| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Edvard Protner

Vseh ključnih besed je 223, ki se skupaj pojavijo 264 krat.
27 ključnih besed (12.11 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (25.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x13.24%reformska pedagogika
4x5.88%progresivna pedagogika
3x4.41%šolstvo, zasebno šolstvo, Slovenija, delovna šola, primerjava
2x2.94%slovenski šolski sistem, finski šolski sistem, osnovna šola, reformsko pedagoško gibanje, socialno-kritična pedagogika, izobraževanje, zgodovina, pedagoška sociologija, inkluzija, avtoriteta, permisivna vzgoja, vzgoja, britanski šolski sistem, osnovnošolski sistem, alternativni pedagoški koncepti, alternativne šole, PISA, učitelj, otroci s posebnimi potrebami, Gustav Šilih
1xevalvacija, študijski program Pedagogika, priprava na pouk, profesorji, učiteljevo načrtovanje, model celodnevne šole, javna osnovna šola, waldorfska osnovna šola, Hrvaška., program, učiteljska društva, herbartizem, »nova« šola, duhoslovna pedagogika, »naravna« vzgoja, kulturna pedagogika, »stara« šola, vzgoja in izobraževanje, študenti., naturalizem, senzualizem, reforma šole, strukturiranost, Ključne besede: Razvoj šolstva, razvajenost, vzgojne težave, prevzgoja, Katoliška cerkev, Avstro-Ogrska, Vzgoja, Montessori, waldorfska šola, Reggio Emilia, Edgar Willems, pravila, zahteve, nadaljnje izobraževanje, bralne navade, ekonomsko stanje družine, mladinoslovje, učna uspešnost, kulturni kapital, nadzor, razvoj osebnosti, Kraljevina SHS, avtonomija osebnosti., celodnevna šolska organizacija, modernost, devetletna osnovna šola, celodnevna šola, Pedagoški inštitut, TIMSS, odprta celodnevna šola, šolski sistem, podoba kompetentnega otroka, vzgojni ukrepi., pedagoški pristop Reggio Emilia, postmodernost, predšolska vzgoja, vezana celodnevna šola, osebe z motnjo v duševnem in telesnem razvoju, novohumanizem, šolske reforme, neoliberalizem, bolonjska prenova, Humboldt, Prusija, vseživljenjsko učenje, VDC Polž, Zeleni program, delovna terapija, preprečevanje nasilja, vrstniki, neodvisna šola, primarno izobraževanje, protestantizem, tradicionalno izobraževanje, Dewey, Ojdipov kompleks družbeni karakter, patološki narcis, mednarodne raziskave znanja, konservativnost, Jugoslovensko učiteljsko udruženje – sekcija za dravsko banovino, protislovnost, Udruženje jugoslovanskega učiteljstva – poverjeništvo Ljubljana, Alternativni pedagoški koncepti, nasilje, nasilje v šolah, medvrstniško nasilje, Jugoslavija, sodobna vzgoja, zgodovina pedagogike, Zaveza jugoslovenskega učiteljstva, Zaveza avstrijskih jugoslovanskih učiteljskih društev, Zaveza slovenskih učiteljskih društev, analiza poročil, družbeno-politični dejavniki, feminizacija učiteljskega poklica, otroci in mladostniki, vzgojni zavodi, čustvene in vedenjske motnje, ravnatelji, Japonska, šolski pluralizem, tradicionalne šole, gasilska mladina, pedagoško delo, gasilske in gasilsko-športne tekmovalne discipline, kviz gasilske mladine, japonski izobraževalni sistem, primerjalna analiza, kulturna/duhoslovna pedagogika, razvoj šolstva, mednarodno preverjanje znanja, pravičnost, internacionalne zasebne šole, svobodne šole, mednarodna primerjava, zasebne šole, porast, konfesionalne šole, gasilska organizacija, katoliška pedagogika, šolska reforma, Matija Senkovič, šolski zakon, podeželski vzgojni domovi, Hermann Lietz, delovni pouk, glasbene dejavnosti, učni uspeh, čustveno vedenjske motnje, avtizem, glasba, internatske šole, alternativna šola, Učiteljski pokret, zborovanja, konference, Pedagoška centrala, šola, društvo, integracija, Maribor, mesto, časopis, enakost, tehnologija, družina, human scale education, istospolnost, starševstvo, morala, Velika Britanija, demokratične šole, Zakon o maturi, Državni izpitni center, zgodovinsko ozadje, sistemske rešitve v šolstvu, moteče vedenje, religija v šoli, filozofska antropologija, duhoslovna oz. kulturna pedagogika, fenomenologija, predmetna teorija, zakonodaja., javno šolstvo, šolske uniforme, diferenciacija in prehajanje med stopnjami izobraževanja, šolanje na domu, socializacija, poklicna, splošna, pedagogika, Vaclav Přihoda, reforma, učiteljišča., Čehi, Slovenci, pogled v prihodnost, Milica Bergant, permisivni vzgojni koncept, Eksperiment v Logatcu., zakonodaja učenci tujci, medkulturnost, Rimskokatoliška cerkev, komunistična oblast, verski pouk, Matura, Hrvaška, katoliško šolstvo, organizacija pouka, počutje, alternativni vzgojni koncept, vzgoja za življenje., zgodovina pedagogike (1920-1930)
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici