| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleksandra Pisnik

Vseh ključnih besed je 539, ki se skupaj pojavijo 733 krat.
80 ključnih besed (14.84 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 274 krat (37.38 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
21x7.66%blagovna znamka
13x4.74%marketinško komuniciranje
12x4.38%marketing
9x3.28%odjemalci
8x2.92%oglaševanje, izdelek
7x2.55%zadovoljstvo
6x2.19%storitve, zaznana vrednost, šport
5x1.82%zvestoba, ugled, zaznana kakovost, embalaža
4x1.46%cena, družbena omrežja, zvestoba odjemalcev, Blagovna znamka, zadovoljstvo odjemalcev
3x1.09%blagovne znamke, odjemalec, umetna inteligenca, zadovoljstvo uporabnikov, dizajn, kakovost, vrednost blagovne znamke, življenjski cikel izdelka, kakovost storitev, trgovinske organizacije, neprofitne organizacije, mobilna aplikacija, socialna omrežja, marketinški splet, generacija Z, atmosfera
2x0.73%uporabniška izkušnja, Storitve, luksuzne blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, management, digitalno okolje, osebna prodaja, senzorični marketing, Digitalizacija, inovativnost, pospeševanje prodaje, zaznana cena, zaznana vrednost storitve, oblikovanje cen, asortiment, trgovinska blagovna znamka, Embalaža, športna blagovna znamka, kontaktno osebje, celostna grafična podoba, Adidas, turizem, tretji sektor, fizično okolje, Digitalni marketing, izobraževalne storitve, podoba, razvoj novega izdelka, podoba blagovne znamke, prepoznavnost, Slovenija, komuniciranje, vonj, dimenzije kakovosti, vedenje odjemalcev, razvoj izdelka, premoženje blagovne znamke, program zvestobe, Interbrand, digitalni izdelki, Instagram, kinematografi, prodajna cena, analiza
1xanaliza cen, imidž, poslovno komuniciranje, celostna podoba, čaji, metoda 6-3-5, spletni družbeni mediji., spletna stran, izdelek/storitev, SWOT analiza, Projekt razvoja izdelka, delovno okolje, Brainstorming, orodja poslovnega komuniciranja, PD6 workshop, komunikacijski program, bančne storitve, cenovni dejavniki, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava, Nike, Adidas., zaznana vrednost izobraževalnih storitev, popusti, ugodnosti, promocija, tenis centri, avtomobilski servis, SERVQUAL, AutoSERVQUAL, analiza trga, prodajna mesta, poprodajne storitve, pričakovanja odjemalcev, fitnes centri, športne storitve, modeli ocenjevanja kakovosti, parfum, elementi uspešne spletne strani, metode generiranja idej, merjenje zvestobe, športne ekipe., družabna omrežja, aditivne tehnologije, odnosi z javnostjo, pospeševanja prodaje, kampanja, analiza zvestobe, Studio moderna, podjetje Moi, distribucija, prototipiranje, kazalniki uspešnosti, oblikovanje kampanj, Google AdWords, spletni iskalniki, strategije ponujanja., trženje, razvoj, ograja, strategija destinacije, strateški dokument, celovita kakovost, nadvložek, zamisli, kazalniki, mobilne aplikacije, merjenje ugleda, marketinški načrt, uspešnost podjetja, trg, vrednostna analiza, Zadovoljstvo kupcev, organizacija, dejavniki ugleda, upravljanje ugleda, kakovost izdelkov, nepridobitne organizacije, splet, zagotavljanje kakovosti, ravni izdelka, tržna naravnanost, analiza ugleda, družbena odgovornost, AJM okna-vrata-senčila, d. o. o., kakovost spletne strani, blagovne znamke Mure, oglaševanje športne blagovne znamke, novi izdelek, priljubljenost športnih blagovnih znamk, študentje., asociacije, zaznane korist, trendi v mesnopredelovalni industriji, pripravljen izdelek iz piščančjega mesa, menedžment, športniki, Mann-Whitney U test., metoda conjoint, lastnosti, ravni, izdelki, Paloma, gostinska ponudba, prijaznost, gost, funkcije blagovne znamke, telekomunikacije, storitve mobilne telefonije, potrebe in želje, prilagajanje., storitev, frizerstvo, družbeno vedenje, socialni marketing, spreminjanje embalaže, neprofitni sektor, športne organizacije, Blagovne znamke, športni dogodek, pričakovana kakovost, Ključne besede: zaznana kakovost, vlaganje v zaposlene., zaznana vrednost storitev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev, košarka, društvo, šibki izdelki, izdelčno vodenje, opuščanje, Planinsko društvo Mislinja., pridobivanje odjemalcev, zadržanje odjemalcev, Storitvena veriga dobička, produktivnost zaposlenih, Kempinski Palace Portorož, Sembikiya, Cadillac., Vera Wang, luksuzni izdelki, Ferrari, Nakupno vedenje, država izvora izdelka, zadovoljstvo zaposlenih, zvestoba zaposlenih, motiviranje zaposlenih, predhodniki etnocentrizma., podoba države, ekonomski etnocentrizem, zvestoba uporabnikov, cena storitve, spletno oglaševanje., ekipni športi, partnerski marketing, nativni marketing, SEO marketing, e-mail marketing, New Balance., blagovne znamka, prenosna embalaža, conjoint, športna prehranska dopolnila, fizična podpora, pomen vrednosti blagovne znamke, metodologija merjenja vrednosti blagovne znamke, marketing družbenih omrežij, vsebinski marketing, zaznavanje dizajna, mobilne naprave, vinogradništvo., nakupni proces, vonj in čustva, zdravstvo, raziskava, farmacevtska panoga, blagovne znamke Lisce, slovenski trg, zgodovina tekstilnih blagovnih znamk, tekstilna blagovna znamka, Novartis, Lek, Mann-Whitney U test, Kruskal-Wallis test, ekološko kmetovanje, perutnina, ekološka naravnanost, inovacije/novi izdelki, struktura nagrajevanja, uvajanje novih izdelkov na trg, aroma marketing, eksperiment, trg gospodinjstev in posameznikov, Avstrija., medorganizacijski trgi, proizvodna podjetja, vpliv vonja, zadovoljstvo kupca, nivo programa zvestobe, partnerski program zvestobe, komunikacija, porabniki, strategije opuščanja izdelkov, analiza problematičnih izdelkov, asortiment podjetja, sprožilci sprememb, Rimske Terme., spremembe, pametni telefoni, QR koda, organizacija X, projekt Nacionalna raziskava branosti, tiskani mediji, branost, vonj in voh, Facebook, Markeitng, Modna industrija., trgovine z oblačili., zadovoljstvo strank, korporativna znamka, študentska raziskava., kozmetično podjetje, stališča potrošnikov., avtomatizacija v turizmu, robotizacija v turizmu, korporativna trgovinska znamka, odnosi z javnostmi, korporativno komuniciranje, korporativno oglaševanje, merjenje uporabniške izkušnje, vprašalnik uporabniške izkušnje, Odjemalci, Cenovna nepravičnost, Hotel, proces., Digitalni izdelki, razvijanje, zaznavanje cen, pritožbeno vedenje, modeliranje strukturnih enačb, spletna dostava hrane, večkanalni pristop, vpletenost odjemalcev, čustveni odzivi, turistične storitve, potencial avtomatizacije, uporabnik, storitev., prehranski dodatki., digitalno obdobje, digitalna ročna ura, digitalne točke stika, Slovenske železnice, parkirišča, vozni red, Splošna uredba, vlak, vozovnica, nakup, trendi digitalnega marketinga, izkušnje odjemalcev, vplivneži iz Velike Britanije, Zaznana vrednost, vplivneži iz Slovenije, pojavljanje, spletna stran., modni vplivneži, priporočilo, Gen Z, kozmetični izdelki, mediji., raziskava odjemalcev, kozmetika, strategija marketinškega komuniciranja, trajnost, onesnaženje, družbena omrežja., SWY, vplivneži, modna industrija, digitalno oglaševanje, vplivnostni marketing, SWOT, spletna orodja, slabe novice, ponudbe, dobre novice, Chat GPT, marketinške aktivnosti., viralno oglaševanje, pozicioniranje blagovne znamke, osvetlitev, barva, temperatura, glasba, nakupna namera, čistoča, postavitev/razporeditev, blagovna znamka športne opreme, zaznana vrednost blagovne znamke, generacija X, nakupne navade, zaznana podoba blagovnih znamk, trženje v športu, vrstni red novic, Oglaševalska kampanja, umetna inteligenca in storitve, umetna inteligenca v maloprodaji, fizične prodajalne, stališča odjemalcev, obnova klasičnih avtomobilov, prepoznavnost blagovne znamke., klasifikacija izdelkov, novi izdelki, modni izdelki, okoljska ozaveščenost, Pričakovana vrednost, razvoj izdelkov, uvajanje izdelkov na trg, klasični avtomobili, starodobna vozila, članstvo, strateški marketing, pravna oseba, Obrtno-podjetniška zbornica, čutni elementi, čutila, zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov in nepridobitne organizacije, turistična destinacija, ChatGPT, študijski proces, vrednost znamke, zunanji pogled na blagovno znamko, Maribor, informiranje, finančna institucija, gradnja blagovne znamke, vlog., sponzorstva, ekstremni športnik, Marketing storitev, wellness, Marketinška naravnanost, glasbeniki, marketinška naravnanost kot konkurenčna prednost., so-znamčenje, marketinške aktivnosti v glasbeni industriji, naravnanost na konkurente, slovenska glasbena industrija, naravnanost na poslušalce, DH Fashion., unikatnost, pravila, znan športnik, vrednote, Teta Frida, luksuzna dobrina., naravnanost na blagovno znamko, Luksuz, Dior, nov izdelek, razvoj izdelka in uvedba na trg, študenti, oglaševalske agencije, Gucci, co-branding, partnersko povezovanje blagovnih znamk, primerjava, Španija, zaznane žrtve, zaznane koristi, kinocentri, mobilni telefon, digestorij, podjetje, konkurenca, trgovci, analiza prodajnih cen, razvoj., življenjski cikle, Coca Cola, Google, družbeno omrežje, blagovna znamka., tržno segmentiranje, vrste, partner, povezovanje, razvoj blagovne znamke, NIVEA, souporaba koles, Apple, souporaba storitev, nove storitve, zgodovina razvoja, trgovinska in premijska blagovna znamka, asortiment izdelkov, proizvajalec, nakupna odločitev, trgovinske blagovne znamke Mercator, trgovinske blagovne znamke Spar, karate, proizvajalci, Primerjalna strategija, razširjen marketinški splet, kvalitativne metode, kvantitativne metode, uspešnost, marketinške strategije in mobilne storitve., strateški management, načrtovanje oglaševanja, zaznavanje, konkurenti., Luksuzne blagovne znamke, cenovna dostopnost, prepoznavnost blagovne znamke, osebni podatek, Trgovinska blagovna znamka, luksuz, prestiž, enotna embalaža, tobačni izdelki, vizualna podoba., nakupno odločanje, strategije., podjejte, odjemalci., športna prireditev, organizacija prireditve, prireditev, oblikovanje ugleda, dopolnilna zdravstvena zavarovanja, nezadovoljstvo, market orientation, design orientation, marketinška komunikacija, mladostniki, implications, conceptual model, relationships, Zadovoljstvo, samopostrežne storitve, kozmetična podjetja, globinski intervju, vplivnež, mnenjski vodja, marketinški vidiki embalaže, embalirati, fokusna skupina, digitalno piratstvo, generacija Y, babyboom generacija, dejavniki, ilegalno prenašanje vsebin, digitalni pirati, politika cen
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici