| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Polona Vičič: Modal Meanings in Different Text Types in the Field of Logistics

Magistrska dela (17)

  1. Kaja Podgoršek: The use of Past Simple and Present Perfect Tense and common errors of students in 9th grade
  2. Niko Šetar: A monosemic account of modality in speech act theory
  3. Tina Dornik: Effects of social interactions on learning and developing foreign language and phonetic learning in infancy
  4. Mateja Jarc Mickovski: Komunikacija in komunikacijski pristop poučevanja angleščine
  5. Zala Horvatič: Branje v angleščini in odstopanja v izgovorjavi angleščine glede na težavnost besedila
  6. Laura Podkoritnik: Applying the Vaughan Method When Teaching English as a Foreign Language in Spain
  7. Mirjam Meško: Formative Assessment in English Lessons in Primary School
  8. Dominika Podvratnik: The Influence of Styrian and Upper Carniola Dialects on the Pronunciation of English of Slovene Students
  9. Rebeka Očko: Encouraging Speaking Skills by Teaching Adults English as a Foreign Language
  10. Anja Simreich: Dramatic Present for Deception of Perception
  11. Nataša Žmavc: Bralna uspešnost pred in po vstopu v izobraževalno ustanovo
  12. Mateja Krajnc: Analysis of didactic games in selected coursebooks
  13. Dunja Gorenak: Dojemanje pravilnih in nepravilnih Google Translate prevodov
  14. Sandra Ažman: Comparison of the Methods Used for Expanding Vocabulary in ELT Textbooks
  15. Maja Rupnik: Teaching English as an Additional Language to Very Young Learners with the Hippo and Friends Course
  16. Katarina Kodba: COMPARISON OF 6TH AND 8TH GRADE PRIMARY SCHOOL ENGLISH TEXTBOOKS IN TERMS OF INTERNAL AND EXTERNAL STRUCTURE
  17. Katja Veber: ZAZNAVE UČENCEV 8. RAZREDA O VPLIVU IKT NA UČENJE ANGLEŠČINE

Diplomska dela (16)

  1. Mejade Tomažič: Testing pronunciation varieties of English in primary school through pictorial and textual input
  2. Tanja Volf: PRIMERJAVA INTERAKTIVNEGA IN TRADICIONALNEGA POUČEVANJA ANGLEŠČINE KOT TUJEGA JEZIKA
  3. Tadeja Božič: RAISING BILINGUAL CHILDREN
  4. Petra Putrić: Jezikovno-kulturna raznolikost in spremembe v filmskih priredbah britanskega romana Jane Eyre
  5. Janja Vasiljevič: Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcu
  6. Manca Potušek: Foreign students' speech in England
  7. Nataša Stojov: SOUND SYMBOLISM IN J.K. ROWLING'S HARRY POTTER
  8. Suzana Miljević: PERCEPTION AND PRODUCTION IN EARLY FOREIGN LANGUAGE TEACHING THROUGH SPOKEN AND WRITTEN WORD
  9. David Popović: UPORABA PREVAJALSKIH ORODIJ PRI PREVAJANJU BLAGOVNIH IN STORITVENIH ZNAMK V OBLIKI STANDARDIZIRANIH TEHNIČNIH BESEDIL NA PODROČJU INDUSTRIJSKE/INTELEKTUALNE LASTNINE IZ ANGLEŠKEGA V SLOVENSKI JEZIK
  10. Gašper Martinšek: SLOVENSKO ANGLEŠKI SLOVAR RIBIŠKE TERMINOLOGIJE
  11. Milijana Maksimović: Uporaba struktur angleškega jezika v slovensko ameriškem časniku Jugoslovenski obzor
  12. Doroteja Hadner: INDIVIDUALIZED LEARNING A FOREIGN LANGUAGE: METHODS AND PROBLEMS RELATED TO SUCH LEARNING
  13. Mihael Leben: Narkomansko izrazoslovje v prvi sezoni nadaljevanke Skrivna naveza
  14. Tina Novak: PHONETIC ANALYSIS OF THE COCKNEY DIALECT IN THE TV SERIES EASTENDERS
  15. Vesna Cacio: UPORABA INTERAKTIVNE TABLE PRI POUČEVANJU ANGLEŠKEGA BESEDIŠČA OD TRETJEGA DO DEVETEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
  16. Simona Eder: LEARNING AND USING FOREIGN LANGUAGES AT A DIDACTIC FARM
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici