| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Simona Pulko

Vseh ključnih besed je 253, ki se skupaj pojavijo 311 krat.
34 ključnih besed (13.44 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 92 krat (29.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x7.61%osnovna šola
6x6.52%bralna pismenost
5x5.43%branje
4x4.35%slovenščina
3x3.26%bralna motivacija, matura, vrste branja, učni načrt, medpredmetno povezovanje, bralne navade, bralna značka, književni pouk, učitelj, učenje
2x2.17%individualizacija, učitelji, učenci, učenci s posebnimi potrebami, bralna motivacija., učenec, Nivojski pouk, pomen branja, pouk slovenščine, diferenciacija, književnost, jezikovni pouk, bralni razvoj, Ključne besede: branje, disleksija, pouk književnosti, motivacija, učni načrt., ocenjevanje, srednja šola
1xfilm v šoli, Vesela šola, IKT, učni mediji, učni uspeh, spodbudno okolje, dijaki, pedagogika., pouk slovenskega jezika in književnosti, učna ura, Ključne besede: mediji, veselošolski vprašalnik, tekmovanje v znanju Vesele šole., razvajenost, nadarjeni učenci, vzgoja, berila, veselošolska tema, pogoji za učenje, čustvena inteligenca., anketa, berilo, gledališče in drama, gledališki klub, Slovensko narodno gledališče Maribor, težavnost, priljubljenost slovenščine, izvor slovenščine, motnja pisanja, učenci s specifičnimi motnjami pisanja, osnovna šola., KLJUČNE BESEDE: gledališče, disgrafija, Specifične učne težave, odnos do jezika, pouk, potek dela z učencem z MBP pri pouku slovenščine (s pomočjo defektologa), ure književnosti, slovenska književnost, disortografija, integracija pri pouku slovenščine, materni jezik, motnje branja in pisanja, tuji jeziki, učna (ne)uspešnost, narodna zavest, učne navade, strokovna šola., preverjanje znanja, učni stili, evalvacija., bralni interes, učenci 6. in 8. razredov., mladinska literatura, predznanje, portfolio, zunanje preverjanje znanja., alternativni načini, Ključne besede: formativno spremljanje napredka, avtentične oblike dela, povratna informacija, Ključne besede: esej, šolski esej, ure slovenščine, KLJUČNE BESEDE: retorika, govorni nastop, učbeniki, splošna gimnazija., učni načrti, domače branje, Srednja šola Muta, pripravljanje dijakov, šolski esej na maturi, dijaki gimnazijskih programov., Občina Muta, Osnovna šola Muta, Ključne besede: preverjanje, navodila, Slovenščina, preverjanje, sodelovalno učenje, sodobne metode poučevanja, sodelovanje., skupinsko delo, gimnazija, slovenščina na maturi, stališča o nivojskem pouku., evalvacija nivojskega pouka, splošna matura, poklicna matura, priprava na maturo, vloga učitelja, priprava gradiv, branje za odrasle, mnenje o nivojskem pouku., Pismenost, cilji branja, maturitetni esej, preverjanje in ocenjevanje, knjižnična informacijska znanja, zagotavljanje podpore., bralne strategije, šolska knjižnica, učitelj slovenščine, šolski knjižničar, nivojski pouk pri pouku slovenščine, radijska oddaja, predlogi za izboljšanje bralnega razumevanja., bralno razumevanje, dispozicija, poustvarjalno besedilo, ključne besede/točke, miselni vzorec, specialni pedagog., disleksija pri pouku slovenščine, učbenik, angleščina, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, postopek o usmeritvi, odločba, zaporedje dogodkov, kombinirani pouk, integracija, učinkovite učne strategije., slovenščina., Osnovnošolsko izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, učne strategije, tipi učenja, waldorfska gimnazija, waldorfska pedagogika, Osnovnošolci, odnos do branja, bralna kultura., študija primera, prilagajanje pouka, domišljijski svetovi, aktivnosti, predstavna učna motivacija, ustvarjanje domišljijskih svetov, poučevanje, 3. razred, razredna stopnja, gradniki, spremljajoči dejavniki, test znanja, filmska vzgoja, film, tuji jezik, slovenščina kot drugi in tuji jezik, prvi jezik, starost, slovanski prvi jezik, neslovanski prvi jezik, motnja avtističnega spektra, znanje, induktivni pristop, oblikoslovje, slovnica, sklon samostalnika in pridevnika, glagolski vid, deduktivni pristop, posebna ustanova – OŠPP Gustava Šiliha Maribor, prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom (NIS), institucije, vzgoja bralca, vseživljenjsko branje, splošna knjižnica, ustvarjalnost, zgodnje izkušnje, pismenost, sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), starši., e-šolstvo, informatizacija šolstva, e-asistent, kreativno pisanje, šolski radio, revolucija, Ilirske province, Jugoslavija, partizani, osemletka, Jožef II., Marija Terezija, Šolstvo na Slovenskem, učitelj kot mentor, zgodovina, srednji vek, jezuiti, mentorji bralne značke, spodbujevalci bralne značke, srednja šola., Branje, Waldorfska pedagogika, waldorfska osnovna šola, tretje triletje, knjižnica., modeli bralca, neumetnostna besedila (jezikovni pouk).  , tretje triletje (3. VIO), Bralna motivacija, bralni interesi, spodbujanje branja, učni pripomočki., didaktika, didaktična načela pri književnem pouku, vrste didaktičnih načel, didaktična načela pri jeziku, uresničevanje didaktičnih načel pri učni uri slovenščine., Upravna enota Ruše, načelo v didaktiki, Načelo, 7. in 8. razred., didaktični pripomočki, motiv, slovenski jezik, starši, devetletka
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici