| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (31)

  1. Teja Jelušič: Spremljanje in evalviranje procesa izvedbe dodatne strokovne pomoči iz matematike
  2. Nika Kores: Izredno poučevanje na daljavo in skupna izobraževalna točka Razlagamo.si
  3. Anja Gorčan: Različne reprezentacije celih števil v osnovni šoli
  4. Ines Bistrović: Uzroci slovenskih i hrvatskih osnovnoškolaca za (ne) dovršavanje domaćih zadaća iz matematike
  5. Marjeta Capl: Uporaba analogije pri poučevanju verjetnosti v osnovni šoli
  6. Tea Horvat: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: razmerje in podobnost v 9. razredu
  7. Iza Javornik: Alternativni algoritmi pisnega množenja v petem razredu
  8. Špela Marič: Vpliv interaktivnih nalog na razumevanje vzorcev pri pouku matematike
  9. Tamara Husić: MATEMATIČNO POPOLDNE ZA STARŠE IN OTROKE V VRTCU
  10. Saša Galun: Spodbujanje strategij matematičnega utemeljevanja
  11. Magdalena Sovič: Medpredmetno povezovanje matematike in fizike
  12. David Vrbančič: Uspešnost šestošolcev pri zapisovanju besedilne naloge na osnovi enačbe deljenja
  13. Julija Viličnjak: Igra dama kot didakitčna igra za utrjevanje poštevanke
  14. Tadeja Gašparič: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: algebrski izrazi v 8.razredu
  15. Nejc Podplatnik: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: trikotnik v 7. razredu
  16. Slavica Zafošnik: Uporaba i-učbenika pri poučevanju vsebine kvadratna funkcija
  17. Urška Prebevšek: Evalvacija i-učbenika za 4. razred - liki in telesa
  18. Tomaž Čokl: Evalvacija i-učbenika za 4. razred - vsebina: točka, daljica in premica
  19. Simona Kolman: Oblikovanje matematičnih besedilnih nalog učencev 3. razreda na podlagi fotografij
  20. Katarina Polovič: Evalvacija i-učbenika za osnovne šole - Pisni algoritmi množenja in deljenja
  21. Matej Letojne: Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
  22. Jerneja Kastelic: Starševska vpletenost v matematično izobraževanje v Sloveniji
  23. Mojca Štembergar: Vloga narave koeficientov pri poenostavljanju algebrskih izrazov
  24. Jasmina Ferme: Obravnava barvanj grafov in tetivnih grafov v srednješolskem izobraževanju
  25. Alen Nemec: PRIMERJANJE ULOMKOV OB UPORABI I-UČBENIKA IN IGER PRI POUKU MATEMATIKE
  26. Mateja Sabo Junger: Stališča slovenskih in hrvaških učiteljev o razlikah med kurikularnimi matematičnimi vsebinami v obeh izobraževalnih sistemih
  27. Nika Tajnikar: Evalvacija matematičnega i-učbenika za gimnazije
  28. Kristina Prikeržnik: EVALVACIJA I-UČBENIKA ZA 4. RAZRED OSNOVNE ŠOLE - VSEBINA: MASA IN ČAS
  29. Barbara Rozman: Evalvacija i-učbenika za 5. razred - vsebina: merske količine
  30. Dušanka Škamlec: STRATEGIJE ZA ODŠTEVANJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  31. Manja Podgoršek Mesarec: IKONIČNE REPREZENTACIJE NEKATERIH MATEMATIČNIH POJMOV PRI OSNOVNOŠOLCIH

Diplomska dela (27)

  1. Nastja Štucl: Ikonična in simbolna reprezentacija števila v predšolskem obdobju
  2. Sabina Boltes: Zamaški kot pripomočki za razvijanje matematičnih sposobnosti predšolskega otroka
  3. Ksenija Gominšek: Razvijanje matematičnih sposobnosti v predšolskem obdobju s pomočjo tipanke
  4. Patricija Meglič: Raziskovanje razumevanja merskih količin pri predšolskih otrocih skozi risbo
  5. Tjaša Nunčič: Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
  6. Andreja Slavic: Numicon pri matematiki v vrtcu
  7. Maja Stajan: Prikazi za zbiranje podatkov pri matematiki v vrtcu
  8. Klavdija Gorišek: Razumevanje matematičnih vzorcev pri predšolskih otrocih
  9. Sabina Kmetec: Uporaba ploščic za vzorčke na področju aritmetike in delov celot
  10. Teja Kojc: Nekateri konteksti in aktivnosti za 10 okvir v predšolskem obdobju
  11. Tina Kmetec: Uporaba ploščic za vzorčke na področju geometrije in algebre
  12. Polona Čeh: VKLJUČEVANJE STARŠEV V MATEMATIČNO IZOBRAŽEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK
  13. Lea Kociper: Evalvacija matematičnega i-učbenika za osnovno šolo na vsebini Potence in koreni
  14. Anja Breg: Medpredmetno povezovanje matematike in biologije v gimnazijah
  15. Maša Merčnik: EVALVACIJA E-UČBENIKA ZA 5. RAZRED - VSEBINA: OBSEG
  16. Simon Škrlec: PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
  17. Lavra Pušnik: AKTIVNOSTI ZA ZGODNJI RAZVOJ ŠTEVIL V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
  18. Iris Štefanec: STRUKTURA DODAJANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
  19. Nina Domjan: VKLJUČEVANJE STARŠEV V IZOBRAŽEVANJE OTROK S PODROČJA MATEMATIKE
  20. Tamara Rakovič: Problematika nekaterih pravil, strategij, nasvetov in trikov pri pouku matematike
  21. Aleš Prapertnik: Igra nim in njena uporabnost v šolski situaciji
  22. Maša Hojs: RAZVOJ GEOMETRIJSKIH KONCEPTOV Z IGRO PRI PREDŠOLSKEM OTROKU
  23. Nina Rajšp: PODROČJE MATEMATIKE V MONTESSORI PEDAGOGIKI
  24. Anže Zavrl: UČINEK POPULARNE GLASBE PRI POUČEVANJU UČNE VSEBINE DELI CELOTE V 5. RAZREDU
  25. Monika Dornik: NEZNANI DEL V STRUKTURI DEL- DEL- CELOTA
  26. Jasmina Knafelc: Integracija matematičnih in gibalnih aktivnosti v predšolskem obdobju
  27. Mojca Pajek: Računske operacije z ulomki v osnovni šoli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici