| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tjaša Štrukelj

Vseh ključnih besed je 275, ki se skupaj pojavijo 447 krat.
62 ključnih besed (22.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 234 krat (52.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
25x10.68%politika podjetja
12x5.13%prednosti in slabosti
10x4.27%strateški management
8x3.42%vizija
7x2.99%vizija podjetja, strategije, programsko-tržna področja
6x2.56%možnosti in nevarnosti
5x2.14%planiranje, strategije podjetja, prednosti in slabosti podjetja, program razvoja., družinsko podjetje
4x1.71%smotri, dejavniki uspešnosti, vodenje, temeljni cilji, vrednote, uspešnost
3x1.28%strategija, program razvoja, Družinsko podjetje, podjetje, vrednote ključnih udeležencev podjetja, okolje podjetja, vrednote podjetja, vrednote udeležencev, razvoj, organizacijska kultura, etika podjetja, planiranje razvoja podjetja, poslanstvo, življenjski cikel podjetja, nasledstvo, planiranje nasledstva, nasledstvo v družinskem podjetju
2x0.85%notranji dejavniki, možnosti in nevarnosti podjetja., Ključne besede: razvoj, - politika podjetja, medkulturne razlike, rast, - prednosti in slabosti, kultura podjetja, razvoj podjetja, nasledstvene možnosti, strukture, priložnosti in nevarnosti, Kodeks poklicne etike računovodje, strateške možnosti, strateški management., etične dileme, organizacijska klima, etika, stili vodenja., nevarnosti, možnosti, ekonomsko vrednotenje, prednosti, slabosti, zaposleni, kultura
1xoblikovanje kulture., spreminjenje kulture, tipologija kulture, Nasledstvo, lastnosti družinskih podjetij, družina, življenjski cikel posameznika, prednosti družinskih podjetij, običaji, odgovornost, nagrajevanje, interno komuniciranje, medosebni odnosi, organiziranje, motiviranje, tehnično-tehnološko okolje, življenjski cikel družine, Rast in razvoj, politika, struktura, ekonomsko vrednotenje in izbira, storitve, kultura in klima podjetja, inoviranje, d. o. o., • Žarn Krško, Ključne besede: • POLITIKA PODJETJA • POSLANSTVO • SMOTRI • TEMELJNI CILJI • VIZIJA • KONKURENCA • PREDNOSTI IN SLABOSTI • MOŽNOSTI IN NEVARNOSTI • MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA • IZBOLJŠANJE TEMELJNIH CILJEV, notranji udeleženci podjetja, interesi, zunanji udeleženci podjetja, - družinsko podjetje - razvoj podjetja - politika podjetja - strateški management, programsko-trţno področje, slabosti družinskih podjetij, družbeno-politično in drugo socialno okolje, ekonomsko okolje, trgi., management, organizacija, ekološko okolje, strukture organizacije, poslanstvo podjetja, planiranje politike podjetja, strukture podjetja, Valji d. o. o., javni zavod, norme, Uran Janez s.p. zunanji dejavniki, - vizija, - razvoj podjetja, - vrednote, - možnosti in nevarnosti., KLJUČNE BESEDE: vizija, Ključne besede: - podjetje, programiranje razvoja., - program razvoja, - vrednostni izidi poslovanja, priložnosti in nevarnosti podjetja, prednosti in slabosti družinskega podjetja, Podjetniška ideja, planiranje razvoja podjetja., strateški potenciali, • vizija, Ključne besede: • ustanovitev podjetja, • politika podjetja, • strateški management, • razvoj podjetja., strateški managemnet, Ključne besede: planiranje, možnosti in nevarnosti podjetja, razvoj in rast, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, Vizija, - možnosti in nevarnosti, - strukture, komuniciranje, osebnostne lastnosti podjetnika, konflikt., iskanje strateških (razvojnih) možnosti, outside-in metoda za določitev programsko-tržnih področij, zunanji dejavniki, razvoj., rast in razvoj podjetja., plan nasledstva, Ključne besede: Mizarstvo Uran, • modeli razvoja družinskega podjetja, razvojne možnosti, Vodja, stili vodenja, - podjetje, zadovoljstvo zaposlenih., - vizija podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, spreminjanje organizacijske klime, preučevanje in merjenje organizacijske klime, direktor, organizacija., Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, model življensjskega cikla podjetja, pravila odločanja, vodila o poslanstvu in smotrih., poslovna pogajanja, Ključni kupci, trgovske verige, skupine trgovcev, vrednote (udeležencev) podjetja, Podjetje, Sirija., družinsko podjetje., Turčija, Srbija, interesi udeležencev podjetja., industrijski posli, direktni kupci, podjetje., sklepanje poslovnih odnosov, Ključne besede: vizija, interesi udeležencev podjetja, vrednote ključnih udeležencev, učinkovitost, delavci/zaposleni, tržne praznine, odnosi, neetično ravnanje, mobing, mobirani, MER model integralnega managementa, Informacije, prednosti družinskega podjetja, - Kultura - Poslovna kultura - Značilnosti slovenske poslovne kulture - Značilnosti srbske poslovne kulture - Dimenzije kulture o Geertu Hofstedu, slabosti družinskega podjetja, vloga družine v družinskem podjetju, značilnosti., možnosti in nevarnosti., planiranje prenosa nasledstva, etika v računovodstvu, strateški managament., neetični pritiski, značilnosti družinskega podjetja, posebnosti družinskega podjetja, Ključne besede: razvoj podjetja, krizni plan., prenos vodenja in lastništva na naslednjo generacijo, planiranje nasledstva v vodenju in lastništvu, nasledstvene možnosti., življenjski cikel, vpliv družine na razvoj družinskega podjetja, proces nasledstva, možnostih in nevarnostih podjetja, zunanji in notranji vplivni dejavniki, frizerski salon, podjetnikova osebnost, možnosti nasledstva, udeleženci družinskega podjetja, uspešnost podjetja., poslovni plan, • okolje, • cilji in strategije, • kompleksnost., Medgeneracijski prenos lastništva, Proces nasledstva, • modeli rasti in razvoja podjetja, • rast in razvoj, razvoj okolja, konkurenca, strateške razvojne možnosti, program razvoja podjetja, • podjetje BSH Hišni aparati d.o.o., Lastniki podjetja, Nasledniki podjetja, konflikti, Osebnost, Ključne besede: • družinsko podjetje, • rast in razvoj družinskega podjetja, • vpliv posameznikov in družine na razvoj družinskega podjetja, predlogi izboljšav., ugotovitve, neetična delovanja, poslovna etika, organizacijska struktura, prestrukturiranje organizacije, spremembe, programsko-tržno področje, Ključne besede: politika podjetja, tip osebnosti, osebnostne lastnosti, vodja, Ključne besede: Vrednote podjetja, Slovenska kultura, osebnost, trgi, finančne bilance, poslovno okolje, sodobni ples, analiza možnosti in nevarnosti., KLJUČNE BESEDE: planiranje, arabska kultura, poslovanje, organizacijska kulutura, vodstvo, dimenizije organizacijske klime, proučevanje in merjenje organizacijske klime, spreminjanje organizacijske klime., Organizacija, programsko-tržna področja., turistična kmetija Pavlina d.o.o., Unior d. d., podjetniška vizija, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti., Politika podjetja, • nasledstvo družinskega podjetja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici