| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marko Ivanišin

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 181 krat.
18 ključnih besed (11.92 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 48 krat (26.52 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x12.5%komunikacija
5x10.42%komuniciranje
4x8.33%strategija
3x6.25%identiteta, oglaševanje, Facebook
2x4.17%Odnosi z javnostmi, blagovna znamka, Twitter, notranja komunikacija, prikrito oglaševanje, spletna družbena omrežja, krizno komuniciranje, analiza, neverbalna komunikacija, komunikacijska strategija, trženje, splet
1xkriza, Javni zavod, flash mob, gverilsko trženje, virusno oglaševanje, organizacijska kultura, Zdravstveni dom Lenart, jutranji program, MARŠ, Radio, zdravstvene ustanove., Splošna bolnišnica Ptuj, uspešnost podjetja, univerza, komunikacijski modeli, spletna stran, vrednote, zaposleni, spletna socialna omrežja, LinkedIn, Skupina Perutnina Ptuj, Demografija Haloz, radio, študenti, motivacija, odnos prebivalcev do interneta, uporaba interneta, naravna kozmetika, pospeševanje prodaje, strateške opredelitve organizacije., Oglaševanje, advertising, creativity, Komunikacija, Microsoft, internet, Imagine Cup 2011, effectiveness of creative advertising, spletna identiteta, Abakus, Lapin Ylioppilaslehti, podoba, interno komuniciranje, kulturne dimenzije, lokalna skupnost, študentski časopis, tržna komunikacija, portreti, socialni mediji, ERP, FERI, organizacija, organizacijsko komuniciranje, Melvita, celostna grafična podoba, novinarstvo, informacija, SWOT analiza, socialna omrežja, spletna komunikacija, strateško planiranje, spletna aplikacija, svetovni splet, embalaža, oblikovanje, študentsko društvo, Erasmus, Novinarstvo, skupnostni radio, spletni radio, znamka, alternativni radio, zdravstveno novinarstvo, strateška komunikacija, obnašanje, motivi, zaupanje v medije, uporabniki spletnih družbenih omrežij, Spletna družbena omrežja, marketing, potrošniki, blagovna, serije, komunikacijski načrt, Medkulturna komunikacija, geste, promocija, EuroBasket 2013, šport, odnosi z javnostmi, odzivi, Bonton, umeščanje, izdelek, bančništvo, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, verbalna komunikacija, tradicionalni in spletni mediji, računalniško posredovana komunikacija, kognitivni procesi, vizualna komunikacija, digitalna revolucija, psihologija komuniciranja, študentska organizacija, študij, analiza organizacije, fotografija, komunikacije podjetja, Memefest, Loesje, družbeno odzivno komuniciranje, socialni marketing, poslovna strategija, kampanja, trg dela, medijska industrija, scientologija, Cerkev Scientologije, satanizem, Art of Living, kult, čustveni simboli, verstva, Cerkev Satana, hipnoza, mediji, kompetence, medijske komunikacije, pričevanja, manipulacija, Shultz Von Thunov model, Quotelife.
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici