  67. Tehnika in tehnologija v prepletenosti z drugimi področji
  68. Stališča osnovnošolskih učiteljev do zagotavljanja discipline pri športni vzgoji
  69. Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci
  70. Uporaba računalnika med vzgojitelji in učitelji prvega triletja pri obravnavi družboslovnih vsebin
  71. Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja?
  72. Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kakovosti vrtca
  73. Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli
  74. Ciklični in linearni koncept časa v folklorni književnosti
  75. Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje
  76. Grozljivo v delih sodobne slovenske mladinske proze
  77. Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole
  78. Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli
  79. Šolska knjižnica v devetletni osnovni šoli ter medpredmetno povezovanje
  80. Izvajanje pouka tehnike in tehnologije ter izbirnih predmetov kot ena izmed priložnosti medpredmetnega povezovanja
  81. Prozna avtorska dela Anje Štefan
  82. Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj
  83. The development of spatial representation in the world of new media
  84. Procesnodidaktični pristop pri poučevanju matematične vsebine merjenje v osnovni šoli
  85. The process of school administration and the relationship between individual and organizational needs
  86. Jezikovno in medkulturno izobraževanje na razredni stopnji osnovne šole
  87. Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
  88. Prehranjevalne navade učencev drugega in tretjega triletja osnovne šole
  89. Značilnosti metode razlage na razredni stopnji osnovne šole
  90. Vzgoja za trajnostni razvoj v praksi vrtcev
  91. Nekateri sociološki vidiki problematike žensk v znanosti med delom in družino v slovenski družbi
  92. Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
  93. Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih
  94. Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  95. Vpliv nekaterih dejavnikov na učinkovitost pisanja učencev
  96. SMS communication - Croatian SMS language features as compared with those in German and English speaking countries
  97. Mladinska fantastična pripoved in njena umestitev v koncept sodobne slovenske mladinske fantastične proze
  98. Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu
  99. Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika
  100. Ulomki v vrtcu
  101. Analiza kartografskega opismenjevanja v slovenskih in angleških osnovnih šolah
  102. Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela
  103. Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition
  104. Pojav stresa pri svetovalnih delavcih v osnovni šoli
  105. Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju
  106. Pregled vidnejših besedil v razdobjih literarnozgodovinskega razvoja sodobne slovenske mladinske fantastične pripovedi
  107. Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu
  108. Zakaj poučevati matematiko
  109. Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
  110. Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools
  111. Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
  112. Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja
  113. Skrivnostno spletno življenje mladostnikov ter internetne nevarnosti
  114. Kako približati šolsko knjižnico otrokom z disleksijo
  115. Gibalno ogroženi in gibalno nadarjeni otroci v severovzhodni Sloveniji
  116. Pomen dominantnosti okončin na porazdelitev pritiska po otroškem stopalu
  117. Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok
  118. Leposlovne slikanice o prevoznih sredstvih Vesne Radovanovič
  119. Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu
  120. Glasovno zavedanje v prvem razredu
  121. Humor v antologijah Enci benci na kamenci
  122. Zgodnje učenje in poučevanje naravoslovja z raziskovalnim pristopom
  123. Pristopi učiteljev pri oblikah pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
  124. Remote controlled laboratory as a modern form of engineering education
  125. Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok
  126. Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji
  127. Pogledi študentov pedagogike na obvezno praktično usposabljanje
  128. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  129. Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
  130. Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu
  131. Methodical competence of teacher trainees in their written teacher certification examination
  132. Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij
  133. Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja
  134. Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
  135. Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole
  136. Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
  137. Stilizacija
  138. E-learning within the framework of the Czech university system
  139. Baletne vsebine pri pouku glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole
  140. Analiza dejavnikov učnega okolja na osnovi modela hierarhije potreb Abrahama Maslowa
  141. Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  142. Priredbe literarnih del za mladino
  143. Mnenje osnovnošolskih učiteljev o usposobljenosti za sodelovanje s starši
  144. Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
  145. Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  146. Literarni lik s posebnimi potrebami v slikanicah
  147. Skupno branje Ostržka z vidika Kohlbergovih stopenj moralnega razvoja
  148. Likovna apreciacija in metoda estetskega transferja
  149. Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi
  150. Učenci, žrtve medvrstniškega nasilja
  151. Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost
  152. Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti
  153. Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
  154. Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
  155. Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov
  156. Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju
  157. Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci
  158. Gibalna dejavnost otrok z vidika socialno-ekonomskih razsežnosti
  159. Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
  160. Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki
  161. Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize
  162. Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
  163. Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti
  164. Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
  165. Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
  166. Učno zavlačevanje pri srednješolcih
  167. Strip - metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila
  168. Autistic spectrum disorders and creativity
  169. Umetnost za vse
  170. Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole
  171. Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev
  172. Zur beruflichen Fortbildung der Musiklehrer in Lettland
  173. Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti
  174. Poklicna izgorelost pri šolskih svetovalnih delavcih v osnovni šoli
  175. Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje
  176. Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers
  177. Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v okoljih z različnim socialno-ekonomskim statusom
  178. Športna vzgoja v primarnem izobraževanju v državah Evropske unije
  179. Droht den "kleinen Sprachen" das Aussterben?
  180. Analiza razlogov za sodelovanje v tekmovanju mladih športnih plezalcev
  181. CLIL - orodje za izbiro nejezikovnih vsebin
  182. Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku
  183. Pedagoški pristop CLIL - izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja
  184. Koncept CLIL - novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji
  185. Fremdsprachen an Wiener Grundschulen
  186. Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filière bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen
  187. Who says they don't read? Slovene elementary school students' reading motivation in EFL
  188. Teaching fables in the junior grades of primary school
  189. Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
  190. Students' attitudes towards their EFL lessons and teachers
  191. Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners
  192. Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
  193. Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  194. Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  195. Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
  196. Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
  197. Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine
  198. Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih
  199. Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
  200. Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
  201. Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
  202. Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  203. Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole
  204. Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav
  205. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation
  206. Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
  207. Materials design for language m-learning
  208. Shematske vizualne reprezentacije potence
  209. Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence
  210. Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu
  211. Involvement in sports clubs and informal sport activities of primary and secondary school children in Liechtenstein
  212. Validity of the “fall back” test for boldness
  213. Razlike v gibalnih sposobnostih med študentkami glede na status telesne teže
  214. Vpliv dveh ur atletike na gibalno/športno aktivnost otrok
  215. Aerobic games and playful exercises in 9-year-old boys
  216. Congruence between methods for identifying "exceptional physical aptitude" in school children
  217. Vpliv osnovnih gibalnih in funkcionalnih sposobnosti na hitrost vodenja žoge pri 10-17 let starih nogometaših
  218. Primerjava rezultatov veleslaloma ter izbranih telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti med spoloma kategorije U14
  219. Povezanost koordinacije z nekaterimi drugimi motoričnimi sposobnostmi
  220. Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole
  221. Pomen vadbe juda za razvoj otrokovih gibalnih kompetenc
  222. Development through movement - psychopedagogical analysis and psychomotor approaches
  223. Zen und die Kunst des Schwimmen
  224. Assessing reliability of a multi-dimensional scale by coefficient alpha
  225. Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost?
  226. Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
  227. Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
  228. Structural differences in the self-determination of upper secondary students with and without disabilities in vocational education
  229. Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
  230. Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
  231. Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
  232. ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign language
  233. Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti
  234. Prefiksoidne zloženke ali besedne zveze med slovarjem, normo in korpusno rabo
  235. Slovenski jezik v sočasnem sporazumevalnem prostoru
  236. Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole
  237. Findings of visual arts research in early childhood and primary education
  238. Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov
  239. Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike
  240. Nacionalni preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku srednje šole prve stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  241. Back to nature: exploring the potential for implementing the Norwegian idea of outdoor days in the Slovenian school system
  242. »Potrebujemo več prakse!«
  243. Quality of life for families of children with intellectual disabilities
  244. Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
  245. Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom
  246. Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca?
  247. Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  248. Etnografska raziskava na pedagoškem področju
  249. Music education for every child - ideal or reality?
  250. Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children
  251. The appeal and applicability of ICT study materials
  252. (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju
  253. Supporting learning skills in visual art classes
  254. Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
  255. Locating leadership of art in UK primary schools
  256. Connection between the originality level of pupils' visual expression in visual arts lessons and their level of tolerance for diversity
  257. Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja
  258. The influence of non-formal artistic and creative activities in multicultural educational contexts
  259. Was wir von den Schülern lernen könnten
  260. Teaching visual arts
  261. Developing and fostering creativity through the works of art by young pupils
  262. Musikalische Symbole
  263. Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  264. Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course
  265. Komunicirati o grafičnem romanu - niz delavnic
  266. Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  267. Teachers' views of the potential of art therapy in young learners
  268. Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole
  269. Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli
  270. Cardiorespiratory fitness in primary education pupils
  271. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu
  272. Elementary school teachers’ attitudes towards the importance and use of teaching methods in visual arts education
  273. Otrokovo doživljanje bivanja v bolnišnici z vidika staršev in medicinskega osebja
  274. Multilingualism - a new aspect of teacher's professional development
  275. Predstavitev sodobne slikanice v Italiji
  276. Katere glasbene zvrsti najraje poslušajo predšolski otroci?
  277. Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni
  278. The relation between student mood and handicrafts in the constructivist classroom
  279. Uporaba prostorskih ključev pri učencih osmega razreda osnovne šole
  280. The relation between pedagogical approaches in music education and students' performance anxiety
  281. Research probe My home, artist-based research
  282. Preverjanje matematičnega znanja
  283. Evaluation of an integrated programme of physical exercise with nursey-aged children
  284. The frequency with which creativity development strategies are used in various fields
  285. Povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil
  286. Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost
  287. The contribution of art education to educational transitions
  288. Socialnopedagoško delovanje učiteljev v poklicni šoli
  289. Prevajanje izrazov nominalnega naslavljanja glede na spol, starost in družbeni status v filmih Hue and cry in Indiscreet
  290. Primerjava športnih dejavnosti učencev iz Maribora in Novega Sada
  291. Informal learning among teenagers through video games
  292. Vpliv uporabe IKT in izkustvenega učenja na mnenje učencev o naravoslovnem dnevu na morski obali
  293. Postmodern thinking and relativism theory in the field of pedagogy
  294. Ali je spol otroka dejavnik učne uspešnosti v osnovni šoli?
  295. Miselna naravnanost v šolskem okolju
  296. Povezanost glasbenih preferenc z depresivnostjo pri mladostnikih
  297. E-learning materials for the Slovene language in elementary schools (6th-9th grade)
  298. The national assessment of mathematics in high schools in Italy with Slovene as the language of instruction
  299. Using Mark Chagall's visual art in teaching visual arts
  300. Students' attitudes towards didactic characteristics in graphic design classes
  301. Explaining preferences for illustration style and characteristics in early childhood
  302. Students' ethnic background as a factor in their involvement in bullying
  303. Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje
  304. Teacher's competences for using visual response methods in the literary education communication model
  305. Učne priprave na nastope bodočih učiteljev
  306. Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok
  307. Extensive reading and changes to reading motivation in EFL among Slovene primary school pupils
  308. Mobile phones and social behavior among millennials - future teachers
  309. Temperament predšolskih otrok v povezavi z njihovim socialnim vedenjem
  310. Student perceptions of the importance of art content and activities in schools of general education and vocational schools in Croatia and Bosnia and Herzegovina
  311. The creative artistic portfolio and reporting by art education students on their student teaching
  312. From Homo' poly to OpenUp!
  313. Through the looking glass
  314. The impact of online learning on student motivation in science and biology classes
  315. Glasbene didaktične igre in glasbeno-razvojni dosežki prvošolcev
  316. Learning environment variables and the efficacy of student learning in secondary school in Abak local government, Akwa Ibom State
  317. The cognitive aspect of interactive learning and teaching in visual arts education
  318. Interactive effects of a colour wheel motion game on pupils' cognitive development in graphic arts
  319. Medpredmetno povezovanje gibanja in glasbe v zgodnjem obdobju otroštva
  320. The worldview of pre-service and in-service teachers about health education
  321. Poučevanje spoznavanja okolja in naravoslovni kapital učencev
  322. Vpeljava simulacij kot sodobne metode učenja in poučevanja na dodiplomskem študiju zdravstvene nege
  323. Spremljanje na delovnem mestu kot učna izkušnja
  324. Obrnjeno učenje in poučevanje kot priložnost za inovativno in prožno izvajanje učnih oblik v visokošolskem izobraževanju
  325. Učni stili in preference za opravljanje bodočega poklicnega dela študentov in študentk dodiplomskega študija kineziologije
  326. Koncept in umestitev učnega izida v slovenski visokošolski prostor
  327. Enhancing self-regulated learning in higher education
  328. Uresničevanje pričakovanj visokošolskih učiteljev in asistentov od usposabljanj v okviru projekta INOVUP
  329. European identity and multilingualism
  330. Interaction between children with developmental disabilities and artwork
  331. Pojmovanja ustvarjalnosti in stališča do te pri sedanjih in bodočih vzgojiteljicah predšolskih otrok
  332. Students' musical preferences in childrens' major- and minor-key songs
  333. Prepoznavanje socialnih veščin pri glasbenih dejavnostih v skupini tri-in štiriletnih otrok v vrtcu
  334. Elementary and middle school students' school attitudes and extracurricular activities
  335. Didactic transposition of rational numbers
  336. Video explanations as a useful digital source of education in the COVID 19 situation
  337. Poučevanje predmeta šport z vidika kompetenc razrednih učiteljev
  338. Why student teachers major in english education
  339. Representation of movement-based integrated learning in different physical environments of an early education institution
  340. Poskus konceptualizacije talentiranosti na športnem področju
  341. Piano teachers' job satisfaction in music schools in the republic of croatia
  342. Forgotten nature? Experiences with and knowledge of nature among schoolchildren
  343. Entrepreneurship and the education of future teachers
  344. Why become a PE teacher?
  345. Prehod iz vrtca v šolo na primeru izvedbe vzgojno-izobraževalnih dejavnosti zunaj prostora ustanove
  346. Teacher self-assessment of their science and technics competences and professional development
  347. Teachers' knowledge regarding children's health at the elementary school level
  348. Teachersʼ perspectives on boysʼ underperformance in education in Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan
  349. Children with reduced cognitive efficiency and addition of natural numbers up to 20
  350. Analogical reasoning in geometry proofs
  351. Occupational and educational expectations of rural youth in Croatia
  352. Ocenjevanje temperamenta v zgodnjem mladostništvu
  353. "Jaz sem 16% Madžar in 50% Slovenec in 80% Anglež."
  354. Signs of a catastrophe
  355. Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  356. Injury prevention in pre-primary and primary education
  357. Inkluzivnost in pravičnost poklicnega strokovnega izobraževanja
  358. Vpliv vključevanja sodobnih likovnih praks v pouk likovne umetnosti na likovnooblikovni razvoj osmošolcev
  359. New polystochastic statistical inference in social sciences - defining new rules and thresholds
  360. Spiritual[i]ty of children in families and those in residential care
  361. Uvodnik
  362. Indicators of the quality of work in residential treatment centres
  363. The experience of residential care from the perspective of adolescents and caregivers
  364. Europe needs to integrate immersive learning quickly at all education levels - but how?
  365. Caring for the elderly and working with the aging population
  366. The meaning of radicalisation in modern social pedagogy
  367. Survival camps in nature as a form of social skills training
  368. Crisis situations among children/adolescents with emotional and behavioural disorders in education
  369. Using differentiation strategies for gifted pupils in primary school science classes
  370. Šolski vrtovi v pomurski regiji
  371. The relation between intercultural sensitivity and world music preferences among grammar school and vocational school students
  372. Pomen uzaveščanja narečnega besedja pri učečih se
  373. Predisposition towards sustainable behaviour among students in the pre-school education study programme
  374. Mnenje vzgojiteljic in vzgojiteljev o kompetentnosti za vodenje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok, upoštevajoč lastno gibalno dejavnost
  375. Does socioeconomic status influence achievement?
  376. Using Kolb's learning model in structured types of professional education and training for teachers
  377. Slovensko zamejstvo kot vsebine kurikula osnovnih in srednjih šol v Sloveniji
  378. Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive
  379. Statistična značilnost in/ali velikost učinka?
  380. Student-centred instruction in science and technology
  381. Preschool teachers’ conceptions of professional development in relation to career motivation and job satisfaction
  382. Reconciling the Other
  383. Experiential education - an opportunity for compensatory education
  384. What is most difficult in a teacher's job from the perspective of teachers, students and parents?
  385. The role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students
  386. Inkluzivnost dodatne podpore in pomoči za učence
  387. Methodological particularities in research on contemporary childhood in Croatia
  388. Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok
  389. Digital media and internet safety among primary school students during the Covid-19 pandemic
  390. Experiences with and risks of internet use among children in Kosovo
  391. The relationship between intercultural sensitivity, world music preferences and preferences for visual artwork from other cultures
  392. Izzivi vzgojno-izobraževalne inkluzije učencev z avtističnimi motnjami v osnovnih šolah
  393. Are pedagogical students more creative than students of non-pedagogical programs?
  394. Povezava glasbene izobrazbe učiteljev v osnovni šoli in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti
  395. Primary school students and teachers' appreciation of gregorian singing
  396. Interpretativna raziskava in njena uporaba na pedagoškem področju
  397. Uvodnik
  398. Muzejska in šolska interpretacija kulturne dediščine
  399. Museum as a place of informal learning
  400. University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona
  401. The museum-school mentoring model and personalization of education
  402. Museum theatre as an educational tool
  403. The method of aesthetic transfer as a didactic principle in museum pedagogy
  404. From transcultural entanglements to integrated learning experiences?
  405. Pedagogical potential of online museum learning resources
  406. Croatian vocational schools within a museum-school partnership
  407. Integration of bilateral coordination in childrenʼs
  408. The role of songbooks in the preservation of children’s folk songs in kindergarten
  409. Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih
  410. Improvisation as the foundation of flow in music education
  411. Correlations and regression of the initial and final sound on reading words in the Slovenian language
  412. Subjectively perceived importance of education by university students at the beginning of their studies
  413. Do Kahoot! games enhance vocabulary learning?
  414. Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli
  415. Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo Covid-19 v Sloveniji
  416. Postgraduate certificate in education (PGCE) students’ experience of mentoring
  417. Uporaba podporno avtonomnega ali kontrolirajočega motivacijskega stila poučevanja pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
  418. A canonical correlation analysis
  419. Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara
  420. Characteristics of an outstanding musical talent
  421. The relation between leadership and expected results from the educational process within school culture
  422. Parent-teacher conference as a rhetorical challenge in educational practice
  423. Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda
  424. Environmental literacy of ISCED 2 pupils in Poland
  425. The impact of the teacher education study program on the development of TPACK
  426. A survey of teachers' perspectives on the reception ability of younger students after emergency remote teaching during COVID-19
  427. Implementation of active learning strategies
  428. Pogledi razrednih učiteljic/učiteljev na vzgojni vidik pouka na daljavo
  429. Kognitivna učinkovitost slovenskih, indijskih in gambijskih nadarjenih učencev pri reševanju miselnih nalog
  430. Online formative assessment in mathematics education
  431. The picture book and its role in preschool mathematics education
  432. Attitudes of secondary school students towards teaching styles before and during the COVID-19 pandemic
  433. Etika umetne inteligence v izobraževanju
  434. Uvodnik
  435. Analysing picture books that challenge gender stereotypes multimodally
  436. Red-letter reading days
  437. Multimodalne značilnosti izvirnih slovenskih slikopisov
  438. Slovenščina iz besede v kretnjo
  439. Remote learning models in video corpus construction
  440. Learning about schools in the British Isles through a video corpus
  441. Vpeljava vizualne slovnice v pouk slovenščine kot materinščine
  442. Tracking multimodal literacy in schools
  443. Spolsko občutljiv jezik v učbeniških besedilih za slovenščino
  444. Humor v večkodnih učbeniških besedilih za slovenščino v osnovni šoli
  445. Primary school teachers' views on teaching critical thinking
  446. Cross-curricular connections of musical culture and other subjects in Croatian elementary schools
  447. An overview of mental calculation strategies and the frequency of their application
  448. Uporabnost Vprašalnika o otrokovi predelavi senzornih prilivov pri otrocih z motnjo avtističnega spektra
  449. Vloga formalnega in neformalnega izobraževanja pri razvoju tehnološke pismenosti
  450. Vključevanje staršev v vzgojno-izobraževalni proces kot potencialni dejavnik učiteljevega doživljanja stresa pri delu
  451. The social, cognitive and socio-demographic profile of potentially gifted children
  452. Investigating the source of student self-efficacy and its relations to affective factors in mathematics learning
  453. Differences in students’ physical selfperception in PE classes according to gender and nutritional status
  454. Greek primary school teachers’ professional experience as digital actors
  455. Digital devices and interpersonal communication over time
  456. Video in blended teacher education
  457. Understanding the challenges associated with cooperative learning
  458. Using GRM and PECS for improving reading skills in students with autism spectrum disorder
  459. Job satisfaction and professional burnout in kindergarten teachers
  460. Digital skills assessment and digital competence self-assessment among students at the University of Split
  461. Key trends in changes to primary education in the Czech Republic after the 1989 Velvet Revolution
  462. Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostnikove osebne in šolske/poklicne biografije
  463. Impediments to kindergarten children identifying geometric shapes
  464. Branje večkodnega besedila v srednješolskih učbenikih obče geografije
  465. Development and contemporary understanding of work-based learning
  466. Recommendation systems, parents, and preschool children
  467. Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje
  468. Enhancing technology competence among primary students through STEAM lessons applying the design thinking process
  469. Motor efficiency in relation to body weight status and gender in preschool children
  470. Metacognitive skills of pupils in primary mathematics education
  471. Uvodnik
  472. Multilingual educational practices at pre-primary level in Slovenia, Austria, Italy and Croatia
  473. Multilingual memory of migration
  474. Upoštevanje prvega in učenje drugega jezika s perspektive celostnega pristopa vključevanja otrok priseljencev v slovenskih vrtcih in šolah
  475. Motivacija za učenje tujih jezikov in odnos do njih v kontekstu funkcionalne večjezičnosti v družinskem okolju
  476. Mehrsprachigkeit in der deutschen Schule
  477. Zum Verhältnis von Deutschunterricht und Erstsprachenunterricht bei migrationsgesellschaftlicher Mehrsprachigkeit im schultheoretischen Kontext
  478. Developing teachers' intercultural competences through international mobility programmes
  479. Fostering intercultural education at tertiary level
  480. TiDE model - Creating plurilingual digital materials with future preschool teachers
  481. Analysing first grade teachers' strategies for enhancing English reading proficiency in multilingual classroom environments in Namibia
  482. A case of early intentional bilingualism
  483. Structural and functional model for the socialization and development of children with intellectual disabilities in group work
  484. Learning and teaching historical content in primary education
  485. Case method learning for improving critical thinking skills among elementary school students
  486. Approaches to educational activities and construction of an informatics curriculum
  487. Cultural heritage in music teaching
  488. Family adjustment in relation to the academic engagement of pupils at primary level
  489. Evidence-based education in discourse around the concept of Bildung
  490. Statistical graphics in Czech textbooks
  491. The effectiveness of fraction boards in helping concrete-thinking students internalize the concepts of fractions
  492. Aktivna vloga nadarjenega učenca pri pripravi in evalvaciji individualiziranega programa
  493. Stress in the preschool profession
  494. Lifelong learning through the prism of educators
  495. Student perception of assessment in the teaching and learning process of art education
  496. Implementation of a contextual teaching approach in primary school education
  497. Development and preliminary validation of the active citizen compass questionnaire
  498. Awareness of stakeholders about inclusive education
  499. Razvijanje mnogoterih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
  500. Lifestyle characteristics of students who are overweight, obese, or have normal body weight
  501. University students' lifestyle in the context of physical activity, sedentary habits, and academic achievements
  502. Students’ perceptions of peer feedback in lower elementary school grades
  503. Art portfolios in preschool teachers’ initial education as a means of acquiring professional competences and reflective practice
  504. From digital technology to healthy habits
  505. Art for well-being
  506. Collaboration as a soft skill in special education teachers
  507. Interdisciplinary approach in primary education
  508. Does teachers’ interest affect the frequency of teaching and learning outside the classroom in early social studies?
  509. Predictors of well-being in university students

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici