| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: MAJDA SCHMIDT

Vseh ključnih besed je 163, ki se skupaj pojavijo 214 krat.
19 ključnih besed (11.66 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 70 krat (32.71 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x15.71%integracija
9x12.86%otroci s posebnimi potrebami
8x11.43%družina
7x10%inkluzija
4x5.71%otroci z motnjami v duševnem razvoju
3x4.29%integracija/inkluzija, individualiziran program, predšolska vzgoja
2x2.86%starši, medsebojni odnosi, Downov sindrom, vrtec, avtizem, Aspergerjev sindrom, cerebralna paraliza, ustvarjalnost, samopodoba, šola, osebe z okvaro vida
1xhipoterapija, učna uspešnost, KLJUČNE BESEDE: Terapevtsko jahanje, Rettov sindrom, interdisciplinarna obravnava., športno rekreativno jahanje za osebe s posebnimi potrebami, specialno pedagoško jahanje/voltižiranje, čustvene in vedenjske težave, svetovalni delavec, osebe s posebnimi potrebami., vzgojni zavod, adolescenca, socialno okolje, motnja v duševnem razvoju, redne OŠ, OŠ s prilagojenim programom., identiteta, mladostniki, socialna ali medosebna samopodoba, akademska samopodoba, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, strokovni delavci vrtca, predšolski otroci, socialna uspešnost, Osnovna šola Veržej, agresivno vedenje, pogoji, agresivnost, telesna samopodoba, diagnostika, inzulinska črpalka pri otrocih, socialna in čustvena vključenost, vloga vzgojiteljic., Vzgojni zavod, Ključne besede: sladkorna bolezen tipa 1, downov sindrom, oblike sodelovanja, domska skupnost., ustvarjalne delavnice, mladinski dom, stanovanjska skupina, vzgojitelj, učitelj, supervizija., vzgojni programi, načela, otroci/mladostniki z vedenjskimi in čustvenimi težavami, cilji, naloge, sodelovanje med šolo in domom, motnje v duševnem razvoju, zadovoljstvo s podporo strokovnih služb, izobraževanje otrok z avtizmom, Spremljevalec gibalno oviranega otroka, izkušnje staršev s strokovnimi delavci, sprejemanje otroka z avtizmom v razredni skupnosti in domačem okolju, Avtizem, vloga stališč., obravnava in terapije otrok z avtizmom, gibalno oviran otrok, individualizirani program, Zavod za usposabljanje, delo in varstvo dr. Marijana Borštnarja Dornava, KLJUČNE BESEDE: otroci s posebnimi potrebami, Dnevni center Maribor, stres, strokovni tim, prilagoditve, družina otroka z motnjo v duševnem razvoju, timsko delo., sodelovanje s strokovnjaki, medosebne težave v mladostništvu, učni uspeh, kvaliteta življenja, vrstniki, zavodska vzgoja, mednarodne izmenjave, čustvene in vedenjske motnje, socialne spretnosti, kvaliteta življenja družin z otroki z motnjami v duševnem razvoju, zdravje, poklic, prosti čas in rekreacija ter interakcija s skupnostjo, Inkluzija, vpliv vrednot, podpora oseb in strokovnih služb, finančno stanje, družinski odnosi, šport, socialna vključenost, socializacija, vzgojno izobraţevalni proces, specialni pripomočki, petletniki, govorna vsebina, govorno-jezikovni razvoj, dejavniki govornega razvoja, integrirane Osnovne šole, Romi, Prader-Willijev sindrom, kakovost življenja, pomoč, medkulturnost, uspešnost, izobraževanje, romski pomočniki, učenci s posebnimi potrebami, stališča učiteljev, sodelovanje staršev, Ključne besede: cerebralna paraliza, vključevanje otrok s cerebralno paralizo v vrtec., ovire pri integraciji, stališča in priprava razrednih učiteljev na delo z učenci s posebnimi potrebami., Učenci s posebnimi potrebami, učenci z učnimi težavami, individualni program, Ključne besede: Učne težave, disleksija, vzgojno-izobraževalni sistem v Španiji., Gluhi otroci, gluhota, vzgojno-izobraževalni sistem v Sloveniji, otroci z motnjo v duševnem razvoju, Govorno-jezikovne motnje, Test motenj branja in pisanja., sociometrična preizkušnja..., socialni položaj, značilnosti otrok s posebnimi potrebami, pozitivni učinki aktivnosti s pomočjo psa., inkluzija. , terapevtski pes, aktivnosti in terapija s pomočjo živali, strokovni delavci, sodelovanje, specialna pedagogika, timsko delo, socialna izključenost, družba, Integracija, Evropska unija, večkulturna pedagogika, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, dejavniki uspešnosti timskega dela, stališča
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici