Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
Avtorji:
ID
Lipovčić, Vesna
(Avtor)
ID
Snoj, Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Lipovcic_Vesna_2009.pdf
(587,60 KB)
MD5: F563A09947FA84DB666D2EEF50372E14
PID:
20.500.12556/dkum/3ffa37fb-48f4-4cf8-8725-3fed0e690d55
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Trg kinematografov v Sloveniji doživlja zadnjih nekaj let pomembne spremembe. Gradnja multipleksov je pomenila velik prelom v navadah obiskovanja kinematografov, drugačen način preživljanja prostega časa in višjo vrednost storitve za obiskovalce. Razvoj tehnologije je povzročil nastanek posredne konkurence, ki nudi danes možnost ogleda filmov preko interneta, avdiovizualnih medijev in televizije. Na tako konkurenčnem trgu imajo možnost preživeti samo tisti, ki dovolj dobro poznajo trg in svoje konkurente. Z namenom analize konkurence na trgu kinematografov v Sloveniji, sem v teoretičnem delu diplomske naloge povzela teoretična spoznanja domačih in tujih avtorjev, v empiričnem delu pa opravila analizo sekundarnih virov in izvedla anketiranje na temo zadovoljstva s ponudbo v multikinu Planet Tuš in v Kolosej v Mariboru, da bi ugotovila, kaj so ključne prednosti in slabosti dveh največjih ponudnikov kinematografske dejavnosti v Sloveniji. Po mnenju vprašanih vpliva na obisk kinematografov izbor filmov, kvaliteta zvoka in slike v dvorani ter kvaliteta sedežev v dvorani. Oba kinematografa sta pri ocenjevanju teh dejavnikov prejela visoke ocene. Rezultati ankete so pokazali, da anketiranci v povprečju več obiskujejo in so tudi bolj zadovoljni s ponudbo multikina Planet Tuš, saj ponuja poleg osnovnih pričakovanj obiskovalcev ob obisku kina tudi večjo izbiro dodatne ponudbe zabave, udobnejše sedeže v dvoranah in prijetno vzdušje. Kolosej je prejel nižje ocene zaradi majhnega števila obiskovalcev in dogajanja v samem centru ter zaradi problematike parkiranja. Vpliv konkurence ima blagodejen učinek na ponudbo, cene in tudi na potrošnike. Ponudniki se morajo trudili zadovoljiti potrebe in želje kupcev oz. uporabnikov in jim skušati ponuditi več kot konkurenčna podjetja. To pa je možno doseči le s stalno in natančno analizo konkurence.
Ključne besede:
konkurenca
,
konkurent
,
analiza konkurence
,
tržna moč
,
kinematograf
,
Planet Tuš
,
Kolosej
,
anketni vprašalnik
Kraj izida:
Celje
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-9960
COBISS.SI-ID:
9971996
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UNXQAFSN
Datum objave v DKUM:
14.10.2009
Število ogledov:
3925
Število prenosov:
825
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LIPOVČIĆ, Vesna, 2009,
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=9960
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Aktivnosti zdravstvene nege pri pacientu s črevesno okužbo
Kardiomiopatija pri jetrni cirozi
Health care of a patient with acute pancreatitis
Youth awareness about celiac disease
Motivacija pacientov s sladkorno boleznijo za sodelovanje pri zdravstveni obravnavi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kronična bolezen in življenjski stil
Patients' adherence to treatment of diabetes mellitus
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF COMPETITION IN THE MARKET OF CINEMAS IN SLOVENIA
Opis:
Market of cinemas in Slovenia has experienced significant changes the last few years. Building cinema multiplexes meant turning point in behavior of visiting cinemas, different manner of spending spare time and higher value of service for visitors. Development of technology caused indirect competition, which has offered possibility of viewing films by Internet, audiovisual media and television today. In such competitive market only those that know the market and their rivals well enough can survive. With intention of analysis of competition on market of cinemas in Slovenia, I summarized theoretical findings of local and foreign authors in theoretical part of diploma and finished with analysis of secondary sources in the empiric part and made research of the level of visitor's satisfaction of offer in cinema multiplex Planet Tuš and Kolosej in Maribor to notice key advantages and disadvantages of two largest bidders of cinema in Slovenia. According to asked visiting of cinema depends on film offer, quality of sound and picture on screen and quality of seats in cinema halls. Both cinemas got high estimations of these factors. Results of survey showed that interviewees in average visit more and are also more satisfied with offer in cinema Planet Tuš because it offers beside basic anticipations of visitor more choice of additional offer of party, more comfortable seats in cinema halls and pleasant atmosphere. Kolosej got lower estimations because of minor number of visitors and activities in the centre and because of parking problem. Impact of competition has effect on offer, prices and also on consumers. Bidders must strive to satisfy needs and wishes of buyers or users and try to offer them more than competition. This can be achieved only with continual and exact analysis of competition.
Ključne besede:
competition
,
competitor
,
analysis of competition
,
market strength
,
cinema
,
Planet Tuš
,
Kolosej
,
questionnaire
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj