1x | | hipoterapija, učna uspešnost, KLJUČNE BESEDE: Terapevtsko jahanje, Rettov sindrom, interdisciplinarna obravnava., športno rekreativno jahanje za osebe s posebnimi potrebami, specialno pedagoško jahanje/voltižiranje, čustvene in vedenjske težave, svetovalni delavec, osebe s posebnimi potrebami., vzgojni zavod, adolescenca, socialno okolje, motnja v duševnem razvoju, redne OŠ, OŠ s prilagojenim programom., identiteta, mladostniki, socialna ali medosebna samopodoba, akademska samopodoba, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, strokovni delavci vrtca, predšolski otroci, socialna uspešnost, Osnovna šola Veržej, agresivno vedenje, pogoji, agresivnost, telesna samopodoba, diagnostika, inzulinska črpalka pri otrocih, socialna in čustvena vključenost, vloga vzgojiteljic., Vzgojni zavod, Ključne besede: sladkorna bolezen tipa 1, downov sindrom, oblike sodelovanja, domska skupnost., ustvarjalne delavnice, mladinski dom, stanovanjska skupina, vzgojitelj, učitelj, supervizija., vzgojni programi, načela, otroci/mladostniki z vedenjskimi in čustvenimi težavami, cilji, naloge, sodelovanje med šolo in domom, motnje v duševnem razvoju, zadovoljstvo s podporo strokovnih služb, izobraževanje otrok z avtizmom, Spremljevalec gibalno oviranega otroka, izkušnje staršev s strokovnimi delavci, sprejemanje otroka z avtizmom v razredni skupnosti in domačem okolju, Avtizem, vloga stališč., obravnava in terapije otrok z avtizmom, gibalno oviran otrok, individualizirani program, Zavod za usposabljanje, delo in varstvo dr. Marijana Borštnarja Dornava, KLJUČNE BESEDE: otroci s posebnimi potrebami, Dnevni center Maribor, stres, strokovni tim, prilagoditve, družina otroka z motnjo v duševnem razvoju, timsko delo., sodelovanje s strokovnjaki, medosebne težave v mladostništvu, učni uspeh, kvaliteta življenja, vrstniki, zavodska vzgoja, mednarodne izmenjave, čustvene in vedenjske motnje, socialne spretnosti, kvaliteta življenja družin z otroki z motnjami v duševnem razvoju, zdravje, poklic, prosti čas in rekreacija ter interakcija s skupnostjo, Inkluzija, vpliv vrednot, podpora oseb in strokovnih služb, finančno stanje, družinski odnosi, šport, socialna vključenost, socializacija, vzgojno izobraţevalni
proces, specialni pripomočki, petletniki, govorna vsebina, govorno-jezikovni razvoj, dejavniki govornega razvoja, integrirane Osnovne šole, Romi, Prader-Willijev sindrom, kakovost življenja, pomoč, medkulturnost, uspešnost, izobraževanje, romski pomočniki, učenci s posebnimi potrebami, stališča učiteljev, sodelovanje staršev, Ključne besede: cerebralna paraliza, vključevanje otrok s cerebralno paralizo v vrtec., ovire pri integraciji, stališča in priprava razrednih učiteljev na delo z učenci s posebnimi potrebami., Učenci s posebnimi potrebami, učenci z učnimi težavami, individualni program, Ključne besede: Učne težave, disleksija, vzgojno-izobraževalni sistem v Španiji., Gluhi otroci, gluhota, vzgojno-izobraževalni sistem v Sloveniji, otroci z motnjo v duševnem razvoju, Govorno-jezikovne motnje, Test motenj branja in pisanja., sociometrična preizkušnja..., socialni položaj, značilnosti otrok s posebnimi potrebami, pozitivni učinki aktivnosti s pomočjo psa., inkluzija. , terapevtski pes, aktivnosti in terapija s pomočjo živali, strokovni delavci, sodelovanje, specialna pedagogika, timsko delo, socialna izključenost, družba, Integracija, Evropska unija, večkulturna pedagogika, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, dejavniki uspešnosti timskega dela, stališča |