| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Irena Delčnjak Smrečnik: Razvoj modela usposabljanja učiteljev razrednega pouka za poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika

Magistrska dela (28)

  1. Dan Simenčič: Povezovanje naravoslovnih in tehničnih vsebin z izkustvenim učenjem v naravi: vzorčni model za izvedbo aktivnosti znotraj različnih gozdnih okolij
  2. Nuša Žižek: Vloga drugačnega pedagoškega pristopa pri oblikovanju časovnih predstav znotraj drugega razreda waldorfske šole
  3. Julija Kočet: Usmeritve za izvedbo dejavnosti izven učilnice pri predmetu spoznavanje okolja
  4. Sara Smrke: Vzpostavitev učne kmetije v kontekstu izvedbe vsebin o prehrani na razredni stopnji osnovne šole
  5. Nastja Sagadin: Vključevanje konstrukcijskih sestavljank v kontekst učnega procesa na razredni stopnji znotraj podravske regije in vključevanje učencev v tekmovanje na področju konstruktorstva
  6. Anne-Marie Gregorec: Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
  7. Lara Jelen: Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
  8. Sara Timošek: Didaktične igre v kontekstu izvedbe eksperimentalnega dela znotraj tematskega sklopa pojavi pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
  9. Klara Bakulić: Razvoj ročnih spretnosti skozi izdelavo praktičnih izdelkov iz tekstila v šolah z različnimi pedagoškimi pristopi
  10. Nina Frangež: Spoznavanje gasilstva v PGD Podova skozi izvedbo naravoslovnih dni na razredni stopnji
  11. Nuša Mernik: Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole
  12. Maša Lipovec: Spodbujanje aktivnosti učencev pri naravoslovnih vsebinah v 2. razredu s pomočjo terapevtskega psa
  13. Klavdija Bastl Enci: Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe naravoslovnih vsebin v 4. razredu
  14. Denise Urbanija: Pouk izven učilnice pri naravoslovnih vsebinah v 5. razredu osnovnih šol na Dravskem polju
  15. Jožica Garmut: Vključevanje okoljskih danosti v kontekst razumevanja prometnih vsebin na razredni stopnji
  16. Jasmina Kopinšek: Vključevanje konstrukcijskih sestavljank v kontekst izvedbe naravoslovnih vsebin pri predmetu spoznavanje okolja na področju savinjske regije
  17. Kaja Premzel: Problematika ekološkega ozaveščanja na razredni stopnji izobraževanja, v času dela na daljavo, na področju pomurja.
  18. Eva Hartman: Razvoj ročnih spretnosti učencev znotraj vsebin pri pouku naravoslovja in tehnike pri pouku na daljavo v času epidemije COVID-19 na področju Podravja
  19. Špela Klemenčič: Prometno-varnostni načrt Osnovne šole Tabor I Maribor
  20. Katarina Lokošek: Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
  21. Bernarda Srebre: Vključevanje herbarija v kontekst poučevanja predmeta naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole s poudarkom na učenju rastlinskih vrst
  22. Ema Zalokar: Razvoj idej za realizacijo tehniških dni na razredni stopnji s poudarkom na izkoriščanju danosti šolskega okolja
  23. Tjaša Ficko: Čebelarstvo in njegovo vključevanje v kontekst osnovnošolskega izobraževanja na področju Prekmurja
  24. Maja Štadler: Načrtovanje in izpeljava Ferdovega naravoslovnega učnega potepa skozi Vojnik
  25. Tjaša Zupančič: Odnos tretješolcev in petošolcev do prehrane v občini Brežice
  26. Ajda Prušek: Problematika eksperimentalnega dela na daljavo pri predmetu naravoslovje in tehnika na območju savinjske regije med epidemijo covid-19
  27. Ana Štor: PREVERJANJE ROČNIH SPRETNOSTI V KONTEKSTU POUČEVANJA PREDMETA NARAVOSLOVJA IN TEHNIKA V 5. RAZREDU
  28. Simona Hribar: POUČEVANJE ZAČETNEGA NARAVOSLOVJA V KONTEKSTU PROFESIONALNEGA RAZVOJA BODOČIH UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA

Diplomska dela (112)

  1. Neža Blaznik: Vključevanje lesnih gradiv v kontekst načrtovanih dejavnosti v predšolskem obdobju
  2. Ana Pader: Pridobivanje znanja predšolskih otrok na področju tehnike in tehnologije skozi projektno nalogo z naslovom hotel za žuželke
  3. Špela Kmetič Tofolini: S predšolskimi otroki po poti kumskega brezokca
  4. Alenka Kasjak: IZKUSTVENO PRIDOBIVANJE NARAVOSLOVNIH ZNANJ NA OBMOČJU OBČINE LOVRENC NA POHORJU
  5. Lorena Pušnik: IZKUSTVENO UČENJE - EKSPERIMENTALNO DELO V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  6. Tanja Bač: KAKO DOBRO UČENCI OSNOVNE ŠOLE NEZNANIH TALCEV DRAVOGRAD POZNAJO SVOJE MESTO
  7. Metka Jelen: SKOZI IGRO DO BOLJŠEGA ZNANJA O PREMOGOVNIŠTVU VELENJA
  8. Urška Smodiš: KAKO DOBRO POZNAJO ŽIVO NARAVO UČENCI TRETJIH IN ČETRTIH RAZREDOV IZ OBČINE LJUTOMER
  9. Jelena Đekić: KAJ O PROMETU VEDO IN KAKO V NJEM RAVNAJO UČENCI TRETJIH IN ČETRTIH RAZREDOV NA OSNOVNI ŠOLI JURIJA DALMATINA KRŠKO
  10. Neja Klančnik: KAKO DOBRO ČETRTO IN PETOŠOLCI POZNAJO SLOVENIJO IN SVOJ DOMAČI KRAJ
  11. Tone Roženičnik: ZNANJE IN RAVNANJE OSEM IN DEVET LET STARIH UČENCEV V PROMETNI VZGOJI SLOVENSKE IN ŠPANSKE OSNOVNE ŠOLE
  12. Katarina Jahn: PREHRANJEVALNE NAVADE IN ZNANJE O HRANI NA OSNOVNI ŠOLI IVANA SKVARČE ZAGORJE OB SAVI
  13. Katja Čakš: SODELOVALNO UČENJE V KONTEKSTU Z ORIENTACIJO V 4. IN 5. RAZREDU
  14. Katja Zupanič: PREGLED UČBENIKOV ZA PREDMET SPOZNAVANJA OKOLJA IN MNENJE UČITELJA O NJIH
  15. Urška Mlinarič: KULTURNI DAN "ŽIVLJENJE V PRETEKLOSTI" NA PODRUŽNIČNI OSNOVNI ŠOLI KOG
  16. Tatjana Barle: PLESNA AKTIVNOST PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA
  17. Lucija Repnik: POUK SPOZNAVANJA OKOLJA V KOMBINIRANIH ODDELKIH - PRIMERJAVA SLOVENIJE IN AVSTRIJE (JENA-PLAN)
  18. Anja Lesjak: DELO V KOMBINIRANIH ODDELKIH S POUDARKOM NA VSEBINAH ELEMENTARNEGA NARAVOSLOVJA
  19. Janja Virc: IZKUSTVENO UČENJE PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA V 4. IN 5. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
  20. Janja Orter: VÉDENJE OTROK NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE RADLJE OB DRAVI O ŽIVI NARAVI
  21. Tatjana Kurež: KAJ VEDO O ODPADKIH IN KAKO Z NJIMI RAVNAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE KIDRIČEVO
  22. Andreja Nudl: OBDOBJA ČLOVEKOVEGA ŽIVLJENJA - KAJ IN KOLIKO VEDO O NJIH UČENCI NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE
  23. Saša Markoja: SKRB ZA ČISTO OKOLJE Z VIDIKA UČENCEV II. TRILETJA, KI OBISKUJEJO EKOŠOLE NA PODROČJU PREKMURJA
  24. Manuela Soršak: KULTURNI DAN V DRUGEM RAZREDU - POTOVANJE OKOLI SVETA
  25. Iva Gorinšek: PROSTI ČAS - KAJ O NJEM VEDO IN KAKO GA PREŽIVLJAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE LOČE
  26. Nejc Špoljar: ZNANJE IN VEDENJE UČENCEV DRUGEGA TRILETJA O ENOSTAVNIH POJAVIH - PRIMERJAVA SLOVENSKIH IN ŠPANSKIH VRSTNIKOV
  27. Špela Lipovšek: VEDENJE IN RAVNANJE OSNOVNOŠOLCEV O ZDRAVI PREHRANI
  28. Simona Sotošek: KAJ IN KOLIKO PIJEJO UČENCI NA OŠ ARTIČE
  29. Tara Abraham: ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA S STALIŠČA UŽIVANJA TEKOČIN - KAJ IN KOLIKO PIJEJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE FRAM
  30. Maja Frim: MOJ DOMAČI KRAJ SLOVENSKE KONJICE - KAKO DOBRO GA POZNAJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE POD GORO
  31. Blanka Slapnik: ESKPERIMENTALNO DELO ZNOTRAJ TEMATSKEGA SKLOPA GIBANJE IN SILE V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
  32. Kaja Putrih: Izkoriščenost vrednot Kozjanskega parka pri izvajanju pouka na razredni stopnji
  33. Dejan Brezočnik: MOJ DOMAČI KRAJ (LOVRENC NA POHORJU) - MODEL IZKUSTVENEGA UČENJA V ČETRTEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  34. Mojca Mikolič: MODEL NARAVOSLOVNEGA DNEVA V KOMBINIRANEM ODDELKU OSNOVNE ŠOLE SAVA KLADNIKA SEVNICA, PODRUŽNICA STUDENEC
  35. Nina Kastelec: EKSPERIMENTALNO DELO V ODDELKU PODALJŠANEGA BIVANJA
  36. Jasmina Šebjanič: NASTANEK IN UPORABA MISELNIH VZORCEV V KONTEKSTU POUČEVANJA PREDMETA NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
  37. Bojana Škodnik: PROMETNA OZAVEŠČENOST OSNOVNOŠOLCEV NA SKRAJNEM SEVEROVZHODNEM DELU SLOVENIJE
  38. Nina Kreft: NARAVOSLOVNI DAN V ČETRTEM RAZREDU PODRUŽNIČNE OSNOVNE ŠOLE KROG - GIBANJE ZEMLJE
  39. Mateja Kucljak: EKSPERIMENTALNO DELO PRI POUKU PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA V DRUGEM RAZREDU - OGLJIKOV DIOKSID IN NJEGOVE LASTNOSTI
  40. Brigita Zver: SPOZNAVANJE VELIKE POLANE V KONTEKSTU IZKUSTVENEGA UČENJA NA MODELU NARAVOSLOVNE UČNE POTI
  41. Jožica Planinc: ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH
  42. Jerneja Preložnik: POUK SPOZNAVANJA OKOLJA V KONTEKSTU RAZLIČNIH IZVEDB V DRŽAVNIH IN WALDORFSKIH ŠOLAH
  43. Gabrijela Dolamič: MOŽNOST IZRABE OKOLJSKIH DANOSTI ZA NARAVOSLOVNE DNEVE V DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE V LJUTOMERU IN NJEGOVI OKOLICI
  44. Klemen Škorja: ANALIZA SPOZNAVANJA IN DOJEMANJA KULTURNE DEDIŠČINE UČENCEV ČETRTIH RAZREDOV MED SLOVENIJO IN GRČIJO
  45. Anja Strgar: ČUTNA POT IN OTROKOVO VIDENJE POMENA ČUTIL PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
  46. Urška Kogej: ZDRAVA PREHRANA - KAJ JEDO IN KAJ VEJO O NJEJ OSNOVNOŠOLCI MESTNE IN PODEŽELSKE OSNOVNE ŠOLE IZ OBČINE SLOVENSKA BISTRICA
  47. Petra Lenarčič: ODPADKI - KAJ VEDO O NJIH IN KAKO RAVNAJO Z NJIMI OSNOVNOŠOLCI IZ PUCONCEV
  48. Doris Vučko: PRIPRAVA MODELOV PREIZKUSA ZNANJA PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA S POUDARKOM NA NARAVOSLOVNIH VSEBINAH
  49. Andraž Klevže: PROMET - KAJ IN KOLIKO VEDO O NJEM OTROCI IZ ŠTORKLJINE HIŠE
  50. Melita Hrovat: PRIMERJALNA ANALIZA IZDELAVE KOLESARSKEGA IZPITA MED PODEŽELSKIMI IN MESTNIMI ŠOLAMI SV SLOVENIJE
  51. Matevž Jakelj: RAZVOJ VARNIH ŠOLSKIH POTI OSNOVNE ŠOLE IVANA CANKARJA LJUTOMER
  52. Bernarda Žalik: PROJEKT PASAVČEK IN NJEGOVA PRAKTIČNA IZVEDBA V 1. RAZREDU
  53. Mojca Koren: NADARJENI PRI POUKU NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  54. Danijela Metličar, Saša Stanković: EKSTREMNI VREMENSKI POJAVI IN NJIHOVO VKLJUČEVANJE V UČNI PROCES PRI PREDMETU NIT V 5. RAZREDIH OŠ
  55. Nuša Pintarič: NAČRTOVANJE IN IZVAJANJE OBRAVNAVE ŽIVLJENJSKIH PROSTOROV NA RAZREDNI STOPNJI PREKMURSKIH OSNOVNIH ŠOL
  56. Jasmina Križaj: SONARAVNO ŽIVLJENJE UČENCEV ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA OŠ GORIŠNICA
  57. Nataša Miteva: MODEL POUČEVANJA SPOZNAVANJA SVOJEGA MESTA MARIBOR ZA UČENCE PETEGA RAZREDA
  58. Aljoša Klun: POSEBNI PRISTOPI K OZAVEŠČANJU UČENCEV K ZDRAVEMU NAČINU ŽIVLJENJA S POUDARKOM NA PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
  59. Natalija Kraner: SPOZNAVANJE ZDRAVILNIH RASTLIN PREKO PROJEKTNEGA DELA V ČETRTEM RAZREDU OŠ
  60. Katja Kogelnik: NARAVOSLOVNI DAN V KOMBINIRANEM ODDELKU
  61. Tanja Luskar: PRIMERJALNA ANALIZA POUČEVANJA NARAVOSLOVNIH IN DRUŽBOSLOVNIH VSEBIN V PRVEM TRILETJU SLOVENSKE OSNVNE ŠOLE IN V PRVIH TREH RAZREDIH OSNOVNE ŠOLE V TEANECKU, ZDA
  62. Janja Klajderič: VKLJUČEVANJE RAZVOJA ROČNIH SPRETNOSTI V KONTEKST POUKA NA RAZREDNI STOPNJI V BOLNIŠNIČNI ŠOLI
  63. Mateja Kofalt: MED TEORIJO IN PRAKSO PROMETNE VZGOJE NA OSNOVNI ŠOLI APAČE
  64. Janja Kocjan: OKOLJSKA VZGOJA - VZGOJA ZA ŽIVLJENJE
  65. Lucija Jager: MODEL PROJEKTNEGA UČNEGA DELA SPOZNAVANJE DRAMELJ Z OKOLICO
  66. Petra Rezec: VLOGA IZKUSTVENEGA UČENJA PRI PREMAGOVANJU PREDSODKOV DO ŽIVALI IN STRAHOV PRED NJIMI
  67. Melita Korošec: EKOLOŠKA OSVEŠČENOST UČENCEV RAZREDNE STOPNJE V SAVINJSKO-ŠALEŠKI REGIJI
  68. Petra Turk: DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - IGRA IN REKREACIJA V NARAVI
  69. Ina Pušnik: DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - NEVARNOSTI NARAVE IN NJENO VAROVANJE
  70. Tamara Berden: ANALIZA RAZUMEVANJA TURIZMA V DOMAČEM KRAJU Z VIDIKA UČENCEV RAZREDNE STOPNJE NA DVOJEZIČNEM PODROČJU OBČINE DOBROVNIK
  71. Valentina Vogrinc: POUK NARAVOSLOVNIH VSEBIN V GOZDU IN OB RIBNIKU OZIROMA MLAKI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA
  72. Katja Poš: ZNANJE IN ODNOS DO VODE UČENCEV TRETJEGA, ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
  73. Ariana Prelog: DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - ESTETSKO DOŽIVLJANJE NARAVE IN DELOVNE OBVEZE V NJEJ
  74. Andreja Krampl: ANALIZA UČNIH NAČRTOV PREDMETOV SPOZNAVANJE OKOLJA IN DRUŽBA S POUDARKOM NA PROBLEMATIKI NASILJA
  75. Mihaela Bratuša: OKOLJSKA ZAVEST OSNOVNOŠOLCEV
  76. Metka Kaiser: RAZVOJ ROČNIH SPRETNOSTI V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA S POUDARKOM NA UČENCIH DRUGEGA TRILETJA
  77. Tanja Koprivnik: DELO NA PROSTEM V OKVIRU UČNE POTI NA OBMOČJU OBČINE ZREČE ZA UČENCE OD PRVEGA DO PETEGA RAZREDA
  78. Karolina Šmit: POZNAVANJE PRAZNIKOV IN PRAZNOVANJ V DRUGEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE NA PODROČJU ROGAŠKE SLATINE
  79. Saša Hajdinjak: PROJEKTNO DELO KOT MODEL UČNE POTI
  80. Nina Deželak: SPLAVARJENJE V ZGORNJI DRAVSKI DOLINI SKOZI PRIZMO OSNOVNOŠOLSKIH PREDMETOV NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA TER DRUŽBA
  81. Dušica Jeseničnik: SODELOVALNO UČENJE V KONTEKSTU IZVEDBE TEHNIŠKEGA DNEVA V OSNOVNI ŠOLI
  82. Laura Fošnarič: POMEN UČNIH SREDSTEV IN PRIPOMOČKOV PRI IZVEDBI LETNE ŠOLE V NARAVI
  83. Andreja Ferko: VREDNOTE KRAJINSKEGA PARKA GORIČKO V KONTEKSTU POUKA NA RAZREDNI STOPNJI
  84. Daniela Ćulum: PRIMERJALNA ANALIZA NEKATERIH NARAVOSLOVNIH VSEBIN NA RAZREDNI STOPNJI MED PORTUGALSKO IN SLOVENIJO
  85. Maja Lampret: UČITELJSKI NAZIVI IN STROKOVNA RAST UČITELJEV S POUDARKOM NA NARAVOSLOVJU
  86. Sonja Gabor: RAZVOJ ROČNIH SPRETNOSTI UČENCEV V KONTEKSTU AKTIVNEGA PREŽIVLJANJA PROSTEGA ČASA NA OBMOČJU OBČINE MORAVSKE TOPLICE
  87. Ines Nedeljko: ANALIZA VKLJUČEVANJA ELEMENTOV PROSTORSKE ORIENTACIJE V POUK 4. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
  88. Sandra Forjanič: NARAVOSLOVNI DAN VODA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  89. Lidija Lukačič: ČEBELARSTVO V KONTEKSTU PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA NA PODROČJU PRLEKIJE
  90. Manja Križanec: OZAVEŠČANJE UČENCEV O ZDRAVEM ŽIVLJENJSKEM SLOGU V KONTEKSTU PREDMETOV SPOZNAVANJE OKOLJA TER NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
  91. Tamara Rajh: VKLJUČEVANJE NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE TER DRUŽBE V POLETNO ŠOLO V NARAVI OB MORJU
  92. Lea Janžič: PRIMERJAVA NEKATERIH ELEMENTOV PROMETNE VZGOJE V SKLOPU NARAVOSLOVJA NA PORTUGALSKEM IN V SLOVENIJI
  93. Stevanka Pušnik: PO KORAKIH DO ZNANJA ZA SAMOSTOJNO VKLJUČEVANJE UČENCEV KOLESARJEV V PROMET
  94. Melita Krampelj: VPLIV MEDIJEV NA OZAVEŠČENOST UČENCEV ČETRTEGA IN PETEGA RAZREDA O PROMETNI VARNOSTI NA PODROČJU PTUJSKO ORMOŠKE REGIJE
  95. Melita Žajdela: PRENOVA ŠOLSKIH POTI V OBČINI JURŠINCI
  96. Ana Žižek: PRIMERJALNA ANALIZA POUČEVANJA PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA V SLOVENIJI IN PREDMETA SPOZNAVANJE NARAVE, DRUŽBE IN KULTURE V ŠPANIJI
  97. Martina Kuzma: OSVEŠČANJE UČENCEV 4. IN 5. RAZREDOV O PROBLEMATIKI GLOBALNEGA SEGREVANJA
  98. Tina Vajzovič: POZNAVANJE VODE IN ODNOS DO NJE NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE
  99. Ajda Arl: NARAVOSLOVNI DAN POTOK V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  100. Darja Cenin: OSNOVNOŠOLCI IN ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA
  101. Jasna Zupanc: VEČ ČUTNO UČENJE IN POUČEVANJE SPOZNAVANJA OKOLJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  102. Danica Žurga: ZNANJE IN ODNOS DO VODE V ZAČETKU DRUGEGA TRILETJA OSNOVNE ŠOLE
  103. Adrijana Kotnik: UPORABA MIKROSKOPA PRI PREDMETIH SPOZNAVANJE OKOLJA TER NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
  104. Polona Celan: MOŽNOSTI OBLIKOVANJA ODNOSA OSNOVNOŠOLCEV DO NARAVE V ČASU POUKA
  105. Andreja Rečnik: OZAVEŠČANJE UČENCEV O SPREMEMBAH V OKOLJU S POMOČJO SODOBNIH DIDAKTIČNIH STRATEGIJ V PRVEM TRILETJU
  106. Katja Vinarnik: Varnost šolskih otrok v cestnem prometu na OŠ Zreče : diplomsko delo
  107. Breda Kogelnik: PROMETNA VARNOST OTROK V OSNOVNI ŠOLI ČRNA NA KOROŠKEM
  108. Jožica Plevnik: POZNAVANJE PRAZNIKOV IN PRAZNOVANJ NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE
  109. Monika Čeh: ODNOS OSNOVNOŠOLCEV DO HRANE
  110. Bojana Šergan: DELO NA PROSTEM V 1. RAZREDIH ZASAVSKIH OSNOVNIH ŠOL PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
  111. Simona Žiberna: ROČNA DELA KOT INTERESNA DEJAVNOST V OŠ
  112. Petra Muršec: PRAVICE IN DOLŽNOSTI OTROK V OSNOVNI ŠOLI

Druga dela (21)

  1. Vloga predmetnega učitelja v sodobni šoli
  2. Boris Aberšek: Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja
  3. New Horizons in Subject-Specific Education
  4. Dejan Dinevski, Samo Fošnarič, Tanja Arh: Open educational resources in e-learning
  5. Simona Hribar, Samo Fošnarič: Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
  6. Nataša Rizman Herga, Samo Fošnarič: Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children
  7. Petra Furlan, Samo Fošnarič: Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke
  8. Črtomir Matejek, Jurij Planinšec, Samo Fošnarič, Rado Pišot: Povezanost statusa telesne teže in gibalne učinkovitosti otrok v Sloveniji
  9. Martina Rajšp, Nuša Pintarič, Samo Fošnarič: Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi
  10. Aleksandra Šterlek, Samo Fošnarič: Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  11. Iztok Lačen, Samo Fošnarič: Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti
  12. Samo Fošnarič, Irena Delčnjak Smrečnik: Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika
  13. Petra Skok: 50 let Pedagoške fakultete
  14. Mihaela Brumen, Janja Črčinovič Rozman, Samo Fošnarič: The use of games in primary level classes during the transition from an eight-year to a nine-year format in primary school education in the republic of Slovenia
  15. Jana Ambrožič-Dolinšek, Matjaž Duh, Samo Fošnarič, Nika Golob, Vladimir Grubelnik, Vlasta Hus, Marjan Krašna, Marko Marhl, Andreja Nekrep, Martina Rajšp, Robert Repnik, Andrej Šorgo: E-učna gradiva za predmet Spoznavanje okolja v 3. razredu : projekti
  16. Samo Fošnarič, Antonija Milivojević Krajnčič: Possible consequence of student's relationship to parents and to school
  17. Samo Fošnarič, Uroš Drnovšek: Ergonomic aspects of implementing computer technology into schools
  18. Marko Marhl, Andreja Nekrep, Robert Repnik, Jana Ambrožič-Dolinšek, Nika Golob, Vlasta Hus, Martina Rajšp, Samo Fošnarič: Spoznavanje okolja
  19. Janja Črčinovič Rozman, Samo Fošnarič, Jurij Planinšec: Methodology of evaluation and monitoring teacher - mentor and teacher - trainee
  20. Samo Fošnarič, Jurij Planinšec: Useful measures in the field of time and dimensional rationalisation of manual training lessons
  21. Ivan Gerlič, Robert Repnik, Nataša Bukovec: Analiza stanja naravoslovne pismenosti po šolski vertikali (01. 10. 2008-31. 12. 2008) : projekt: Razvoj naravoslovnih kompetenc (št. 3311-08-986011)
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici