| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Fister

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 143 krat.
17 ključnih besed (14.91 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 46 krat (32.17 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x10.87%aplikacija, vizualizacija
4x8.7%operacijski sistem
3x6.52%WPF, športne aktivnosti, primerjava, evolucijski algoritmi
2x4.35%Linux, spletna aplikacija, strojno učenje, Flutter, mobilna aplikacija, umetna inteligenca, GPX, Python, tek, samodejno strojno učenje
1xklasifikacijski cevovodi, R, algoritmi po vzorih iz narave, validacija igralnih funkcionalnosti, realno-časovna strateška igra, linearna regresija, odločitvena drevesa, Unity, Tower Defence, generiranje vsebine, nevronske mreže, razširjen sistem na osnovi klasifikatorjev, igralno-testni agent, organizacija športnih treningov, podatkovna baza, namizna aplikacija, prototipiranje iger, hibridni razvoj mobilnih aplikacij, Debian, igralni prostor, igre igranja vlog, kolesarske aktivnosti, distribucije, športna tekmovanja, android, avtomatsko načrtovanje, nadzor hišnih prostorov, pametna hiša, raspberry pi, računska inteligenca, športni trening, računska inteligenca., inteligenca roja, hibridizacija, algoritem po vzoru obnašanja netopirjev, internet stvari, evolutionary algorithms, navidezni računalnik, hipernadzornik, hibridna mobilna ogrodja, hibridna aplikacija, virtualizacija, virtualizacijska orodja, nature-inspired algorithms, machine learning, artificial neural networks, artificial intelligence, API, BSD, channel impulse response, IR-UWB, automated system, igrifikacija, distribucija, radar, JWT, razvoj aplikacije, Flask, spletna platforma, SportyDataGen, načrtovalski vzorci, sledilnik, prototipna aplikacija, genetski algoritmi, inteligenca rojev, igralni pogon Unity, TCX, elementi igrifikacije, izobraževalni zavodi, epidemija, covid-19, VueJS, dosegljivost video iger, izboljšave video iger, piratstvo, dobiček, Spletne storitve, C#, programska oprema, videoigre, spletni tečaji, vizualizacija statistike, hibridna mobilna aplikacija, zaščita, klasifikacija, OpenCV, shranjevanje digitalnih podatkov, sledenje žarkov v realnem času, uporaba emulatorjev, video igre preteklosti, shranjevanje podatkov v DNK, sekvenciranje, React, razpoznavanje obrazov, : Raspberry-Pi, shema kodiranja, računalniška igra pikada
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici