| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Žilič Fišer

Vseh ključnih besed je 215, ki se skupaj pojavijo 268 krat.
30 ključnih besed (13.95 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 83 krat (30.97 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x6.02%mediji, množični mediji, radio, internet
4x4.82%javnost, odnosi z javnostmi, Facebook, oglaševanje
3x3.61%tiskani mediji, spletna socialna omrežja, splet
2x2.41%komunikacijski modeli, Množični mediji, televizija, novi mediji, odnosi z mediji, informacije, politično komuniciranje, tržno komuniciranje, javni interes, digitalizacija, javna televizija, vpliv, družbena omrežja, viri informacij, komunikacijska orodja, komunikacija, svetovni splet, družba, konvergenca
1xetika, etične dileme, televizijski oglas, televizijski gledalec, politika, Novinarsko častno razsodišče, komuniciranje, žensko telo, ideal, Kodeks novinarjev, pravica do zasebnosti, športni dogodek, Svetovno prvenstvo v nogometu 2010, življenjsko stilno novinarstvo, kampanje, televizijski prenos, lokalne skupnosti, narodno-zabavna glasba, kulturna identiteta, javni interes., lokalni medij, spletno prijateljstvo, medosebni odnosi, arabske novinarke, islamski feminizem, Al-Jazeera, feminizem, lokalni radio, Mestna občina Ptuj, socialna omrežja, življenjsko stilne revije, metode komuniciranja, islamska feministična gibanja, radijski programi, model lokalnega radia, komuniciranje z mladimi, arabski mediji, funkcije medijev, objektivnost, blog, bloganje, blogosfera, splet 2.0, internet., e-demokracija, dostopnost, uporabnost, politične stranke, e-participacija, množično komuniciranje., lokalna demokracija, kakovostno novinarstvo, novinar, …, Novinarstvo, športni novinar, zgodovina radia, novinarska etika, lokalni mediji, lokalna skupnost, mediji in demokracija, medijske funkcije, PET design, spletni marketing, arabska ženska, vloga psa čuvaja, licenčna oddaja, lastna produkcija, zabavna oddaja, šport, medij, novi mediji., mobilni telefon, Ključne besede: odnosi z javnostmi, novinarstvo, komercialna televizija., identiteta, tipografija, tiskarstvo, uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, fotografija, periodika, imidž in ugled podjetja, komuniciranje podjetja, kliping, revijalni tisk, mladinski hoteli, študentski tiskani mediji., katoliški tisk, mladinski tisk, revialni tisk., poslušanost, javni servis, liberalni tisk, delavski in socialistični tisk, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet, čas med obema svetovnima vojnama, komunistični in revolucionarni tisk, komercialni radio, Televizija, Castro, Kuba, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, cenzura, komunikacijske strategije, javna in komercialna televizija, informativni program, regionalni prispevki., predvolilne kampanje, grafično in spletno oblikovanje, identiteta podjetja, podkasting, poddaje, radijske vsebine, media hype, podkast, Instagram, medijsko poročanje, nasilje, lokalni, komercialni, pozornost, socialna izolacija, spletni mediji, novinarska kakovost, trženje, blagovna znamka, pasivizacija, tehnološke in družbene spremembe, osamljenost, občinstvo, transformacija, nova občinstva, spletno občinstvo, omrežena družba, medijsko nasilje, agresivnost, medijski vpliv, direkten vpliv, spletno novinarstvo, hiperpovezava, neposredno komuniciranje, odnos., spletni časopisi, interaktivnost, indirekten vpliv, dejavniki, revolucija, Iran, publiciteta, nevladne organizacije, Twitter, družbeni aktivizem, študentski mediji, videoigre, dogodki, Evropska prestolnica kulture, interakcija, komunikacijska sporočila, kultura sodelovanja, neprofitna organizacija, filmsko društvo, filmska kultura, kooperativni modeli, masovna inovacija, kibernetski prostor, osebne identitete, horizontalno povezovanje, dialog, projekti, javna sredstva za kulturo, argument, Dejan Vedlin, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, pathos, logos, računalniške igre, otroci, retorika, ethos, arabski svet
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici