1x | | učbeniški komplet, strokovna avtonomija učitelja, učenje, prvi razred, Osnovna šola Jánosa Aranya Lenti, kurikulum, didaktični pristopi, prilagoditve pouka, samoevalvacija, vzgojitelj, avtonomija, predšolska vzgoja, Dvojezična osnovna šola I Lendava, sodobni učitelj v osnovni šoli, domača naloga., Romi, romski starši, samostojno učenje, motivacija, Filozofska fakulteta, Pedagoška fakulteta, podaljšano bivanje, romski otroci, romski pomočnik, pristopi, kazalniki, osebnostni razvoj učitelja, ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti, kakovostna šola, osnovna šola., vzgojno-izobraževalni proces, strokovni oz. profesionalni razvoj učitelja, inkluzivna šola, Didaktični pristopi, vzgojitelj predšolskih otrok, učenje in poučevanje v vrtcu, preizkus znanja., nacionalno preverjanje znanja, ECTS točke, spremljanje dejanske obremenitve študentov, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, prvo starostno obdobje, drugo starostno obdobje., avtenticne in alternativne oblike preverjanja znanja, povratna informacija, portfolio., formativno spremljanje, preverjanja znanja, Osnovna šola, konstruktivizem, stopenjska struktura študija, položaj študenta, prilagoditve, učna uspešnost, puberteta, soustvarjanje učinkovitega učnega okolja, učno okolje, izkustven pouk., Fakulteta za naravoslovje in matematiko, vloga učitelja, spolnost, ljubezen, načrtovanje., bolonjska reforma, obremenjenost, inkluzivni vrtec, vzgojitelji, učni načrti, učbeniki, individualizirano delo, študijski programi druge stopnje, razredni pouk, primerjava, študijski program, učitelj, kompetence, predšolsko obdobje, stališče, strokovni delavci, pedagogika, Hrvaška, nadarjenost, odkrivanje, delo, preverjanje in ocenjevanje znanja., na študente osredinjeno poučevanje, visokošolski pouk, učne metode in oblike, zgodnja obravnava, odnos vzgojiteljev do soodločanja otrok v vrtcu, socialna sprejetost nadarjenih učencev, odkrivanje nadarjenosti., učni uspeh, delo z nadarjenimi učenci, Nadarjeni učenci, znanstvenost učne vsebine, didaktična transformacija, spol, spolni predsodki in stereotipi, slovenski šolski sistem, Participacija, soodločanje otrok v vrtcu, hrvaški šolski sistem, kurikularna reforma, dejavniki učnega uspeha, devetletka, usposobljenost, učitelji, stališča učiteljev do participacije učencev., listovnik, vodenje listovnika, želje po soodločanju, soodločanje učencev pri pouku, možnosti soodločanja, otrokove pravice, soodločanje učencev v šoli, refleksija, karierna rast, učne vsebine, študentje, strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju, praktično pedagoško usposabljanje, kultura in klima vrtcev, vplivi, profesionalni razvoj vzgojitelja, participacija, dejavniki participacije, dejavniki, ki vplivajo na dobro počutje in vključenost otrok., Nadarjeni, javni vrtec, vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, Downov sindrom, študija primera, učno uspešni, učno manj uspešni, pouk, učna aktivnost, Avstrija, metode, oblike, dodatne dejavnosti, diferenciacija., Univerza v Mariboru |