| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Žilič Fišer

Vseh ključnih besed je 331, ki se skupaj pojavijo 427 krat.
45 ključnih besed (13.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 141 krat (33.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x7.8%mediji
8x5.67%množični mediji
7x4.96%internet
6x4.26%radio
5x3.55%javnost, Facebook, družbena omrežja, odnosi z javnostmi
4x2.84%komunikacija, oglaševanje, splet
3x2.13%digitalizacija, konvergenca, spletna socialna omrežja, Instagram, vpliv, politično komuniciranje, Twitter, tiskani mediji, družbeni mediji
2x1.42%novinar, vpliv medijev, novi mediji, odnosi z mediji, družba, televizija, komunikacijski modeli, spletni mediji, spletno novinarstvo, Web 2.0, svetovni splet, viri informacij, javni interes, komunikacijska orodja, blagovna znamka, novinarstvo, informacije, Množični mediji, kredibilnost, javna televizija, tržno komuniciranje, identiteta, duševno zdravje, komuniciranje, video na zahtevo
1xdogodki, Al-Jazeera, študentski tiskani mediji., dejavniki, študentski mediji, spletno prijateljstvo, medosebni odnosi, Iran, feminizem, islamski feminizem, arabski svet, arabska ženska, arabski mediji, nevladne organizacije, indirekten vpliv, arabske novinarke, družbeni aktivizem, revolucija, islamska feministična gibanja, publiciteta, Evropska prestolnica kulture, neposredno komuniciranje, kooperativni modeli, masovna inovacija, dialog, kultura sodelovanja, neprofitna organizacija, projekti, filmska kultura, filmsko društvo, horizontalno povezovanje, osebne identitete, Kuba, Castro, cenzura, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, kibernetski prostor, omrežena družba, spletno občinstvo, javna sredstva za kulturo, računalniške igre, spletni časopisi, odnos., interakcija, interaktivnost, hiperpovezava, medijski vpliv, agresivnost, medijsko nasilje, komunikacijska sporočila, ciljne javnosti, ethos, retorika, otroci, logos, pathos, komunikacijska strategija, Dejan Vedlin, argument, direkten vpliv, socialna omrežja, PET design, spletni marketing, informacijska arhitektura, dostopnost, uporabnost, e-demokracija, e-participacija, politične stranke, uporabniška izkušnja, tiskarstvo, kliping, komuniciranje podjetja, imidž in ugled podjetja, revijalni tisk, periodika, tipografija, fotografija, internet., blog, …, kakovostno novinarstvo, zgodovina radia, Novinarstvo, šport, objektivnost, novinarska etika, športni novinar, medijske funkcije, mediji in demokracija, splet 2.0, blogosfera, bloganje, množično komuniciranje., lokalna demokracija, lokalna skupnost, lokalni mediji, komercialna televizija., zabavna oddaja, življenjsko stilno novinarstvo, življenjsko stilne revije, komunikacijske strategije, etika, etične dileme, televizijski prenos, televizijski gledalec, televizijski oglas, Mestna občina Ptuj, metode komuniciranja, lokalni medij, javni interes., kulturna identiteta, lokalni radio, radijski programi, lokalne skupnosti, model lokalnega radia, športni dogodek, Svetovno prvenstvo v nogometu 2010, Ključne besede: odnosi z javnostmi, mobilni telefon, novi mediji., medij, funkcije medijev, lastna produkcija, licenčna oddaja, vloga psa čuvaja, mladinski hoteli, komuniciranje z mladimi, pravica do zasebnosti, kampanje, politika, Kodeks novinarjev, Novinarsko častno razsodišče, ideal, žensko telo, narodno-zabavna glasba, orodja tržnega komuniciranja, avdiovizualne tehnike, vojno poročevalstvo, vojna, generacija Y, video objave, distribucija, covid-19, Družbena omrežja, trendi v rabi medijev, Slovenci v zamejstvu in po svetu, strategije, pristopi, organizacije, Zvočne knjige, e-knjige, Audibook, Biblos, slovenska filmografija, financiranje, gluhi, oglaševanje na spletu, podoba podjetja, naglušni, slovenski znakovni jezik, javni radiotelevizijski servis, podnaslavljanje, tolmačenje, Interaktivno marketinško komuniciranje, YouTube, strah pred kriminaliteto, marketinško komuniciranje, filmski trg, viktimizacija, lo-fi hip hop, glasba, oddajanje, participacija, mladostniki, umetniški svet, gledališče, socialna izključenost, tehnični svet, tehnika, parasocialni odnosi, kultura oboževalcev, fandomi, študentje, dijaki, navade gledalcev, evropska direktiva, vplivneži, klikvabe, zavajanje, izobraževanje na daljavo, medijske vsebine, participativna kultura, skupnost, digitalno video piratstvo, naročniški video na zahtevo, konstrukcija identitete, online video piratstvo, okvirjanje novic, družbena gibanja, slovenski mediji, manjšinski radio, manjšinska identiteta, ohranjanje jezika in kulture, participativni mediji, skupnostni radio, zaključna dela, Digitalna knjižnica Univerze v Mariboru, madžarska manjšina v Sloveniji, Univerza v Mariboru, NBA mehurček, propaganda, transformacija, občinstvo, osamljenost, nova občinstva, tehnološke in družbene spremembe, trženje, novinarska kakovost, pasivizacija, socialna izolacija, pozornost, podkast, komercialni, lokalni, podkasting, poddaje, media hype, radijske vsebine, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, komercialni radio, javni servis, poslušanost, Televizija, javna in komercialna televizija, regionalni prispevki., informativni program, revialni tisk., katoliški tisk, čas med obema svetovnima vojnama, trženjski splet, ukrajinska vojna, komunistični in revolucionarni tisk, delavski in socialistični tisk, mladinski tisk, liberalni tisk, nasilje, medijsko poročanje, igralci, nogometni trenerji, komunikacijsko-kognitivno neskladje, politična komunikacija, politična kampanja, dnevnoinformativna oddaja, spletni portal, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah., sporočila o vrednotah, vrednostna sporočila, informacijski monopol, psihologija množic, nacizem, Intrapersonalna komunikacija, komunikacijski model, univerzalne vrednote, kongruentna komunikacija, novinarski prispevki, družabna omrežja, pes čuvaj, novinarski vir, žvižgaštvo, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., videoigre, digitalni marketing, spletne platforme, Google, information, memes, tehnologija, humour, communication, mediatizacija, digitalna dominanca, predvolilne kampanje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici