| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Katja Kozjek Varl: Razvijanje likovnih sposobnosti učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vidika implementacije sodobne likovne umetnosti

Magistrska dela (8)

  1. Tjaša Kovič: Analiza in vrednotenje uporabnosti slikovnih kartic pri pedagoškem delu v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  2. Veronika Jakelj: Nakazovanje gibanja pri upodabljanju človeške figure pri otrocih in učencih
  3. Sara Kocbek: Vloga in pomen pouka izven učilnice pri likovni umetnosti - analitični prikaz teoretičnih izhodišč
  4. Tjaša Korošec: Likovnooblikovni razvoj - prikaz stanja pri osmošolcih
  5. Lea Matko: Sodobna tehnologija pri prilagajanju likovne umetnosti slepim in slabovidnim osebam v muzejih in galerijah
  6. Natalija Zalokar: Likovni razvoj otrok in odraz vizualne kulture v otroških likovnih delih
  7. Sara Cetl: Analitični prikaz stanja nivoja likovne ustvarjalnosti pri učencih v osnovni šoli
  8. Petra Vdovč: SPREMLJANJE LIKOVNO-INTELEKTUALNEGA RAZVOJA V ZGODNJEM OSNOVNOŠOLSKEM OBDOBJU

Diplomska dela (2)

  1. Petra Rola, Maja Slatinek: LIKOVNO PEDAGOŠKO DELO Z VIDIKA RABE UČNIH METOD, PRIKAZOVANJA IN DEMONSTRACIJE PRI LIKOVNI UMETNOSTI
  2. Aljana Dominko, Maja Duh: PRILJUBLJENOST LIKOVNE VZGOJE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE

Druga dela (15)

  1. Germanistik als Sprach- und Kulturbrücke in Südosteuropa
  2. Jerneja Herzog: Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  3. Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Andreja Švec: The practical aspect of developing art appreciation
  4. Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Špela Ros: Preference for visual motifs in first grades of primary school
  5. Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Tomaž Zupančič: Likovna edukacija in okoljska trajnost
  6. Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar: Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
  7. Jerneja Herzog, Brigita Strnad: Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti
  8. Jerneja Herzog: Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci
  9. Jerneja Herzog: Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji
  10. Jerneja Herzog, Matjaž Duh, Janja Batič: Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov
  11. Jerneja Herzog, Janja Batič, Matjaž Duh: Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo
  12. Janja Batič, Jerneja Herzog, Matjaž Duh: Stališča študentov likovne pedagogike do pridobljenih splošnih in predmetno specifičnih kompetenc
  13. Jerneja Herzog: Dejavniki likovne ustvarjalnosti in likovnopedagoško delo
  14. Jerneja Herzog, Matjaž Duh: Examples of applying contemporary art practices in the visual arts curriculum in grammar schools
  15. Matjaž Duh, Jerneja Herzog: The relation of lower grade primary school pupils to motif in visual art
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici