| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Žilič Fišer

Vseh ključnih besed je 235, ki se skupaj pojavijo 299 krat.
32 ključnih besed (13.62 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 96 krat (32.11 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x7.29%mediji
6x6.25%internet, množični mediji
5x5.21%javnost, Facebook, odnosi z javnostmi, radio
4x4.17%oglaševanje
3x3.13%družbena omrežja, spletna socialna omrežja, splet, konvergenca, tiskani mediji
2x2.08%politično komuniciranje, televizija, novi mediji, vpliv, digitalizacija, tržno komuniciranje, javna televizija, komunikacija, komunikacijska orodja, odnosi z mediji, družba, javni interes, viri informacij, komunikacijski modeli, informacije, svetovni splet, Množični mediji, Instagram, novinarstvo
1xzgodovina radia, radijski programi, model lokalnega radia, medijske funkcije, lokalni medij, narodno-zabavna glasba, kulturna identiteta, javni interes., lokalne skupnosti, lokalni radio, mediji in demokracija, lokalni mediji, etika, etične dileme, lokalna demokracija, televizijski oglas, lokalna skupnost, življenjsko stilno novinarstvo, metode komuniciranja, Mestna občina Ptuj, socialna omrežja, življenjsko stilne revije, novinar, spletno prijateljstvo, novinarska etika, publiciteta, nevladne organizacije, arabski svet, športni novinar, Iran, revolucija, Evropska prestolnica kulture, družbeni aktivizem, objektivnost, Twitter, šport, arabska ženska, Al-Jazeera, …, medosebni odnosi, televizijski gledalec, arabske novinarke, islamska feministična gibanja, arabski mediji, feminizem, Novinarstvo, islamski feminizem, kakovostno novinarstvo, množično komuniciranje., kliping, revijalni tisk, periodika, fotografija, bloganje, komuniciranje podjetja, komercialna televizija., blogosfera, identiteta, imidž in ugled podjetja, tipografija, blog, dostopnost, uporabnost, politične stranke, e-participacija, internet., PET design, tiskarstvo, uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, zabavna oddaja, splet 2.0, Kodeks novinarjev, Novinarsko častno razsodišče, komuniciranje, žensko telo, pravica do zasebnosti, kampanje, e-demokracija, športni dogodek, Svetovno prvenstvo v nogometu 2010, politika, ideal, komuniciranje z mladimi, funkcije medijev, vloga psa čuvaja, licenčna oddaja, lastna produkcija, medij, Ključne besede: odnosi z javnostmi, mladinski hoteli, novi mediji., mobilni telefon, dogodki, televizijski prenos, spletni časopisi, nova občinstva, transformacija, tehnološke in družbene spremembe, pasivizacija, spletni mediji, občinstvo, osamljenost, radijske vsebine, poddaje, media hype, pozornost, socialna izolacija, novinarska kakovost, trženje, delavski in socialistični tisk, komunistični in revolucionarni tisk, liberalni tisk, mladinski tisk, katoliški tisk, čas med obema svetovnima vojnama, trženjski splet, blagovna znamka, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, podkasting, podkast, humour, information, communication, digitalna dominanca, mediatizacija, memes, tehnologija, spletni portal, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah., dnevnoinformativna oddaja, novinarski prispevki, družabna omrežja, Google, spletne platforme, medijsko poročanje, videoigre, nasilje, lokalni, komercialni, digitalni marketing, KOVA d. o. o., žvižgaštvo, novinarski vir, pes čuvaj, družbeno omrežje, revialni tisk., poslušanost, Dejan Vedlin, argument, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, komunikacijska sporočila, pathos, logos, računalniške igre, javna sredstva za kulturo, otroci, retorika, ethos, interakcija, neposredno komuniciranje, direkten vpliv, medijski vpliv, indirekten vpliv, dejavniki, študentski mediji, agresivnost, medijsko nasilje, odnos., interaktivnost, hiperpovezava, spletno novinarstvo, projekti, filmska kultura, komunikacijske strategije, predvolilne kampanje, cenzura, Castro, Kuba, regionalni prispevki., informativni program, javni servis, komercialni radio, Televizija, javna in komercialna televizija, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, kooperativni modeli, masovna inovacija, kultura sodelovanja, neprofitna organizacija, filmsko društvo, dialog, horizontalno povezovanje, spletno občinstvo, omrežena družba, kibernetski prostor, osebne identitete, študentski tiskani mediji.
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici