SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja
Avtorji:Kač Nemanič, Martina (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Kac_Nemanic_Spremljanje_razvoja_likovne_apreciacije_pri_pouku_graficnega_oblikovanja.pdf (532,42 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_10_2-3_CLANEK5.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen inovativnih didaktičnih pristopov na razvoj apreciacije kot enakovrednega sestavnega dela umetniških dejavnosti pa pri pouku grafičnega oblikovanja v srednji šoli nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal vpliv inovativnega didaktičnega pristopa z vidika razvoja likovnoapreciativnih zmožnosti. Razlike smo spremljali med dijaki 3. letnikov (starost 17-18 let) v slovenskih srednjih šolah. Ugotovili smo statistično pomembne razlike na ravni likovnoapreciativnega razvoja s prednostjo eksperimentalne skupine. Pozitiven učinek inovativnega pristopa na razvoj apreciacije kaže, da je mogoče tudi z manjšimi metodičnimi spremembami bistveno izboljšati razvoj apreciacije pri srednješolcih.
Ključne besede:grafično oblikovanje, srednja šola, sklop didaktičnih odločitev, likovna apreciacija, razvoj
Leto izida:2017
Št. strani:str. 205-219
Številčenje:št. 2/3, Letn. 10
ISSN:1855-4431
UDK:373.5:655.26
COBISS_ID:23454728 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.18690/2463-8005.10.2-3.205-236 (2017) Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:239
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring the development of art appreciation in the teaching of graphic design
Opis:Contemporary education enables the development of creative expression of students, but the role and importance of innovative didactic approaches in the improvement of art appreciation, as an equally important component of artistic activities in graphic design classes in secondary school, have not been researched so far. In this study, we present the results of a research regarding the influence of an innovative didactic approach from the point of view of improvement of art appreciation abilities. The differences were monitored among the students of the 3rd year (aged 17- 18) in Slovenian secondary schools. We found statistically significant differences in the level of art appreciation improvement in favour of the experimental group. The positive effect of the innovative approach to the improvement of art appreciation suggests that even with minor methodical changes the improvement of art appreciation in secondary school students can be significantly increased.
Ključne besede:graphic design, secondary school, set of didactic decisions, art appreciation, development


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici