| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Igor Košak: Napovedni model poklicnih želja in odločitev osnovnošolcev s poudarkom na izbiri tehniških poklicev

Magistrska dela (4)

  1. Nina Globovnik: Vključevanje načela trajnosti pri pouku tehnike in tehnologije ter možnost medpredmetnega povezovanja z geografijo na področju trajnosti
  2. Žiga Kamenik: Medpredmetno povezovanje pouka tehnike in tehnologije
  3. Jernej Kotnik: Izkušnje študentov univerze v Mariboru z mentorji na pedagoški praksi
  4. Rok Ozmec: Opredelitev in lastnosti lesa

Diplomska dela (2)

  1. Mitja Utroša: Projektno učno delo z Raspberry Pi
  2. Simon Petek: Nizkoogljična družba v Sloveniji

Druga dela (29)

  1. Andrej Šorgo, Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc: Differences in personal innovativeness in the domain of information technology among university students and teachers
  2. Eva Klemenčič, Mateja Ploj Virtič, Janja Majer Kovačič: The role of teacher education in the science literacy development
  3. Mateja Ploj Virtič, Andrej Šorgo: Lower secondary school experiences as predictors of career aspirations toward engineering, and production and processing occupations
  4. Mateja Ploj Virtič, Andre Du Plessis, Andrej Šorgo: Prevod in priredba instrumenta za merjenje učinkovitosti mentorstva na strnjeni pedagoški praksi (MUMPP)
  5. Kosta Dolenc, Mateja Ploj Virtič, Andrej Šorgo: Vsiljeni napovedni model poučevanja na daljavo med izbruhom COVID-19 na Univerzi v Mariboru
  6. Kosta Dolenc, Mateja Ploj Virtič, Andrej Šorgo: Zaznane težave z vsiljenim učenjem na daljavo v času izbruha COVID-19 in želje študentov po nadaljevanju učenja z metodami vpeljanimi med zaprtjem, po ponovnem odprtju Univerze v Mariboru
  7. Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc, Andrej Šorgo: Changes in online distance learning behaviour of university students during the coronavirus disease 2019 outbreak, and development of the model of forced distance online learning preferences
  8. Kosta Dolenc, Andrej Šorgo, Mateja Ploj Virtič: Perspectives on lessons from the COVID-19 outbreak for post-pandemic higher education: continuance intention model of forced online distance teaching
  9. Kosta Dolenc, Mateja Ploj Virtič, Andrej Šorgo: The views and perceived experiences of prospective primary and subject teachers on forced remote education during the second COVID-19 lockdown
  10. Mateja Ploj Virtič, Andre Du Plessis, Andrej Šorgo: Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
  11. Mateja Ploj Virtič, Andre Du Plessis, Andrej Šorgo: In the search for the ideal mentor by applying the "Mentoring for effective teaching practice instrument"
  12. Andrej Šorgo, Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc: The idea that digital remote learning can happen anytime, anywhere in forced online teacher education is a myth
  13. Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc, Andrej Šorgo: What is worth retaining from the COVID-19 experience on remote online education in the prospective teacher education?
  14. Vloga predmetnega učitelja v sodobni šoli
  15. Boris Aberšek: Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja
  16. Mateja Ploj Virtič, Uroš Župerl, Marija Javornik: Pedagogy 1:1 in higher education
  17. Mateja Ploj Virtič: Model of ICT implementation in the technical education
  18. Mateja Ploj Virtič, Robert Repnik: Improving quality of the educational process by raising teachers' communication skills
  19. Mateja Ploj Virtič, Mateja Pšunder: Future teachers' opinions on the digital competencies obtained during their studies
  20. Boris Aberšek, Mateja Ploj Virtič: Enhancement of educational process using experience based tutoring approaches
  21. Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc, Boris Aberšek, Andrej Šorgo, Slavko Kocijančič: Vloga in pomen tehniškega izobraževanja v OŠ
  22. Mateja Ploj Virtič, Kosta Dolenc, Boris Aberšek, Andrej Šorgo, Slavko Kocijančič: Vloga in pomen tehniškega izobraževanja v OŠ
  23. Uroš Župerl, Mateja Ploj Virtič: Remote controlled laboratory as a modern form of engineering education
  24. Marija Javornik, Suzana Kovše, Mateja Ploj Virtič: The role and meaning of school counseling when dealing with peer violence
  25. Mateja Pšunder, Mateja Ploj Virtič: The influence of the field of study on the use of modern information and communication technologies among student and teachers
  26. Mateja Ploj Virtič: Uporaba IKT v tehničnem izobraževanju - priložnosti in omejitve
  27. Mateja Ploj Virtič, Mateja Pšunder: The computer as a modern form of communication in the educational process from the teachers' point of view
  28. Mateja Ploj Virtič, Mateja Pšunder: Importance of ICT for development of future teachers' digital competencies
  29. Mateja Ploj Virtič, Boris Aberšek, Uroš Župerl: Using of acoustic models in mechanical diagnostics
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici