1x | | ravnanje vzgojiteljev, plašnost, pogosti strahovi, staršev, Ključne besede: vrtec, organizacijske enote, zgodovina, vzroki strahu, strah, glasba, terapevtske dejavnosti, pravljica, lutka., vzgojni stili., KLJUČNE BESEDE: družina, vzgojitelj/vzgojiteljica, izobrazba, igrača, javni vrtci, odrasla oseba, pomen igre, Ključne besede: izkustveno učenje, pomočnica vzgojiteljica, raziskave, interakcije, poslovni čas vrtca, babica, dedek, družinsko varstvo, zasebni vrtci, vrtci, vzgojitelj v bolnišničnem vrtcu, bolnišnični vrtec, predšolske ustanove, načela, sposobnosti, zasebni vrtec, vrtec Lavra., znak »DOBRA IGRAČA«, alternative, mišljenje, otroštvo, umetnost, čustva, počutje, pomen, vloga, zatočišče, nakupovanje igrač., IKT kompetenca, očetovstvo, IKT kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok., očetovski dopust, tipi očetov, humanizacija hospitalizacije, bolezen, waldorfski vrtci, razumevanje in prisotnost IKT pri delu s predšolskimi otroki, avdio-medijske dejavnosti v vrtcu, digitalni mediji, medijska pismenost, zgodovina razvoja IKT, otrok in mediji, IKT v izobraževanju, vnuki, naravoslovni poskus, nagrada, moteče vedenje in reševanje konfliktov, postavljanje mej, kazen in posledice., prehodi med programi., razvoj otroka, Otrok, vzgojne metode, vzgojni stili in metode, kazen, disciplina, pohvala, restitucija, avtoriteta, uvajanje., odnos odraslih, dobra igrača., zaznavanje vodenja, vodenje, vseživljenjsko učenje, uvajanje v vrtec, vrtec prihodnosti, KLJUČNE BESEDE:
vrtec, igrišče, igralni kotički, pedagoška praksa, prostor v vrtcu, predmeti, igralnica, organizacija prostora, oprema, možne rešitve., vpliv okolja, družba, staranje, strpnost, ageizem, odnosi, moralni in vedenjski razvoj, starost, empatija, naravoslovje, metode, naravoslovne kompetence, Ključne besede: izobraževanje, KLJUČNE BESEDE: medgeneracijsko sodelovanje, vprašanja., učitelji, prijateljstvo, posledice nasilja, prvi razred, soočanje in pomoč žrtvam nasilja, pouk, eko šola, osnovne šole, varnost, nasilje v vrtcu, pomoč, starši., doživljanje., KLJUČNE BESEDE:
Pravila in meje, Nasilje med otroki, vzgoja., izbirni predmeti, prikriti kurikulum, pravljice, nemščina, zgodnje učenje, komunikacijski model, profesionalni razvoj, strokovno delo in
znanje, motivi, naravno okolje., podeželje, poklicni razvoj, vzgojiteljev profesionalni razvoj, Profesionalni razvoj, strokovna usposobljenost, nenehni profesionalni razvoj., mesto, vrste iger, osebnostni razvoj, zadovoljstvo in pričakovanja, učilnica v naravi, šolska klima., uvajanje sprememb, izkustveno izobraževanje, učni poligon Modraže, svoboda, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj., KLJUČNE BESEDE: učitelj, ekologija., faze žalovanja, definicija smrti, otrokovo žalovanje, cilji in načela, vrtec Mavrica Odranci, moralni razvoj, samopodoba., zasvojenost, e-portfolio, avtoriteta., zaupanje, opazovanje in spremljanje otrok, razvojna področja, program, dosežki/napredek otrok., Vzgoja, področja dejavnosti v vrtcu., predšolska vzgoja., uvajanje otroka v vrtec, pedagog, načrtovanje vzgojiteljic, dnevna priprava, alternativni vzgojni koncepti, delovna doba, obogatitvnene in dodatne dejavnosti, praznovanja, nasilje v medijih, medijska vzgoja, drugo starostno obdobje, množični mediji, vpliv medijev na otroke, oglaševanje, zdravje otrok, KLJUČNE BESEDE: predšolski otroci, ocena vzgojiteljev o uvajanju tujega jezika v vrtec, Zgodnje učenje tujega jezika, projekti, vpliv tujega jezika na materinščino, glavni cilji poučevanja tujega jezika, metode učenja tujega jezika, dejavniki uspešnega učenja tujega jezika, Predšolski otrok, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), žrtve, nasilje med vrstniki, zanemarjanje, storilci, posledice , Kurikulum za vrtce, Svetovalno delo, psihično nasilje, spolno nasilje, reflektirajoča komunikacija, konzola, računalnik, prihodi, odhodi, fizično nasilje, nasilje nad otroki, pomočnice vzgojiteljic, odnos staršev do igre, identiteta, kultura, večkulturnost, kulturne manjšine, skupnosti., odsotnost staršev, starševstvo, multikulturalizem, odnosi v družini, Ključne besede: naravoslovje, vpliv okolja na igro, ekovsebine, ekodejavnosti, pomen družine, samovrednotenje, svetovalni delavec v vrtcu, ločitev staršev, učiteljica, tandem, malček., devetletka., KLJUČNE BESEDE: Romi, romski otroci, romska skupnost, dojenček, socialno učenje, romski otrok, domače okolje, romski koordinator, romski starši, socialni razvoj otroka, Znakovni jezik dojenčka, Okolje, ozaveščanje, III. triada), II., stopnja otrok (I., pogostost sodelovanja, oblike sodelovanja, zadovoljstvo s sodelovanjem, vzroki za stike, izobrazba staršev, starost staršev, predšolsko obdobje, Ekovrtec., Hoče, strokovni delavci, sodelovanje med starši in šolo, vzgojna sredstva, stari starši v vlogi staršev |