Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA MEGARACK NA TRG
Avtorji:
ID
Prendl, Igor
(Avtor)
ID
Snoj, dr. Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Prendl_Igor_2009.pdf
(306,25 KB)
MD5: F4631E26268D5F08F29DD29EE4F5FDAD
PID:
20.500.12556/dkum/d241aee6-c6cf-43af-998e-8345089f862f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Hiter razvoj novih tehnologij, spreminjanje potreb in povečevanje konkurence sili podjetja k razvoju novih izdelkov. Razvoj novih izdelkov je dolgotrajen in zapleten proces. Novi izdelki predstavljajo življenjsko silo poslovanja in napredka. Uvajanje novega izdelka je ključna stopnja v življenjskem ciklusu izdelka. Še tako izvrsten nov izdelek se ob neprimerni uvedbi lahko izkaže za neprimernega. Poznavanje teoretičnih osnov je pomembno za uspešen uvod novega izdelka na trg. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti čim več znanja na področju uvajanja novega izdelka na trg in kritična ocena postopka uvajanja podjetja Artex d.o.o. na osnovi konkretnega izdelka regalnega sistema Megarack. Podjetje Artex d.o.o. se je na osnovi predhodnih raziskav trga odločilo za razvoj novega regalnega sistema in za njegov uvod na trge. Glede na vrsto izdelka uvrščamo nov izdelek podjetja med investicijsko opremo, ki se bo tržila na medorganizacijskih trgih. Diplomsko delo sem razdelil na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu diplomskega dela so opredeljeni osnovni teoretični pojmi, kot je izdelek, management novih izdelkov, proces razvoja novega izdelka, s poudarkom na uvajanju in komercializaciji novih izdelkov. Lahko ugotovimo, da je pomen novega izdelka zelo pomemben dejavnik za nadaljnji razvoj podjetja in njegovega okolja. Sam razvoj pa dolgotrajen proces, ki je povezan z visokim vložkom kapitala. Iz tega razloga je uspešen uvod novega izdelka za podjetja še kako pomemben, kajti uvajanje izdelka na trg predstavlja zadnjo fazo v procesu razvoja novega izdelka, zato so pravilne odločitve v tej fazi odločilnega pomena za uspeh izdelka. V empiričnem delu sem se po splošni predstavitvi podjetja Artex d.o.o. in postopku razvoja osredotočil na uvajanje novega regalnega sistema Megarack na trg. Analizo in predstavitev postopka uvajanja novega izdelka na trg sem naredil z vidika taktičnih odločitev sprejetih v podjetu, ki so pomembne za uspeh novega izdelka na trgu. To so odločitve na področju cen, taktike izdelka, tržnih poti in trženjskega komuniciranja.
Ključne besede:
izdelek
,
nov izdelek
,
uvajanje novega izdelka
,
podjetje
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-9835
COBISS.SI-ID:
9894172
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NAGHGPXL
Datum objave v DKUM:
29.06.2009
Število ogledov:
6486
Število prenosov:
1177
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PRENDL, Igor, 2009,
UVAJANJE NOVEGA IZDELKA MEGARACK NA TRG
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=9835
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjava zaznane vrednosti izdelkov v različnih kulturnih okoljih
Oblikovanje in empirično preverjanje modela zaznane vrednosti izdelka
Analiza strategije trženja blagovne znamke 1001 cvet na izbranih tujih trgih
Poslovne priložnosti v franšizingu
Razvoj in pravna zaščita blagovnih znamk podjetja Gorenje, d.d. za mednarodne trge
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Proces uvajanja blagovne znamke na trg
Oblikovanje blagovne znamke in širitev ponudbe
Tržno komuniciranje blagovne znamke Guarana v Sloveniji
Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozil
Uvajanje hidrostata na trg
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTRODUCING THE NEW PRODUCT MEGARACK ON THE MARKET
Opis:
The rapid development of technology, changing demands and growing competition urge companies to develop new products. Development of new products is a long-running and complicated process. New products represent the new life force of business operation and progress. New product introduction is a vital stage in the product life cycle. Even a truly excellent product can prove improper if the introduction is not appropriate. Theoretical knowledge is very important if we want to introduce a new product into the market successfully. The purpose of this work was to gain as much knowledge as possible in the field of new product introduction and a critical assessment of the introduction process of the company Artex d.o.o. on the basis of a specific product – Megarack racking system. The company Artex d.o.o. had decided to introduce a new racking system into the market following the preliminary market study. Considering the product type I classified the new product into investment equipment that will be present on the business-to-business markets. This work is divided into two parts, the theoretical and the empirical part. In the theoretical part I defined the basic theoretical concepts, like the product, new product management and new product development process, with the emphasis on the introduction and commercialisation of new products. We can determine that the significance of the new product is an important factor for the further development of the company and its area. The development is a long-running process which is connected to a great capital contribution. For this reason a successful new product introduction is of vital importance for companies, since it represents the last stage in the process of new product development. Therefore, the right decisions at this stage are of crucial importance for the product success. In the empirical part I firstly generally presented the company Artex d.o.o. and the development process and then focused on the introduction of the new racking system Megarack into the market. I made the analysis and the presentation of the new product introduction process in the light of tactical decisions reached by the company as vital for the product success. These decisions include the price, product tactics, marketing channels and marketing communication.
Ključne besede:
product
,
new product
,
introducing the new product on the market
,
company
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj