| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miha Marič

Vseh ključnih besed je 283, ki se skupaj pojavijo 368 krat.
38 ključnih besed (13.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 123 krat (33.42 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x7.32%marketing
7x5.69%organizacija
6x4.88%digitalni marketing, zadovoljstvo
5x4.07%podjetništvo, zaposleni
4x3.25%poslovni načrt, stres, management, vodenje, pričakovanja
3x2.44%organizacijska klima, covid-19, družinsko podjetje, ženske, družbena omrežja, prodaja, motivacija, trpinčenje, kadrovski management, zadovoljstvo zaposlenih, delo od doma
2x1.63%Boltez d.o.o., vplivnež, socialna omrežja, delovno mesto, digitalna marketinška strategija, mobing, podjetnik, podjetje, kadrovski viri, delo, d. o. o., družina, stres na delovnem mestu, delovno okolje, posledice stresa na delovnem mestu, kulturne razlike
1xtradicionalni marketing, triki v marketingu, strategije, - nematerialne nagrade - zadovoljstvo z delom - zaposleni, neprofitne organizacije, mladi delavci od 15 do 30 let starosti, vseživljenjsko učenje, usposabljanje, družinsko podjetništvo, odnosi med zaposlenimi, ljubiteljska kultura, motivacija na delovnem mestu, motivacijski dejavniki, otroški abonma., pripadnost, vzroki stresa na delovnem mestu, zavzetost, Domel, Izgorelost, d.o.o., vrste stresa na delovnem mestu, posledice, zunanja motivacija, izobraževanje, notranja motivacija, žrtve, napadalci, ljubiteljska gledališka skupina, Strokovni delavci, upokojenci, organizacijska pripadnost, organizacijska kultura, uspešnost podjetja, nasledstvo, REAM d.o.o., hostesa/hostesnik, dejavniki gostoljubja, točka SPOT Svetovanje, projekt SPOT, spletni marketing, Instagram, gostoljubje, vplivnostni marketing, model, stres pri organizatorjih dogodkov, marketinški načrt, trženje, Hiša dobrot ZALC, SWOT analiza, izgorelost na delovnem mestu, marketinško komuniciranje, razvoj dejavnosti, samozaposlitev, vzroki stresa, organizacija dogodkov, posledice stresa, premagovanje/obvladovanje stresa, mlado podjetje, poslovna ideja, izpopolnjevanje, vzroki izgorelosti, - Izobraževanje - Transfuzijska medicina - Vrednotenje - Zadovoljstvo - Zdravniki specializanti, - telesni jezik., motivacija. motivacijske teorije, nagrajevanje, nepremičninski trg, nepremičnine, - poslovna komunikacija, - neverbalna komunikacija, športna psihologija, superge, športniki, mediji, - komuniciranje, poročanje medijev, ponudba, povpraševanje, spoprijemanje s stresom., dejavniki stresa, javna uprava, Komunikacija, Temperament, Osebnost, stres na delovnem mestu učitelja, učitelj, ESTIEM, potencialni kupci, Motivacija, Medkulturne razlike, Vodenje, segmentiranje, Šport, - simptomi stresa in izgorelosti, - visokošolski učitelji, - zmanjševanje stresa in izgorelosti., psihično nasilje, konflikt, Biotehniški center Naklo, - izgorelost, - stres, ukrepi izgorelosti, ustanovitev podjetja, - trženje - zdravila brez recepta - potencialni kupci - farmacija, - Mobing - Trpinčenje na delovnem mestu - Šikaniranje - Upravljanje organizacijskega vedenja - Organizacijska kultura, - Podjetje - Družinsko podjetje - Družina - Razvoj dejavnosti - Prenos nasledstva, • nepremičninsko posredništvo • nepremičninska družba • nepremičninski posrednik • cene nepremičnin • nepremičninski trg, izgorelost, - trpinčenje na delovnem mestu - žrtev - konflikt - delovno mesto - psihosomatske motnje, testiranje kandidatov, nov način selekcijskih postopkov, čustvena inteligentnost kadrovikov, Strateško trženje, Organizacija, Ritmična gimnastika, test čustvene inteligentnosti, blagovna znamka pozicioniranje položaj blagovne znamke prepoznavnost blagovne znamke, internet, digitalni kanali, spletna prodaja, spletna trgovina, - blagovna znamka - osebna blagovna znamka - upravljanje osebne blagovne znamke - trženje osebne blagovne znamke, simptomi izgorelosti, Osebna urejenost, poslovno načrtovanje., management konfliktov, trendi, Spodnje perilo, odkup in prodaja vozil, poslovni izzivi., generacija, pripadniki, upravljanje, Elgo-Nova, vpliv, čas, transferji, profesionalni nogometaši, digitalna strategija, hedonizem, oglaševanje, zasebna zobna ordinacija, konkurenčnost, fitnes, stranka, strateško odločanje, tetoviranje, mednarodni trg, poklicno življenje, kariera, zasebno življenje, družinske vrednote, usklajevanje, Gospodarske krize, vodilni položaj, gostinstvo, proces zaposlovanja, STILI VODENJA, VODENJE, management človeških virov, VODJA, vpliv znamčenja na zaposlovanje, znamčenje, govorica, kadri, dejavniki zadovoljstva, zavarovalništvo, vztrajnost, zavarovalni zastopniki, ohranjanje ključnega kadra, prevzem, manjša družba, narcisizem, poslovno načrtovanje, načrtovanje neprekinjenega poslovanja, SARS-CoV-2, pandemija, karizma, stili vodenja, avtentično vodenje, prestrukturiranje, zadovoljstvo na delovnem mestu, stranke, odlike, cena, družinska podjetja, javni prevoz, izzivi, generacija Z, prosti čas, družbena odgovornost organizacij, delovni čas, Generacija Z, naravna kozmetika, gospodarstvo med epidemijo, epidemija, profesionalni igralci nogometa, športni agenti, L'Occitane, marketing blagovne znamke, odzivi potrošnikov, team-building, družbeno omrežje, SEO, mednarodno, orodje, poslovni videz, delovna motivacija, optimiranje za iskalnike, mentorstvo, dimenzija organizacijske klime, tim, dejavniki, plačilo, medosebni odnosi, prilagajanje poslovanja, tekstilna industrija, potrošniki, vizualni merchandising, vrste stresa, kader, poslovanje, vodje, merchandising, vzroki in simptomi stresa na delovnem mestu, promocija zdravja, premagovanje stresa na delovnem mestu, mednarodno poslovanje, kadrovski menedžment, selekcija kadrov, uspeh, podporno okolje za razvoj podjetništva, organizacijsko obnašanje, modna znamka, ženske na vodilnih položajih., krožno gospodarstvo, odpadki, dobre prakse, PUMA, BAKRA, učinkovitost, subjekt inovativnega okolja, podjetje Ključarstvo BM, nega psov, načrtovanje, organiziranost in čistoča delovnega mesta
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici