| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Avtorji:Duh, Matjaž, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru (Glavni in odgovorni urednik)
Datoteke:URL http://rei.pef.um.si/
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Revija (dk_r)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Revija za elementarno izobraževanje je revija Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru in Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. V njej so objavljeni prispevki s področja vzgoje in izobraževanja zlasti na predšolski in osnovnošolski stopnji. Avtorji prispevkov s strokovnega vidika pišejo o problemih, ki zadevajo vzgojo in izobraževanje. Namen revije je spodbujati objavo izvirnih znanstvenoraziskovalnih člankov in tudi prispevkov, ki poročajo o strokovnem delu, raziskovanju v praksi ipd. Revija za elementarno izobraževanje izhaja trikrat letno, štiri številke. V njej so objavljeni prispevki v slovenskem ali angleškem jeziku. Razvrščeni so v naslednje kategorije: izvirni znanstveni članek, pregledni znanstveni članek, kratki znanstveni članek, referat na znanstvenem posvetovanju, strokovni članek idr. Dodatek k reviji vsebuje povzetke knjig, kratke članke, seznam znanstvenih srečanj ipd.
Leto izida:2008
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
UDK:37
eISSN:2350-4803
COBISS_ID:239555072 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3S1TYKI3
Število ogledov:1613
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.04.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Journal of elementary education
Opis:The Journal of Elementary Education (JEE) is a peer-reviewed, open access journal that publishes original research and review articles primarily but not limited to the area of elementary school education. It brings together academics and researchers from different European countries who seek to promote a vigorous dialogue between scholars in various fields both central and related to scientific enquiry in education. JEE accepts articles which promote advances in education from closely related fields, such as cognitive psychology, child development, applied linguistics and others. JEE is published four times yearly and accepts articles in Slovene and English. The papers published in JEE fall within the following categories: original scientific paper, review paper, short scientific paper, report on academic meetings, and professional articles. In addition, JEE publishes also book reviews, lists of academic meetings and conferences and other material of interest.


Zbirka

To gradivo je zbirka, ki zajema naslednja gradiva:
  1. Avtorska slikanica Lile Prap
  2. Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  3. Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji
  4. Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok
  5. Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe
  6. Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole
  7. Likovna vzgoja v funkciji emancipacije otrok s posebnimi potrebami
  8. Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji
  9. Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka
  10. Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole
  11. Matematična anksioznost
  12. Gibalna učinkovitost mestnih, primestnih in podeželskih otrok
  13. Realnost in mitičnost zelenega Pohorja
  14. Naravoslovne dejavnosti otrok v prostem času
  15. Likovni kurikul - primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo
  16. Povezanost mladostnikovega vedenjskega odnosa s starši in do šole z vedenjskim odstopanjem v zgodnji adolescenci
  17. E-hospitacije
  18. Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
  19. Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih
  20. Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci
  21. Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli
  22. Povezanost statusa telesne teže in športne aktivnosti s telesno samopodobo učencev 2. in 3. triletja
  23. Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education
  24. Uspešno poučevanje in učenje tehnike in tehnologije s konstrukcijskimi sestavljankami
  25. Vloga lutkovnega gledališča pri kulturni vzgoji otrok
  26. Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole
  27. What should a lower primary school teacher be like from a school management's point of view?
  28. Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo
  29. Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje
  30. Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka
  31. Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju
  32. Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
  33. Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole
  34. Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere
  35. Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole
  36. Telesna samopodoba slovenskih in francoskih osnovnošolcev z vidika gibalne aktivnosti
  37. Dejavniki likovne ustvarjalnosti in likovnopedagoško delo
  38. Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli
  39. Teaching early-level foreign languages to pupils with impaired pronunciation abilities
  40. Stališča študentov likovne pedagogike do pridobljenih splošnih in predmetno specifičnih kompetenc
  41. Fantastične pripovedi Astrid Lindgren
  42. Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds
  43. Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev
  44. Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka
  45. A child and the art in the first and the second grade of the primary school
  46. Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo
  47. Nekatere značilnosti dobrega vodenja šolskega tima
  48. Primerjava slovenskega učbeniškega kompleta za učni predmet družba z avstrijskim učbeniškim kompletom za učni predmet geografija in gospodarstvo
  49. Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti
  50. Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih
  51. Nekateri sociološki vidiki razširjenosti mobinga med učitelji v osnovni šoli
  52. Pravopisna načela v slovenskem pravopisu
  53. Motivno-tematski preplet v delu Petra Svetine
  54. Mitologija in Tolkienov Hobit
  55. Searching for information on the internet: how do elementary school students use search engines on the web
  56. Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov
  57. Raziskovanje in preučevanje tehniške dediščine v funkciji narodove identitete
  58. Novejša spoznanja o razvoju otrokove risbe
  59. Analiza inovacijskih projektov z vidika zastopanosti družboslovnih vsebin
  60. Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami
  61. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  62. Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
  63. Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji
  64. Telesna samopodoba kot pomemben motivacijski dejavnik za gibalno/športno aktivnost otrok in mladostnikov
  65. Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku
  66. Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu
  67. Tehnika in tehnologija v prepletenosti z drugimi področji
  68. Stališča osnovnošolskih učiteljev do zagotavljanja discipline pri športni vzgoji
  69. Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci
  70. Uporaba računalnika med vzgojitelji in učitelji prvega triletja pri obravnavi družboslovnih vsebin
  71. Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja?
  72. Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kakovosti vrtca
  73. Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli
  74. Ciklični in linearni koncept časa v folklorni književnosti
  75. Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje
  76. Grozljivo v delih sodobne slovenske mladinske proze
  77. Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole
  78. Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli
  79. Šolska knjižnica v devetletni osnovni šoli ter medpredmetno povezovanje
  80. Izvajanje pouka tehnike in tehnologije ter izbirnih predmetov kot ena izmed priložnosti medpredmetnega povezovanja
  81. Prozna avtorska dela Anje Štefan
  82. Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj
  83. The development of spatial representation in the world of new media
  84. Procesnodidaktični pristop pri poučevanju matematične vsebine merjenje v osnovni šoli
  85. The process of school administration and the relationship between individual and organizational needs
  86. Jezikovno in medkulturno izobraževanje na razredni stopnji osnovne šole
  87. Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
  88. Prehranjevalne navade učencev drugega in tretjega triletja osnovne šole
  89. Značilnosti metode razlage na razredni stopnji osnovne šole
  90. Vzgoja za trajnostni razvoj v praksi vrtcev
  91. Nekateri sociološki vidiki problematike žensk v znanosti med delom in družino v slovenski družbi
  92. Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
  93. Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih
  94. Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  95. Vpliv nekaterih dejavnikov na učinkovitost pisanja učencev
  96. SMS communication - Croatian SMS language features as compared with those in German and English speaking countries
  97. Mladinska fantastična pripoved in njena umestitev v koncept sodobne slovenske mladinske fantastične proze
  98. Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu
  99. Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika
  100. Ulomki v vrtcu
  101. Analiza kartografskega opismenjevanja v slovenskih in angleških osnovnih šolah
  102. Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela
  103. Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition
  104. Pojav stresa pri svetovalnih delavcih v osnovni šoli
  105. Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju
  106. Pregled vidnejših besedil v razdobjih literarnozgodovinskega razvoja sodobne slovenske mladinske fantastične pripovedi
  107. Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu
  108. Zakaj poučevati matematiko
  109. Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
  110. Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools
  111. Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
  112. Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja
  113. Skrivnostno spletno življenje mladostnikov ter internetne nevarnosti
  114. Kako približati šolsko knjižnico otrokom z disleksijo
  115. Gibalno ogroženi in gibalno nadarjeni otroci v severovzhodni Sloveniji
  116. Pomen dominantnosti okončin na porazdelitev pritiska po otroškem stopalu
  117. Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok
  118. Leposlovne slikanice o prevoznih sredstvih Vesne Radovanovič
  119. Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu
  120. Glasovno zavedanje v prvem razredu
  121. Humor v antologijah Enci benci na kamenci
  122. Zgodnje učenje in poučevanje naravoslovja z raziskovalnim pristopom
  123. Pristopi učiteljev pri oblikah pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
  124. Remote controlled laboratory as a modern form of engineering education
  125. Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok
  126. Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji
  127. Pogledi študentov pedagogike na obvezno praktično usposabljanje
  128. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  129. Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
  130. Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu
  131. Methodical competence of teacher trainees in their written teacher certification examination
  132. Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij
  133. Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja
  134. Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
  135. Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole
  136. Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
  137. Stilizacija
  138. E-learning within the framework of the Czech university system
  139. Baletne vsebine pri pouku glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole
  140. Analiza dejavnikov učnega okolja na osnovi modela hierarhije potreb Abrahama Maslowa
  141. Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  142. Priredbe literarnih del za mladino
  143. Mnenje osnovnošolskih učiteljev o usposobljenosti za sodelovanje s starši
  144. Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
  145. Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  146. Literarni lik s posebnimi potrebami v slikanicah
  147. Skupno branje Ostržka z vidika Kohlbergovih stopenj moralnega razvoja
  148. Likovna apreciacija in metoda estetskega transferja
  149. Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi
  150. Učenci, žrtve medvrstniškega nasilja
  151. Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost
  152. Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti
  153. Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
  154. Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
  155. Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov
  156. Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju
  157. Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci
  158. Gibalna dejavnost otrok z vidika socialno-ekonomskih razsežnosti
  159. Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
  160. Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki
  161. Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize
  162. Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
  163. Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti
  164. Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
  165. Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
  166. Učno zavlačevanje pri srednješolcih
  167. Strip - metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila
  168. Autistic spectrum disorders and creativity
  169. Umetnost za vse
  170. Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole
  171. Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev
  172. Zur beruflichen Fortbildung der Musiklehrer in Lettland
  173. Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti
  174. Poklicna izgorelost pri šolskih svetovalnih delavcih v osnovni šoli
  175. Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje
  176. Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers
  177. Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v okoljih z različnim socialno-ekonomskim statusom
  178. Športna vzgoja v primarnem izobraževanju v državah Evropske unije
  179. Droht den "kleinen Sprachen" das Aussterben?
  180. Analiza razlogov za sodelovanje v tekmovanju mladih športnih plezalcev
  181. CLIL - orodje za izbiro nejezikovnih vsebin
  182. Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku
  183. Pedagoški pristop CLIL - izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja
  184. Koncept CLIL - novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji
  185. Fremdsprachen an Wiener Grundschulen
  186. Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filière bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen
  187. Who says they don't read? Slovene elementary school students' reading motivation in EFL
  188. Teaching fables in the junior grades of primary school
  189. Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
  190. Students' attitudes towards their EFL lessons and teachers
  191. Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners
  192. Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
  193. Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  194. Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  195. Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
  196. Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
  197. Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine
  198. Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih
  199. Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
  200. Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
  201. Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
  202. Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  203. Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole
  204. Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav
  205. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation
  206. Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
  207. Materials design for language m-learning
  208. Shematske vizualne reprezentacije potence
  209. Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence
  210. Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu
  211. Involvement in sports clubs and informal sport activities of primary and secondary school children in Liechtenstein
  212. Validity of the “fall back” test for boldness
  213. Razlike v gibalnih sposobnostih med študentkami glede na status telesne teže
  214. Vpliv dveh ur atletike na gibalno/športno aktivnost otrok
  215. Aerobic games and playful exercises in 9-year-old boys
  216. Congruence between methods for identifying "exceptional physical aptitude" in school children
  217. Vpliv osnovnih gibalnih in funkcionalnih sposobnosti na hitrost vodenja žoge pri 10-17 let starih nogometaših
  218. Primerjava rezultatov veleslaloma ter izbranih telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti med spoloma kategorije U14
  219. Povezanost koordinacije z nekaterimi drugimi motoričnimi sposobnostmi
  220. Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole
  221. Pomen vadbe juda za razvoj otrokovih gibalnih kompetenc
  222. Development through movement - psychopedagogical analysis and psychomotor approaches
  223. Zen und die Kunst des Schwimmen
  224. Assessing reliability of a multi-dimensional scale by coefficient alpha
  225. Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost?
  226. Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
  227. Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
  228. Structural differences in the self-determination of upper secondary students with and without disabilities in vocational education
  229. Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
  230. Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
  231. Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
  232. ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign language
  233. Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti
  234. Prefiksoidne zloženke ali besedne zveze med slovarjem, normo in korpusno rabo
  235. Slovenski jezik v sočasnem sporazumevalnem prostoru
  236. Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole
  237. Findings of visual arts research in early childhood and primary education
  238. Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov
  239. Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike
  240. Nacionalni preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku srednje šole prve stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  241. Back to nature: exploring the potential for implementing the Norwegian idea of outdoor days in the Slovenian school system
  242. »Potrebujemo več prakse!«
  243. Quality of life for families of children with intellectual disabilities
  244. Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
  245. Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom
  246. Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca?
  247. Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  248. Etnografska raziskava na pedagoškem področju
  249. Music education for every child - ideal or reality?
  250. Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children
  251. The appeal and applicability of ICT study materials
  252. (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju
  253. Supporting learning skills in visual art classes
  254. Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
  255. Locating leadership of art in UK primary schools
  256. Connection between the originality level of pupils' visual expression in visual arts lessons and their level of tolerance for diversity
  257. Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja
  258. The influence of non-formal artistic and creative activities in multicultural educational contexts
  259. Was wir von den Schülern lernen könnten
  260. Teaching visual arts
  261. Developing and fostering creativity through the works of art by young pupils
  262. Musikalische Symbole
  263. Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  264. Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course
  265. Komunicirati o grafičnem romanu - niz delavnic
  266. Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  267. Teachers' views of the potential of art therapy in young learners
  268. Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole
  269. Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli
  270. Cardiorespiratory fitness in primary education pupils
  271. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu
  272. Elementary school teachers’ attitudes towards the importance and use of teaching methods in visual arts education
  273. Otrokovo doživljanje bivanja v bolnišnici z vidika staršev in medicinskega osebja
  274. Multilingualism - a new aspect of teacher's professional development
  275. Predstavitev sodobne slikanice v Italiji
  276. Katere glasbene zvrsti najraje poslušajo predšolski otroci?
  277. Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici