Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jernej Ključevšek:
Deduktivni in induktivni pristop pri poučevanju slovnice slovenščine kot drugega in tujega jezika
Magistrska dela (8)
Katarina Grosek:
Analiza bralne pismenosti in spremljajočih dejavnikov pri 15-letnikih v mariborskih srednjih šolah
Amadeja Žökš:
Domišlijski svetovi orientalske in zahodne oziroma evropske književnosti ter njihova uporaba pri pouku slovenščine
Katja Šeruga:
Pouk filmske vzgoje za učence 3. razreda osnovne šole
Maša Repič:
Študija primera učenca z motnjo avtističnega spektra
Nina Kreže:
Možnosti medpredmetnega povezovanja slovenščine in angleščine v 6. razredu osnovne šole
Klavdija Marjetič:
BRALNO RAZUMEVANJE POSAVSKIH DEVETOŠOLCEV IN PREDLOGI ZA IZBOLJŠANJE TEGA
Polonca Domonkoš:
VLOGA DISPOZICIJE PRI NASTAJANJU POUSTVARJALNEGA BESEDILA
Katja Gomboc:
BRALNE NAVADE OSNOVNOŠOLCEV TRETJEGA TRILETJA V OBČINI MURSKA SOBOTA
Diplomska dela (69)
Tanja Furek:
Obravnava disleksije pri učencih v osnovi šoli
Lara Jelen:
PODOBNOSTI IN RAZLIKE MED WALDORFSKO IN SPLOŠNO GIMNAZIJO PRI ORGANIZACIJI IN NAČINU POUKA KNJIŽEVNOSTI
Nuša Žvegler:
UČNE STRATEGIJE ZA DVIG MOTIVACIJE PRI POUKU SLOVENŠČINE
Maja Hribaršek:
BRALNA ZNAČKA ZA ODRASLE V MEDOBČINSKI SPLOŠNI KNJIŽNICI ŽALEC
Tina Frece:
OBRAVNAVA NEUMETNOSTNIH BESEDIL V OŠPP Z NIS V 3. VIO
Martina Ternar:
Medpredmetno povezovanje pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Eva Gregorčič:
METODA BRANJA IN MOTIVACIJA ZA BRANJE V TRETJEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Tea Hrnčič:
BRANJE IN BRALNA MOTIVACIJA V SREDNJI ŠOLI
Jasna Jelušič:
UPORABA DIDAKTIČNIH PRIPOMOČKOV PRI POUKU KNJIŽEVNOSTI NA IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH (V 7. IN 8. RAZREDU)
Maruša Žižek:
POUK SLOVENSKEGA JEZIKA V WALDORFSKIH ŠOLAH
Martina Zadravec:
MOTIVACIJA IN SLOVENSKI JEZIK
Suzana Klausner:
ZNAČILNOSTI IN POJAVLJANJE DIDAKTIČNIH NAČEL PRI SODOBNEM POUKU SLOVENŠČINE
Dunja Štiher:
BRALNA ZNAČKA NA OSNOVNIH ŠOLAH V UPRAVNI ENOTI RUŠE
Jože Arbajter:
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNIH ŠOLAH OBČINE ŠENTJUR
Mateja Kus:
VPLIV ZGODNJE IZKUŠNJE NA VZGOJO BRALCA ZA VSE ŽIVLJENJE IN VLOGA KNJIŽNICE
Špela Jaušovec:
OSNOVNOŠOLSKI SISTEMI NA SLOVENSKEM OD SREDNJEGA VEKA DO DANES
Romana Drumlič:
VLOGA UČITELJA SLOVENŠČINE PRI KREATIVNEM USTVARJANJU ŠOLSKE RADIJSKE ODDAJE
Mojca Videtič:
PROBLEM RAZVAJENOSTI OTROK IN POUK KNJIŽEVNOSTI V TRETJEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Andrej Cifer:
VLOGA FILMA KOT MEDIJSKA SREDSTVA PRI POUKU SLOVENŠČINE
Iris Taferner:
ODNOS DIJAKOV DO SLOVENSKEGA JEZIKA
Karla Urleb:
MOTNJA PISANJA PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Barbara Srnko:
JEZIKOVNA ZVRSTNOST UČENCEV TRETJEGA TRILETJA OSNOVNE ŠOLE V DANIH GOVORNIH POLOŽAJIH
Ana Rajšp:
VKLJUČEVANJE GLEDALIŠČA V POUK SLOVENSKEGA JEZIKA S KNJIŽEVNOSTJO
Mojca Zelenik:
BRALNO-NAPISOVALNE TEŽAVE PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Urška Repina:
SLOVENŠČINA NA VESELI ŠOLI
Goran Obradović:
ISKANJE IDEALNIH INDIVIDUALNIH POGOJEV ZA UČENJE PRI POUKU SLOVENŠČINE
Mojca Vidmajer:
SLOVENSKA KNJIŽEVNOST V OSNOVNI ŠOLI
Nives Roter:
PRIPRAVA NA USTNI DEL MATURITETNEGA IZPITA IZ SLOVENŠČINE
Janja Kerbler:
SODELOVALNO UČENJE PRI POUKU SLOVENŠČINE
Marko Lalić:
Evalvacija nivojskega pouka pri pouku slovenščine v 8. in 9. razredih na osnovnih šolah v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž
Anja Ogrizek:
SODELOVANJE UČITELJA SLOVENŠČINE IN ŠOLSKEGA KNJIŽNIČARJA V OSNOVNI ŠOLI
Vesna Kos:
RABA ZEMLJEPISNIH RAZLIČKOV V 6., 7., 8. IN 9. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Adrijana Ciglar:
DISLEKSIJA PRI POUKU SLOVENŠČINE
Branka Đaković:
VPLIV DIFERENCIACIJE IN INDIVIDUALIZACIJE NA PREVERJANJE IN OCENJEVANJE V OSNOVNI ŠOLI
Nuška Božičnik:
BRALNA PISMENOST IN ESEJ NA MATURI
Petra Kontarček:
BRALNE NAVADE IN INTERESI UČENCEV 6. IN 8. RAZREDOV NA OSNOVNI ŠOLI ORMOŽ
Tanja Tacer:
Preverjanje in ocenjevanje znanja v osnovni šoli pri pouku slovenščine
Nastja Bat:
Formativno spremljanje kot oblika preverjanja znanja
Simona Šlamberger:
ŠOLSKI ESEJ
Nadja Pušnik:
Bralne navade v Občini Muta
Andreja Dvornik:
Vključenost retorike v ure slovenščine v zadnjem triletju osnovnih šol in v splošnih gimnazijah
Barbara Nemec:
Pomen branja za celostni razvoj mladostnika
Mojca Brezigar:
Pomen branja in spodbujanje bralne motivacije
Martina Janjić:
RABA SOCIALNIH ZVRSTI JEZIKA MED DIJAKI DVOJEZIČNEGA OBMOČJA OB MEJI Z MADŽARSKO
Mirjam Danilović:
JEZIKOVNA ZMOŽNOST DIJAKOV VIŠJE ŠOLE ZA GOSPODARSKE POKLICE NA AVSTRIJSKEM KOROŠKEM
Ksenija Munda:
BRALNE NAVADE UČENCEV TRETJEGA TRILETJA V OBČINI ORMOŽ
Tamara Duh:
KOMPETENCE PROFESORJEV SLOVENŠČINE
Maja Hanžekovič:
MOTIVACIJA PRI POUKU KNJIŽEVNOSTI V SREDNJI ŠOLI
Mojca Koser:
BRALNA MOTIVACIJA V OSNOVNI ŠOLI
Simona Potočnik:
Delo z učenci z motnjami branja – dislektiki pri uri slovenščine v III. triletju osnovne šole
Iris Hamler:
OBRAVNAVANJE RAZLIČNIH ZVRSTI JEZIKA V NEUMETNOSTNIH BESEDILIH PRI POUKU SLOVENŠČINE V TRETJEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Nataša Čavničar:
UPORABA RAZLIČNIH SOCIALNIH ZVRSTI JEZIKA UČENCEV V IZBRANIH GOVORNIH POLOŽAJIH
Helena Ferk:
Uporaba različnih socialnih zvrsti jezika pri učencih v tretjem triletju osnovne šole
Saša Kralj:
Vloga odraslih oseb pri spodbujanju bralne motivacije
Anemari Maherl Küssner:
Slovenščina - jezikovno-kulturna vez avstrijske Štajerske s Slovenijo
Irena Grašič Arnuš:
Bralni interesi in bralna motivacija učencev v osnovnih šolah na področju vzhodne Štajerske
Maja Gomboc:
Bralni interesi učencev v osnovni šoli
Simona Sakelšek:
Bralne navade dijakov četrtih letnikov gimnazijskega programa ter njihovi pogledi na maturitetno branje 2009
Andreja Vintar:
Branje in bralna motivacija učencev v osnovni šoli
Valentina Volavšek:
Primerjava govornih nastopov v sedmem in devetem razredu osnovne šole
Mateja Pučko:
Sodobni pouk slovenščine ob uporabi interaktivne table
Martina Brodej:
Načela dobre komunikacije pri pouku slovenščine
Mateja Kelc:
Govorni nastopi učencev v osnovni in srednji šoli
Katja Kržičnik:
PRILJUBLJENOST IN UPORABA PROBLEMSKEGA POUKA V IZBRANIH OSNOVNIH ŠOLAH
Janja Kitak:
Raba narečij med učenci zadnjega triletja osnovne šole
Tina Baumhakl:
Kulturne dejavnosti v tretjem triletju osnovne šole
Mateja Pogorevc:
Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
Tina Faktor:
Pretres bralnih interesov učencev Osnovne šole Gustava Šiliha Velenje : diplomsko delo
Metka Marčič:
Poučevanje slovenščine učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli in osnovni šoli s prilagojenim programom
Druga dela (12)
Simona Pulko, Melita Zemljak Jontes:
Govor in govorna komunikacija v učnih načrtih za osnovno šolo in gimnazijo ter v katalogih znanj
Simona Pulko, Melita Zemljak Jontes:
Slovenščina kot odraz identitete srednješolcev na dvojezičnem slovensko-madžarskem območju
Melita Zemljak Jontes, Simona Pulko:
Usvajanje slovenščine kot drugega in tujega jezika s poudarkom na pravorečju
Simona Pulko, Melita Zemljak Jontes:
Govor in govorna komunikacija v učnih načrtih za osnovno šolo in gimnazijo ter v katalogih znanj
Simona Pulko, Melita Zemljak Jontes:
Raba zemljepisnih različkov slovenskega jezika glede na stopnjo izobraževanja in različne govorne položaje
Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju
Melita Zemljak Jontes, Simona Pulko:
Odnos do rabe socialnih zvrsti med mladimi
Pogledi na slovenščino kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju
Pogledi na slovenščino kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju
Mira Krajnc Ivič:
Osnove pragmatičnega jezikoslovja
Melita Zemljak Jontes, Simona Pulko:
Dialectal awareness as identity in correlation to dialectal delimitation
Melita Zemljak Jontes, Simona Pulko:
Projekta 'SLO za poklicne šole' in 'SLO za gimnazije'