| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mitja Gorenak

Vseh ključnih besed je 46, ki se skupaj pojavijo 52 krat.
3 ključnih besed (6.52 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 9 krat (17.31 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x44.44%zaposleni
3x33.33%zadovoljstvo
2x22.22%hotel
1xorganizacija, dejavniki, organizacijska kultura, sodelovanje, Podčetrtek, medosebni odnosi, vidni deli., dejavniki razvoja turizma, Vrednote, prireditev, šport, obiskovalec, konjeništvo., management, Radisson Blu., organizacijske vrednote, vpliv, organizacija., dejavniki zadovoljstva, Občina, usklajevanje poklicnega in družinskega življenja., turistični vodnik, zadovoljstvo pri delu, turistični vodniki, čustveno delo, predanost, vztrajnost, Turizem 4.0, digitalizacija, receptor., strast, turistično vodenje, upravljanje čustev pri delu, certifikat družini prijazno podjetje, družini prijazna politika, zadovoljstvo zaposlenih, delo v turizmu, uporabnost v praksi, lastnosti izbora potovanj, čustva., generacije, vrednote in lastnosti generacij, Kompetence posameznika
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici