| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Samo Fošnarič

Vseh ključnih besed je 401, ki se skupaj pojavijo 702 krat.
83 ključnih besed (20.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 384 krat (54.7 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
34x8.85%osnovna šola
21x5.47%spoznavanje okolja
19x4.95%razredna stopnja
18x4.69%naravoslovje in tehnika
15x3.91%učenci
11x2.86%naravoslovje, izkustveno učenje
10x2.6%prvo triletje, prometna vzgoja, okoljska vzgoja
9x2.34%učni načrt, Slovenija
8x2.08%razredni pouk
7x1.82%ročne spretnosti
6x1.56%učenci., promet, nacionalni učni načrt
5x1.3%naravoslovni dan, narava, razredna stopnja., družba, dnevi dejavnosti, zdrava prehrana
4x1.04%začetno naravoslovje, ekologija, učna pot, okolje, eksperimentalno delo, otroci, četrti razred
3x0.78%naravoslovne vsebine, projektno učno delo, znanje, Spoznavanje okolja, učenje izven učilnice, Izkustveno učenje, prehrana, Španija, prometna varnost, pitje
2x0.52%orientacija, waldorfska pedagogika, odpadki, zdrav način življenja, predmet spoznavanje okolja, prosti čas, ekošola, fina motorika, čebelarski krožek, čebelarstvo, tehniški dan, življenjski prostori, znanje o prometu, Prometna vzgoja, razredni učitelj, osnovna šola., projektno delo, odnos, voda, gibanje, stanje okolja, prazniki, Ključne besede: šola v naravi, Ključne besede: voda, varnost, Portugalska, mesto Maribor, Naravoslovje in tehnika, domači kraj, šolanje na daljavo, vrtec, potok, drugo triletje, učenje v naravi, šolski sistem, gozdna učna pot, učni načrti, razredni pouk., konstrukcijske zbirke, didaktične igre, Učna pot, pouk izven učilnice, 5. razred
1xizdelovanje zmaja., tekmovanje, Dobrovnik, naravno okolje, projekt Ekošola kot način življenja, estetske dejavnosti v naravi, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, delovne obveze v naravi, turizem, rekreacija, strah pred živalmi, Rogaška Slatina., predsodki do živali, ekološka osveščenost, Savinjsko-šaleška regija., igra, varovanje okolja., nevarnosti narave, življenjska okolja, pouk, vzgojno-izobraževalni elementi, žrtve, konflikti, Ključne besede: podaljšano bivanje, izdelava izdelkov, Razredni pouk, ustvarjalna dejavnost, Zreče., KLJUČNE BESEDE: nasilje, okoljsko izobraževanje, ribnik, medpredmetna povezava, gozd, mlaka, okoljska etika, okoljska zavest, tematski sklop pojavi, izkušenjsko učenje, razvoj, prostovoljno gasilsko društvo, predmet Družba, sodobne metode poučevanja, učni sprehod, Ekologija, tekočina, Ključne besede: druţina, okoljska ozaveščenost, znanje otrok, Ključne besede: Spoznavanje okolja, 1. razred, projekt Pasavček, prometno varnostni načrt, otroški varnostni sedeži, Vremenski pojavi, tehnika, nadarjeni, elementarno naravoslovje., uporaba, hrbtenica, družboslovje, šolski sistemi, ZDA, starši, bolnišnična šola, zdravje, Odranci, cilji, naravoslovni dnevi, kombinirani oddelki, učinkovine, zdravilne rastline, spoznavanje okolja., čaj, zdravila, tekstilni izdelki, Lovrenc na Pohorju, Dramlje, ajda, mikroskopiranje, mikroskop, KLJUČNE BESEDE: zdravo življenje, 3. razred, cestni promet, osnovne šole, diplomska dela, nesreče, Zreče, Mariborski vodovod d.d., kinestetični tip, naravoslovne aktivnosti, Lovrenc na Pohorju., kulturne in naravne zanimivosti, značilnosti vode, znanje o vodi, avditivni tip, vizualni tip, učni stil, Spremembe v okolju, predmet spoznavanja okolja, KLJUČNE BESEDE Interesna dejavnost, delo na prostem, Zasavje, ročna dela, otrok, dolžnosti, pravice, vzgoja, prehranjevalne navade, motnje hranjenja, bolezni otrok, prvo triletje., sodobne didaktične strategije, ekošola kot način življenja, odnos osnovnošolcev do narave., Ključne besede: zdrava prehrana, praznovanja, prometno-varnostni načrt, terensko delo, Naravoslovje, učiteljski nazivi, napredovanje, Ključne besede: razredni učitelj, mentor, strani neba, delo po postajah., priprava za naravoslovni dan, učbeniška gradiva, Igra, interesne dejavnosti, didaktična igra, splavarjenje, sodelovalno učenje, učna sredstva in pripomočki, naravoslovne dejavnosti, obrt, Družba, Krajinski park Goričko, kranjska čebela, družina, ptujsko-ormoška regija., varnost v prometu, mediji, slovenski šolski sistem, španski šolski sistem, srednje obdobje otroštva, podnebne spremembe, Ključne besede: globalno segrevanje, Ključne besede: razredna stopnja, prometno – varnostni načrt., naravoslovje., KLJUČNE BESEDE: Prometna vzgoja, delovni listi, Ključne besede: učenci, Rogaška Slatina, 4. in 5. razred osnovne šole, kolesarski izpit., varna pot v šolo, prometne nesreče, preverjanje znanja, 4. in 5. razred., predšolski otroci, razvojne teorije, Kulturni dnevi, delovno orodje, -osnovna šola, življenje v preteklosti, podružnična osnovna šola, Sodelovalno učenje, vegetarijanska prehrana, Osnovna šola Tabor I Maribor, motorika, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, načrt šolskih poti, varnost otrok, alternativna prehrana, prvo vzgojno izobraževalno obdobje, vrste prometa, -prvo triletje, -psihofizične lastnosti mlajših otrok, kompetence učiteljev, profesionalni razvoj, zasavska regija, razumevanje znanosti, Ključne besede: obdobja človekovega življenja, konstruktivizem, učbeniki., prehod iz prvega v drugo triletje, bodoči učitelji, učitelj, izobraževanje, -vreme, -spoznavanje okolja, učbenik, mnenja učiteljev, oddelki, kombinirani pouk, Avstrija, predmet naravoslovje in tehnika, pouk naravoslovja, lokalna pridelava, vloga učitelja, petošolci, ekološka ozaveščenost, epidemija COVID-19, tradicionalni in konstruktivistični pouk, dejavnosti, Prekmurje, tretješolci, covid-19, herbarij, Laško, učna kmetija, 4. razred, trajnostni razvoj, predelava mleka, tehnološki postopki, šolsko okolje, Vojnik, pouk na daljavo, muzej, Didaktična igra, ravnanje v prometu, pouk zunaj učilnice, pouk na prostem, domači kraj., waldorfska osnovna šola, družna, predšolski otrok, poznavanje svojega mesta, mlajši učenci, plin., ogljikov dioksid, raziskovanje, živali, osnovnošolska vertikala, Dravograd, rastline, 2. triletje OŠ, priročnik za učitelje, Ključne besede: naravoslovni dnevi, naravno okolje., državna šola, CŠOD, Ljutomer in njegova okolica, Grčija, občina Velika Polana  , naravoslovna učna pot, odnos do okolja, onesnaževanje okolja, eksperimentalni pouk, Zemlja., praktične aktivnosti, Terapevtski pes, drugi razred, kapilarni dvig., oddelek podaljšanega bivanja, eksperimentiranje, kulturna dediščina, čutila, mestne šole, kolesarski izpit, Štorkljina hiša, podeželske šole, javne prometne površine, testi znanja, okoljski projekti., akcije prometne varnosti., ravnanje z odpadki., znanje o odpadkih, učitelji, učenci razredne stopnje, čutna pot, učni načrt za spoznavanje okolja, Zdrava prehrana, Dravsko polje, prehrana v osnovni šoli, prehranska piramida, Naravoslovni dnevi, ravnanje v prometu., konstrukcijske sestavljanke, aktivno preživljanje, Savinjska regija, kulturni dan, učna priprava, šolska prehrana, šola v naravi, raziskava, čas, Slovenija in Španija, ozaveščanje, projektna naloga, ustvarjanje z lesom, živa narava, tehnične dejavnosti, TIMSS, varovanje okolja, ekološki problemi, urbano, Zdrav način življenja, 4. razred osnovne šole, šola., problemski pouk, vodnik, kombinirani oddelek., učenje, možganska nevihta, miselni vzorec, aktiven pouk, sile in gibanje, suburbano, moj domači kraj, znanje in ravnanje otrok, poznavanje Slovenskih Konjic, Kozjanski park, ruralno, predšolsko obdobje, les, cilji in standardi znanja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici