| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleksandra Pisnik

Vseh ključnih besed je 47, ki se skupaj pojavijo 49 krat.
2 ključnih besed (4.26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 4 krat (8.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x50%embalaža, blagovna znamka
1xinterkultura, interkulturnost, umeščanje blagovnih znamk v filme, zadovoljstvo medkulturna izmenjava dijakov, umeščanje blagovnih znamk, ustekleničena voda., vizualna komunikacija, čokolada, Management izdelka, pričakovanje, odjemalec, elektronsko oglaševanje, jumbo plakati, promocijski material, piar članek., pasice, oglaševanje, Ključne besede: embalaža, izdelki, namenjeni otrokom, Komuniciranje, označevanje izdelkov, spletno nakupovanje, gneča, gostota, zaznana vrednost, zaznana kakovost, uporabnik, storitev, Cockta, Droga Kolinska d.d., življenjski cikel izdelka, diplomsko delo, zaznana tveganja, zaznana cena, merilna lestvica GLOVAL, merilna lestvica SERV-PERVAL, dimenzije gneče, Kljucne besede: internet, merilna lestvica PERVAL, ugled, čustva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, skupinsko spletno nakupovanje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici