| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maja Turnšek

Vseh ključnih besed je 109, ki se skupaj pojavijo 119 krat.
6 ključnih besed (5.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (13.45 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x37.5%turizem
2x12.5%hotel, potovanja, turistična promocija, kultura, avtentičnost
1xemocije v turistični promociji, turistični deležniki, vodilne destinacije, sodelovanje, management turističnih organizacij in destinacij, sanjarjenje, covid-19, vodenje, mehanizmi spoprijemanja s stresom, turistične destinacije, vpliv turizma, motivi, mladi popotniki, tradicija, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, motivacija, COVID-19., domačini, COVID-19, festivali, film, Sarajevo, Emocionalni rad, zemljevidi, aplikacije, etičnost, lukizam, organizacijska uspješnost, pametni telefoni, lokacijsko pozicioniranje, nepozabno doživetje, turistični produkt, interpretacija naravne in kulturne dediščine, izkustvena ekonomija, trajnostni turizem, turizam, estetski rad, suradnici i nadređeni, poroka, zaposleni, emocije, slovenska naravna zdravilišča, poročni organizator, poročni turizem, promocija, fotografije, Instagram, marketing, destinacijska poroka, nove oblike turizma, oblikovalsko razmišljanje, hoteli, prebivalstvo, sankcije, vojna v Ukrajini, tehnike prepričevanja, krize, Črna gora, TikTok, videoposnetki, ples, podoba turistične destinacije, vplivnostni marketing, socialni vpliv, verodostojnost, Facebook, CTR, A/B testiranje, turistična destinacija, digitalno oglaševanje, čustvena inteligenca, čustveno delo, uporabniške ocene, spletne turistične platforme, proces pouka, izobraževanje, vizualno komuniciranje, identiteta destinacije, virtualni ogledi, trženjsko orodje, pričakovanja, razdalja, turistično vodenje, namera obiska, medijske oblike, poučevanje v gostinstvu in turizmu, Bloomova taksonomija, pasivne učne metode, aktivne učne metode, turistična izkušnja, zanos, realističnost vs. fiktivnost, želja po obisku destinacije, Všečnost pokrajine, odnosi z javnostmi., družbeni mediji, samopodoba, Avatar: Pot vode, apel strahu., podnebne spremembe, certifikat, trajnost, Evropska pot zgodovinskih termalnih mest
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici