| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medpredmetno povezovanje pouka tehnike in tehnologije : magistrsko delo
Avtorji:ID Kamenik, Žiga (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kamenik_Ziga_2025.pdf (5,43 MB)
MD5: 30B40ABD75203C8E4063228D0C4FE477
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Medpredmetno povezovanje je ena od sodobnih metod poučevanja, katerih cilj je učenčeva izgradnja lastnega znanja in priprava na zmožnost življenja v realnem okolju. Učitelji se sicer pogosto medpredmetno povezujemo, vendar so povezave velikokrat preveč neoprijemljive in zgolj besedne. Poleg tega izpeljane medpredmetno povezane aktivnosti redko analiziramo in ovrednotimo. Tehnika in tehnologija kot praktično zastavljen predmet omogoča mnogo medpredmetnih povezav na različnih ravneh. Magistrsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem, teoretičnem delu so predstavljene sodobne metode poučevanja. Izpostavljene so lastnosti, značilnosti in pogoji za medpredmetno povezovanje ter predstavljene ravni medpredmetnega povezovanja. Posebej je izpostavljeno medpredmetno povezovanje tehnike in tehnologije. V drugem delu magistrskega dela so opredeljeni in pojasnjeni trije kriteriji evalviranja medpredmetnega povezovanja. V zadnjem, praktičnem delu so predstavljeni štirje primeri medpredmetnega povezovanja tehnike in tehnologije. Evalvirani so s kriteriji, postavljenimi v drugem poglavju. Ugotovitve iz evalvacije so, da učenci pri medpredmetno povezanih učnih aktivnostih dosegajo višje taksonomske ravni znanja in da je izraba učnega procesa bolj ekonomična. Tehniko in tehnologijo je mogoče povezati s predmeti vseh področij na vseh treh ravneh. Magistrsko delo naj bo spodbuda učiteljem za izvajanje medpredmetno povezanih učnih aktivnosti in orodje za njihovo analizo.
Ključne besede:analiza, medpredmetno povezovanje, tehnika in tehnologija, vrednotenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Ž. Kamenik]
Leto izida:2025
Št. strani:X, 81 str.
PID:20.500.12556/DKUM-91754 Novo okno
UDK:37.091.3:62(043.2)
COBISS.SI-ID:227290115 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.02.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
KAMENIK, Žiga, 2025, Medpredmetno povezovanje pouka tehnike in tehnologije : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Ž. Kamenik. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=91754
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.02.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An interdisciplinary approach to teaching Technology
Opis:Cross-curricular integration is one of the modern teaching methods aimed at building students own knowledge and preparing them to be able to live in the real world. Although teachers often use cross-curricular integration, it tends to be too non-specific and only verbal. It is also rarely analysed and evaluated. As a practical subject, technique and technology allows numerous cross-curricular learning activities at different levels. The master's thesis is divided into three parts. The first theoretical part introduces modern teaching methods. It outlines the properties, characteristics and conditions for cross-curricular integration. It also presents the levels of cross-curricular integration. The cross-curricular integration of technique and technology is highlighted in particular. In the second part of the master thesis, three criteria for evaluating cross-curricular integration are defined and explained. The last practical part presents four examples of cross-curricular integration of technique and technology that have been implemented. They are evaluated using the criteria set out in Chapter 2. The evaluation results show that students achieve higher taxonomic levels of knowledge in the cross-curricular learning activities and that the use of the learning process is more economical. Technique and technology can be linked with all subject areas at all three levels. The master thesis should be an encouragement for teachers to implement cross-curricular learning activities and a tool for analysing them.
Ključne besede:analysis, cross-curricular integration, Technique and Technology, evaluation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici