Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Irena Delčnjak Smrečnik:
Razvoj modela usposabljanja učiteljev razrednega pouka za poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika
Magistrska dela (28)
Dan Simenčič:
Povezovanje naravoslovnih in tehničnih vsebin z izkustvenim učenjem v naravi: vzorčni model za izvedbo aktivnosti znotraj različnih gozdnih okolij
Nuša Žižek:
Vloga drugačnega pedagoškega pristopa pri oblikovanju časovnih predstav znotraj drugega razreda waldorfske šole
Julija Kočet:
Usmeritve za izvedbo dejavnosti izven učilnice pri predmetu spoznavanje okolja
Sara Smrke:
Vzpostavitev učne kmetije v kontekstu izvedbe vsebin o prehrani na razredni stopnji osnovne šole
Nastja Sagadin:
Vključevanje konstrukcijskih sestavljank v kontekst učnega procesa na razredni stopnji znotraj podravske regije in vključevanje učencev v tekmovanje na področju konstruktorstva
Anne-Marie Gregorec:
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Lara Jelen:
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Sara Timošek:
Didaktične igre v kontekstu izvedbe eksperimentalnega dela znotraj tematskega sklopa pojavi pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
Klara Bakulić:
Razvoj ročnih spretnosti skozi izdelavo praktičnih izdelkov iz tekstila v šolah z različnimi pedagoškimi pristopi
Nina Frangež:
Spoznavanje gasilstva v PGD Podova skozi izvedbo naravoslovnih dni na razredni stopnji
Nuša Mernik:
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole
Maša Lipovec:
Spodbujanje aktivnosti učencev pri naravoslovnih vsebinah v 2. razredu s pomočjo terapevtskega psa
Klavdija Bastl Enci:
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe naravoslovnih vsebin v 4. razredu
Denise Urbanija:
Pouk izven učilnice pri naravoslovnih vsebinah v 5. razredu osnovnih šol na Dravskem polju
Jožica Garmut:
Vključevanje okoljskih danosti v kontekst razumevanja prometnih vsebin na razredni stopnji
Jasmina Kopinšek:
Vključevanje konstrukcijskih sestavljank v kontekst izvedbe naravoslovnih vsebin pri predmetu spoznavanje okolja na področju savinjske regije
Kaja Premzel:
Problematika ekološkega ozaveščanja na razredni stopnji izobraževanja, v času dela na daljavo, na področju pomurja.
Eva Hartman:
Razvoj ročnih spretnosti učencev znotraj vsebin pri pouku naravoslovja in tehnike pri pouku na daljavo v času epidemije COVID-19 na področju Podravja
Špela Klemenčič:
Prometno-varnostni načrt Osnovne šole Tabor I Maribor
Katarina Lokošek:
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Bernarda Srebre:
Vključevanje herbarija v kontekst poučevanja predmeta naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole s poudarkom na učenju rastlinskih vrst
Ema Zalokar:
Razvoj idej za realizacijo tehniških dni na razredni stopnji s poudarkom na izkoriščanju danosti šolskega okolja
Tjaša Ficko:
Čebelarstvo in njegovo vključevanje v kontekst osnovnošolskega izobraževanja na področju Prekmurja
Maja Štadler:
Načrtovanje in izpeljava Ferdovega naravoslovnega učnega potepa skozi Vojnik
Tjaša Zupančič:
Odnos tretješolcev in petošolcev do prehrane v občini Brežice
Ajda Prušek:
Problematika eksperimentalnega dela na daljavo pri predmetu naravoslovje in tehnika na območju savinjske regije med epidemijo covid-19
Ana Štor:
PREVERJANJE ROČNIH SPRETNOSTI V KONTEKSTU POUČEVANJA PREDMETA NARAVOSLOVJA IN TEHNIKA V 5. RAZREDU
Simona Hribar:
POUČEVANJE ZAČETNEGA NARAVOSLOVJA V KONTEKSTU PROFESIONALNEGA RAZVOJA BODOČIH UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA
Diplomska dela (112)
Neža Blaznik:
Vključevanje lesnih gradiv v kontekst načrtovanih dejavnosti v predšolskem obdobju
Ana Pader:
Pridobivanje znanja predšolskih otrok na področju tehnike in tehnologije skozi projektno nalogo z naslovom hotel za žuželke
Špela Kmetič Tofolini:
S predšolskimi otroki po poti kumskega brezokca
Alenka Kasjak:
IZKUSTVENO PRIDOBIVANJE NARAVOSLOVNIH ZNANJ NA OBMOČJU OBČINE LOVRENC NA POHORJU
Lorena Pušnik:
IZKUSTVENO UČENJE - EKSPERIMENTALNO DELO V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Tanja Bač:
KAKO DOBRO UČENCI OSNOVNE ŠOLE NEZNANIH TALCEV DRAVOGRAD POZNAJO SVOJE MESTO
Metka Jelen:
SKOZI IGRO DO BOLJŠEGA ZNANJA O PREMOGOVNIŠTVU VELENJA
Urška Smodiš:
KAKO DOBRO POZNAJO ŽIVO NARAVO UČENCI TRETJIH IN ČETRTIH RAZREDOV IZ OBČINE LJUTOMER
Jelena Đekić:
KAJ O PROMETU VEDO IN KAKO V NJEM RAVNAJO UČENCI TRETJIH IN ČETRTIH RAZREDOV NA OSNOVNI ŠOLI JURIJA DALMATINA KRŠKO
Neja Klančnik:
KAKO DOBRO ČETRTO IN PETOŠOLCI POZNAJO SLOVENIJO IN SVOJ DOMAČI KRAJ
Tone Roženičnik:
ZNANJE IN RAVNANJE OSEM IN DEVET LET STARIH UČENCEV V PROMETNI VZGOJI SLOVENSKE IN ŠPANSKE OSNOVNE ŠOLE
Katarina Jahn:
PREHRANJEVALNE NAVADE IN ZNANJE O HRANI NA OSNOVNI ŠOLI IVANA SKVARČE ZAGORJE OB SAVI
Katja Čakš:
SODELOVALNO UČENJE V KONTEKSTU Z ORIENTACIJO V 4. IN 5. RAZREDU
Katja Zupanič:
PREGLED UČBENIKOV ZA PREDMET SPOZNAVANJA OKOLJA IN MNENJE UČITELJA O NJIH
Urška Mlinarič:
KULTURNI DAN "ŽIVLJENJE V PRETEKLOSTI" NA PODRUŽNIČNI OSNOVNI ŠOLI KOG
Tatjana Barle:
PLESNA AKTIVNOST PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA
Lucija Repnik:
POUK SPOZNAVANJA OKOLJA V KOMBINIRANIH ODDELKIH - PRIMERJAVA SLOVENIJE IN AVSTRIJE (JENA-PLAN)
Anja Lesjak:
DELO V KOMBINIRANIH ODDELKIH S POUDARKOM NA VSEBINAH ELEMENTARNEGA NARAVOSLOVJA
Janja Virc:
IZKUSTVENO UČENJE PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA V 4. IN 5. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Janja Orter:
VÉDENJE OTROK NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE RADLJE OB DRAVI O ŽIVI NARAVI
Tatjana Kurež:
KAJ VEDO O ODPADKIH IN KAKO Z NJIMI RAVNAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE KIDRIČEVO
Andreja Nudl:
OBDOBJA ČLOVEKOVEGA ŽIVLJENJA - KAJ IN KOLIKO VEDO O NJIH UČENCI NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE
Saša Markoja:
SKRB ZA ČISTO OKOLJE Z VIDIKA UČENCEV II. TRILETJA, KI OBISKUJEJO EKOŠOLE NA PODROČJU PREKMURJA
Manuela Soršak:
KULTURNI DAN V DRUGEM RAZREDU - POTOVANJE OKOLI SVETA
Iva Gorinšek:
PROSTI ČAS - KAJ O NJEM VEDO IN KAKO GA PREŽIVLJAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE LOČE
Nejc Špoljar:
ZNANJE IN VEDENJE UČENCEV DRUGEGA TRILETJA O ENOSTAVNIH POJAVIH - PRIMERJAVA SLOVENSKIH IN ŠPANSKIH VRSTNIKOV
Špela Lipovšek:
VEDENJE IN RAVNANJE OSNOVNOŠOLCEV O ZDRAVI PREHRANI
Simona Sotošek:
KAJ IN KOLIKO PIJEJO UČENCI NA OŠ ARTIČE
Tara Abraham:
ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA S STALIŠČA UŽIVANJA TEKOČIN - KAJ IN KOLIKO PIJEJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE FRAM
Maja Frim:
MOJ DOMAČI KRAJ SLOVENSKE KONJICE - KAKO DOBRO GA POZNAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE POD GORO
Blanka Slapnik:
ESKPERIMENTALNO DELO ZNOTRAJ TEMATSKEGA SKLOPA GIBANJE IN SILE V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
Kaja Putrih:
Izkoriščenost vrednot Kozjanskega parka pri izvajanju pouka na razredni stopnji
Dejan Brezočnik:
MOJ DOMAČI KRAJ (LOVRENC NA POHORJU) - MODEL IZKUSTVENEGA UČENJA V ČETRTEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Mojca Mikolič:
MODEL NARAVOSLOVNEGA DNEVA V KOMBINIRANEM ODDELKU OSNOVNE ŠOLE SAVA KLADNIKA SEVNICA, PODRUŽNICA STUDENEC
Nina Kastelec:
EKSPERIMENTALNO DELO V ODDELKU PODALJŠANEGA BIVANJA
Jasmina Šebjanič:
NASTANEK IN UPORABA MISELNIH VZORCEV V KONTEKSTU POUČEVANJA PREDMETA NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Bojana Škodnik:
PROMETNA OZAVEŠČENOST OSNOVNOŠOLCEV NA SKRAJNEM SEVEROVZHODNEM DELU SLOVENIJE
Nina Kreft:
NARAVOSLOVNI DAN V ČETRTEM RAZREDU PODRUŽNIČNE OSNOVNE ŠOLE KROG - GIBANJE ZEMLJE
Mateja Kucljak:
EKSPERIMENTALNO DELO PRI POUKU PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA V DRUGEM RAZREDU - OGLJIKOV DIOKSID IN NJEGOVE LASTNOSTI
Brigita Zver:
SPOZNAVANJE VELIKE POLANE V KONTEKSTU IZKUSTVENEGA UČENJA NA MODELU NARAVOSLOVNE UČNE POTI
Jožica Planinc:
ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH
Jerneja Preložnik:
POUK SPOZNAVANJA OKOLJA V KONTEKSTU RAZLIČNIH IZVEDB V DRŽAVNIH IN WALDORFSKIH ŠOLAH
Gabrijela Dolamič:
MOŽNOST IZRABE OKOLJSKIH DANOSTI ZA NARAVOSLOVNE DNEVE V DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE V LJUTOMERU IN NJEGOVI OKOLICI
Klemen Škorja:
ANALIZA SPOZNAVANJA IN DOJEMANJA KULTURNE DEDIŠČINE UČENCEV ČETRTIH RAZREDOV MED SLOVENIJO IN GRČIJO
Anja Strgar:
ČUTNA POT IN OTROKOVO VIDENJE POMENA ČUTIL PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Urška Kogej:
ZDRAVA PREHRANA - KAJ JEDO IN KAJ VEJO O NJEJ OSNOVNOŠOLCI MESTNE IN PODEŽELSKE OSNOVNE ŠOLE IZ OBČINE SLOVENSKA BISTRICA
Petra Lenarčič:
ODPADKI - KAJ VEDO O NJIH IN KAKO RAVNAJO Z NJIMI OSNOVNOŠOLCI IZ PUCONCEV
Doris Vučko:
PRIPRAVA MODELOV PREIZKUSA ZNANJA PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA S POUDARKOM NA NARAVOSLOVNIH VSEBINAH
Andraž Klevže:
PROMET - KAJ IN KOLIKO VEDO O NJEM OTROCI IZ ŠTORKLJINE HIŠE
Melita Hrovat:
PRIMERJALNA ANALIZA IZDELAVE KOLESARSKEGA IZPITA MED PODEŽELSKIMI IN MESTNIMI ŠOLAMI SV SLOVENIJE
Matevž Jakelj:
RAZVOJ VARNIH ŠOLSKIH POTI OSNOVNE ŠOLE IVANA CANKARJA LJUTOMER
Bernarda Žalik:
PROJEKT PASAVČEK IN NJEGOVA PRAKTIČNA IZVEDBA V 1. RAZREDU
Mojca Koren:
NADARJENI PRI POUKU NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Danijela Metličar, Saša Stanković:
EKSTREMNI VREMENSKI POJAVI IN NJIHOVO VKLJUČEVANJE V UČNI PROCES PRI PREDMETU NIT V 5. RAZREDIH OŠ
Nuša Pintarič:
NAČRTOVANJE IN IZVAJANJE OBRAVNAVE ŽIVLJENJSKIH PROSTOROV NA RAZREDNI STOPNJI PREKMURSKIH OSNOVNIH ŠOL
Jasmina Križaj:
SONARAVNO ŽIVLJENJE UČENCEV ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA OŠ GORIŠNICA
Nataša Miteva:
MODEL POUČEVANJA SPOZNAVANJA SVOJEGA MESTA MARIBOR ZA UČENCE PETEGA RAZREDA
Aljoša Klun:
POSEBNI PRISTOPI K OZAVEŠČANJU UČENCEV K ZDRAVEMU NAČINU ŽIVLJENJA S POUDARKOM NA PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Natalija Kraner:
SPOZNAVANJE ZDRAVILNIH RASTLIN PREKO PROJEKTNEGA DELA V ČETRTEM RAZREDU OŠ
Katja Kogelnik:
NARAVOSLOVNI DAN V KOMBINIRANEM ODDELKU
Tanja Luskar:
PRIMERJALNA ANALIZA POUČEVANJA NARAVOSLOVNIH IN DRUŽBOSLOVNIH VSEBIN V PRVEM TRILETJU SLOVENSKE OSNVNE ŠOLE IN V PRVIH TREH RAZREDIH OSNOVNE ŠOLE V TEANECKU, ZDA
Janja Klajderič:
VKLJUČEVANJE RAZVOJA ROČNIH SPRETNOSTI V KONTEKST POUKA NA RAZREDNI STOPNJI V BOLNIŠNIČNI ŠOLI
Mateja Kofalt:
MED TEORIJO IN PRAKSO PROMETNE VZGOJE NA OSNOVNI ŠOLI APAČE
Janja Kocjan:
OKOLJSKA VZGOJA - VZGOJA ZA ŽIVLJENJE
Lucija Jager:
MODEL PROJEKTNEGA UČNEGA DELA SPOZNAVANJE DRAMELJ Z OKOLICO
Petra Rezec:
VLOGA IZKUSTVENEGA UČENJA PRI PREMAGOVANJU PREDSODKOV DO ŽIVALI IN STRAHOV PRED NJIMI
Melita Korošec:
EKOLOŠKA OSVEŠČENOST UČENCEV RAZREDNE STOPNJE V SAVINJSKO-ŠALEŠKI REGIJI
Petra Turk:
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - IGRA IN REKREACIJA V NARAVI
Ina Pušnik:
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - NEVARNOSTI NARAVE IN NJENO VAROVANJE
Tamara Berden:
ANALIZA RAZUMEVANJA TURIZMA V DOMAČEM KRAJU Z VIDIKA UČENCEV RAZREDNE STOPNJE NA DVOJEZIČNEM PODROČJU OBČINE DOBROVNIK
Valentina Vogrinc:
POUK NARAVOSLOVNIH VSEBIN V GOZDU IN OB RIBNIKU OZIROMA MLAKI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA
Katja Poš:
ZNANJE IN ODNOS DO VODE UČENCEV TRETJEGA, ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Ariana Prelog:
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - ESTETSKO DOŽIVLJANJE NARAVE IN DELOVNE OBVEZE V NJEJ
Andreja Krampl:
ANALIZA UČNIH NAČRTOV PREDMETOV SPOZNAVANJE OKOLJA IN DRUŽBA S POUDARKOM NA PROBLEMATIKI NASILJA
Mihaela Bratuša:
OKOLJSKA ZAVEST OSNOVNOŠOLCEV
Metka Kaiser:
RAZVOJ ROČNIH SPRETNOSTI V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA S POUDARKOM NA UČENCIH DRUGEGA TRILETJA
Tanja Koprivnik:
DELO NA PROSTEM V OKVIRU UČNE POTI NA OBMOČJU OBČINE ZREČE ZA UČENCE OD PRVEGA DO PETEGA RAZREDA
Karolina Šmit:
POZNAVANJE PRAZNIKOV IN PRAZNOVANJ V DRUGEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE NA PODROČJU ROGAŠKE SLATINE
Saša Hajdinjak:
PROJEKTNO DELO KOT MODEL UČNE POTI
Nina Deželak:
SPLAVARJENJE V ZGORNJI DRAVSKI DOLINI SKOZI PRIZMO OSNOVNOŠOLSKIH PREDMETOV NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA TER DRUŽBA
Dušica Jeseničnik:
SODELOVALNO UČENJE V KONTEKSTU IZVEDBE TEHNIŠKEGA DNEVA V OSNOVNI ŠOLI
Laura Fošnarič:
POMEN UČNIH SREDSTEV IN PRIPOMOČKOV PRI IZVEDBI LETNE ŠOLE V NARAVI
Andreja Ferko:
VREDNOTE KRAJINSKEGA PARKA GORIČKO V KONTEKSTU POUKA NA RAZREDNI STOPNJI
Daniela Ćulum:
PRIMERJALNA ANALIZA NEKATERIH NARAVOSLOVNIH VSEBIN NA RAZREDNI STOPNJI MED PORTUGALSKO IN SLOVENIJO
Maja Lampret:
UČITELJSKI NAZIVI IN STROKOVNA RAST UČITELJEV S POUDARKOM NA NARAVOSLOVJU
Sonja Gabor:
RAZVOJ ROČNIH SPRETNOSTI UČENCEV V KONTEKSTU AKTIVNEGA PREŽIVLJANJA PROSTEGA ČASA NA OBMOČJU OBČINE MORAVSKE TOPLICE
Ines Nedeljko:
ANALIZA VKLJUČEVANJA ELEMENTOV PROSTORSKE ORIENTACIJE V POUK 4. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Sandra Forjanič:
NARAVOSLOVNI DAN VODA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Lidija Lukačič:
ČEBELARSTVO V KONTEKSTU PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA NA PODROČJU PRLEKIJE
Manja Križanec:
OZAVEŠČANJE UČENCEV O ZDRAVEM ŽIVLJENJSKEM SLOGU V KONTEKSTU PREDMETOV SPOZNAVANJE OKOLJA TER NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Tamara Rajh:
VKLJUČEVANJE NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE TER DRUŽBE V POLETNO ŠOLO V NARAVI OB MORJU
Lea Janžič:
PRIMERJAVA NEKATERIH ELEMENTOV PROMETNE VZGOJE V SKLOPU NARAVOSLOVJA NA PORTUGALSKEM IN V SLOVENIJI
Stevanka Pušnik:
PO KORAKIH DO ZNANJA ZA SAMOSTOJNO VKLJUČEVANJE UČENCEV KOLESARJEV V PROMET
Melita Krampelj:
VPLIV MEDIJEV NA OZAVEŠČENOST UČENCEV ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA O PROMETNI VARNOSTI NA PODROČJU PTUJSKO ORMOŠKE REGIJE
Melita Žajdela:
PRENOVA ŠOLSKIH POTI V OBČINI JURŠINCI
Ana Žižek:
PRIMERJALNA ANALIZA POUČEVANJA PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA V SLOVENIJI IN PREDMETA SPOZNAVANJE NARAVE, DRUŽBE IN KULTURE V ŠPANIJI
Martina Kuzma:
OSVEŠČANJE UČENCEV 4. IN 5. RAZREDOV O PROBLEMATIKI GLOBALNEGA SEGREVANJA
Tina Vajzovič:
POZNAVANJE VODE IN ODNOS DO NJE NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE
Ajda Arl:
NARAVOSLOVNI DAN POTOK V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Darja Cenin:
OSNOVNOŠOLCI IN ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA
Jasna Zupanc:
VEČ ČUTNO UČENJE IN POUČEVANJE SPOZNAVANJA OKOLJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Danica Žurga:
ZNANJE IN ODNOS DO VODE V ZAČETKU DRUGEGA TRILETJA OSNOVNE ŠOLE
Adrijana Kotnik:
UPORABA MIKROSKOPA PRI PREDMETIH SPOZNAVANJE OKOLJA TER NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
Polona Celan:
MOŽNOSTI OBLIKOVANJA ODNOSA OSNOVNOŠOLCEV DO NARAVE V ČASU POUKA
Andreja Rečnik:
OZAVEŠČANJE UČENCEV O SPREMEMBAH V OKOLJU S POMOČJO SODOBNIH DIDAKTIČNIH STRATEGIJ V PRVEM TRILETJU
Katja Vinarnik:
Varnost šolskih otrok v cestnem prometu na OŠ Zreče : diplomsko delo
Breda Kogelnik:
PROMETNA VARNOST OTROK V OSNOVNI ŠOLI ČRNA NA KOROŠKEM
Jožica Plevnik:
POZNAVANJE PRAZNIKOV IN PRAZNOVANJ NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE
Monika Čeh:
ODNOS OSNOVNOŠOLCEV DO HRANE
Bojana Šergan:
DELO NA PROSTEM V 1. RAZREDIH ZASAVSKIH OSNOVNIH ŠOL PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Simona Žiberna:
ROČNA DELA KOT INTERESNA DEJAVNOST V OŠ
Petra Muršec:
PRAVICE IN DOLŽNOSTI OTROK V OSNOVNI ŠOLI
Druga dela (21)
Vloga predmetnega učitelja v sodobni šoli
Boris Aberšek:
Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja
New Horizons in Subject-Specific Education
Dejan Dinevski, Samo Fošnarič, Tanja Arh:
Open educational resources in e-learning
Simona Hribar, Samo Fošnarič:
Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
Nataša Rizman Herga, Samo Fošnarič:
Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children
Petra Furlan, Samo Fošnarič:
Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
Črtomir Matejek, Jurij Planinšec, Samo Fošnarič, Rado Pišot:
Povezanost statusa telesne teže in gibalne učinkovitosti otrok v Sloveniji
Martina Rajšp, Nuša Pintarič, Samo Fošnarič:
Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi
Aleksandra Šterlek, Samo Fošnarič:
Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Iztok Lačen, Samo Fošnarič:
Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti
Samo Fošnarič, Irena Delčnjak Smrečnik:
Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika
Petra Skok:
50 let Pedagoške fakultete
Mihaela Brumen, Janja Črčinovič Rozman, Samo Fošnarič:
The use of games in primary level classes during the transition from an eight-year to a nine-year format in primary school education in the republic of Slovenia
Jana Ambrožič-Dolinšek, Matjaž Duh, Samo Fošnarič, Nika Golob, Vladimir Grubelnik, Vlasta Hus, Marjan Krašna, Marko Marhl, Andreja Nekrep, Martina Rajšp, Robert Repnik, Andrej Šorgo:
E-učna gradiva za predmet Spoznavanje okolja v 3. razredu : projekti
Samo Fošnarič, Antonija Milivojević Krajnčič:
Possible consequence of student's relationship to parents and to school
Samo Fošnarič, Uroš Drnovšek:
Ergonomic aspects of implementing computer technology into schools
Marko Marhl, Andreja Nekrep, Robert Repnik, Jana Ambrožič-Dolinšek, Nika Golob, Vlasta Hus, Martina Rajšp, Samo Fošnarič:
Spoznavanje okolja
Janja Črčinovič Rozman, Samo Fošnarič, Jurij Planinšec:
Methodology of evaluation and monitoring teacher - mentor and teacher - trainee
Samo Fošnarič, Jurij Planinšec:
Useful measures in the field of time and dimensional rationalisation of manual training lessons
Ivan Gerlič, Robert Repnik, Nataša Bukovec:
Analiza stanja naravoslovne pismenosti po šolski vertikali (01. 10. 2008-31. 12. 2008) : projekt: Razvoj naravoslovnih kompetenc (št. 3311-08-986011)