| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Študija primera ugotavljanja bralne kompetentnosti učencev 3. razreda s pomočjo bralnih testov : magistrsko delo
Avtorji:ID Prša, Tadeja (Avtor)
ID Kozmus, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Prsa_Tadeja_2024.pdf (1,66 MB)
MD5: 56D717FC891C517775A55B384DFA800E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo obravnava ugotavljanje bralne kompetentnosti učencev 3. razreda s pomočjo bralnih testov. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili branje in dejavnike branja, ki vplivajo na uspešnost branja. Posebej smo predstavili bralno razumevanje in bralno pismenost. Osredotočili smo se na dimenzije ocenjevanja bralnih zmožnosti, ki vplivajo na branje in napovedujejo bralne zmožnosti učencev. Dotaknili smo se težav na področju branja ter predstavili, kako pomemben je pravilen pristop k branju v prvih letih vzgoje in izobraževanja. Za zmanjšanje šolske neuspešnosti sta ključnega pomena zgodnja obravnava in pomoč, zato smo opredelili različne možnosti pomoči učencem s težavami pri branju. Teoretična spoznanja so predstavljala temelje empirične raziskave, ki je predstavljena v drugem delu magistrskega dela. Namen empiričnega dela je bil pri učencih 3. razreda osnovne šole, ki imajo težave pri branju, ugotoviti napredek v bralnih sposobnostih po izvajanju treninga razvijanja bralnih zmožnosti. Zanimalo nas je, kako vaje branja vplivajo na učence, ali bo razumevanje prebranega besedila pri učencih na koncu šolskega leta večje, kakor na začetku šolskega leta. Na podlagi testiranja smo želeli ugotoviti, ali bodo učenci ob ponovnem preverjanju razumevanja besedila napredovali. S pomočjo primerjave začetnega in končnega testiranja smo potrdili, da trening razvijanja bralne zmožnosti pomembno vpliva na tiho branje, kakovost glasnega branja, razumevanje prebranega, fonološko zavedanje in motivacijo za branje.
Ključne besede:bralna pismenost, bralno razumevanje, razvoj bralnih sposobnosti, težave na področju branja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Prša]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 86 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90757 Novo okno
UDK:028.1(043.2)
COBISS.SI-ID:211942659 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PRŠA, Tadeja, 2024, Študija primera ugotavljanja bralne kompetentnosti učencev 3. razreda s pomočjo bralnih testov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Prša. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90757
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A case study of determining the reading competence of 3rd grade students using reading tests
Opis:The master's thesis deals with determining the reading competence of 3rd grade students using reading tests. In the theoretical part of the master's thesis reading and reading factors that influence reading performance are presented. Reading comprehension and reading literacy are presented specifically. We focused on the dimensions of assessment of reading abilities that influence reading and predict students' reading ability. We dealth with problems in the field of reading and presented how important the correct approach to reading is in the first years of education. Early treatment and help are key to reducing school failure, which is why we have identified various options for helping students with reading difficulties. The theoretical findings were the basis of the empirical research, which is presented in the second part of the master's thesis. The purpose of the empirical work was to determine the progress in reading skills among 3rd grade elementary school students who have reading difficulties after implementation of the training to develop reading skills. We were interested in how the reading exercises affect the students, whether the students' understanding of the read text was greater at the end of the school year than it was at the beginning of the school year. On the basis of the testing, we wanted to determine whether the students would improve upon retesting their understanding of the text. By comparing the initial and final testing, we confirmed that training to develop reading ability has a significant impact on silent reading, quality of reading aloud, reading comprehension, phonological awareness and motivation to read.
Ključne besede:reading literacy, reading comprehension, development of reading skills, reading diffilcuties


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici