| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (27)

  1. Tea Horvat: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: razmerje in podobnost v 9. razredu
  2. Iza Javornik: Alternativni algoritmi pisnega množenja v petem razredu
  3. Špela Marič: Vpliv interaktivnih nalog na razumevanje vzorcev pri pouku matematike
  4. Tamara Husić: MATEMATIČNO POPOLDNE ZA STARŠE IN OTROKE V VRTCU
  5. Saša Galun: Spodbujanje strategij matematičnega utemeljevanja
  6. Magdalena Sovič: Medpredmetno povezovanje matematike in fizike
  7. David Vrbančič: Uspešnost šestošolcev pri zapisovanju besedilne naloge na osnovi enačbe deljenja
  8. Julija Viličnjak: Igra dama kot didakitčna igra za utrjevanje poštevanke
  9. Tadeja Gašparič: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: algebrski izrazi v 8.razredu
  10. Nejc Podplatnik: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: trikotnik v 7. razredu
  11. Slavica Zafošnik: Uporaba i-učbenika pri poučevanju vsebine kvadratna funkcija
  12. Tadej Polutnik: Pisno deljenje z dvomestnim deliteljem
  13. Urška Prebevšek: Evalvacija i-učbenika za 4. razred - liki in telesa
  14. Tomaž Čokl: Evalvacija i-učbenika za 4. razred - vsebina: točka, daljica in premica
  15. Simona Kolman: Oblikovanje matematičnih besedilnih nalog učencev 3. razreda na podlagi fotografij
  16. Katarina Polovič: Evalvacija i-učbenika za osnovne šole - Pisni algoritmi množenja in deljenja
  17. Matej Letojne: Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
  18. Jerneja Kastelic: Starševska vpletenost v matematično izobraževanje v Sloveniji
  19. Mojca Štembergar: Vloga narave koeficientov pri poenostavljanju algebrskih izrazov
  20. Jasmina Ferme: Obravnava barvanj grafov in tetivnih grafov v srednješolskem izobraževanju
  21. Alen Nemec: PRIMERJANJE ULOMKOV OB UPORABI I-UČBENIKA IN IGER PRI POUKU MATEMATIKE
  22. Mateja Sabo: Stališča slovenskih in hrvaških učiteljev o razlikah med kurikularnimi matematičnimi vsebinami v obeh izobraževalnih sistemih
  23. Nika Tajnikar: Evalvacija matematičnega i-učbenika za gimnazije
  24. Kristina Prikeržnik: EVALVACIJA I-UČBENIKA ZA 4. RAZRED OSNOVNE ŠOLE - VSEBINA: MASA IN ČAS
  25. Barbara Rozman: Evalvacija i-učbenika za 5. razred - vsebina: merske količine
  26. Dušanka Škamlec: STRATEGIJE ZA ODŠTEVANJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  27. Manja Podgoršek: IKONIČNE REPREZENTACIJE NEKATERIH MATEMATIČNIH POJMOV PRI OSNOVNOŠOLCIH

Diplomska dela (25)

  1. Ksenija Gominšek: Razvijanje matematičnih sposobnosti v predšolskem obdobju s pomočjo tipanke
  2. Patricija Meglič: Raziskovanje razumevanja merskih količin pri predšolskih otrocih skozi risbo
  3. Tjaša Nunčič: Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
  4. Andreja Slavic: Numicon pri matematiki v vrtcu
  5. Maja Stajan: Prikazi za zbiranje podatkov pri matematiki v vrtcu
  6. Klavdija Gorišek: Razumevanje matematičnih vzorcev pri predšolskih otrocih
  7. Sabina Kmetec: Uporaba ploščic za vzorčke na področju aritmetike in delov celot
  8. Teja Kojc: Nekateri konteksti in aktivnosti za 10 okvir v predšolskem obdobju
  9. Tina Kmetec: Uporaba ploščic za vzorčke na področju geometrije in algebre
  10. Polona Čeh: VKLJUČEVANJE STARŠEV V MATEMATIČNO IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK
  11. Lea Kociper: Evalvacija matematičnega i-učbenika za osnovno šolo na vsebini Potence in koreni
  12. Anja Breg: Medpredmetno povezovanje matematike in biologije v gimnazijah
  13. Maša Merčnik: EVALVACIJA E-UČBENIKA ZA 5. RAZRED - VSEBINA: OBSEG
  14. Simon Škrlec: PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
  15. Lavra Pušnik: AKTIVNOSTI ZA ZGODNJI RAZVOJ ŠTEVIL V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
  16. Iris Štefanec: STRUKTURA DODAJANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
  17. Nina Domjan: VKLJUČEVANJE STARŠEV V IZOBRAŽEVANJE OTROK S PODROČJA MATEMATIKE
  18. Tamara Rakovič: Problematika nekaterih pravil, strategij, nasvetov in trikov pri pouku matematike.
  19. Aleš Prapertnik: Igra nim in njena uporabnost v šolski situaciji
  20. Maša Hojs: RAZVOJ GEOMETRIJSKIH KONCEPTOV Z IGRO PRI PREDŠOLSKEM OTROKU
  21. Nina Rajšp: PODROČJE MATEMATIKE V MONTESSORI PEDAGOGIKI
  22. Anže Zavrl: UČINEK POPULARNE GLASBE PRI POUČEVANJU UČNE VSEBINE DELI CELOTE V 5. RAZREDU
  23. Monika Dornik: NEZNANI DEL V STRUKTURI DEL- DEL- CELOTA
  24. Jasmina Knafelc: Integracija matematičnih in gibalnih aktivnosti v predšolskem obdobju
  25. Mojca Pajek: Računske operacije z ulomki v osnovni šoli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici