Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Mnenja vzgojiteljev o medvrstniškem nasilju v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kovačič, Katja
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kovacic_Katja_2024.pdf
(1,82 MB)
MD5: CA83D79D759046AD89A88398EDA0F143
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Mnenja vzgojiteljev o medvrstniškem nasilju v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili nasilje in njegove oblike. Podrobneje smo predstavili medvrstniško nasilje, udeležence, ki so lahko prisotni, opredelili smo medvrstniško nasilje glede na spol in vlogo ter naloge vzgojitelja. V empiričnem delu smo s pomočjo spletne ankete izvedli raziskavo, v kateri so sodelovali vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev slovenskih, hrvaških in avstrijskih vrtcev. Raziskati smo želeli, katera vedenja otrok vzgojitelji uvrščajo v medvrstniško nasilje, katere so oblike nasilja, ki se najpogosteje pojavljajo v skupini, med katerim spolom se pojavljajo določene oblike nasilja, kateri je najpogostejši vzrok za pojav medvrstniškega nasilja, zanimalo nas je tudi, kako vzgojitelji ukrepajo, kadar se medvrstniško nasilje pojavi v skupini in na kakšen način ob pojavu le-tega sodelujejo s starši. Ugotovili smo, da se v vrtcih v večji meri pojavlja fizično nasilje in da največ anketirancev ravno »pretepanje« kot vedenje otroka uvršča k medvrstniškem nasilju. Ugotovljeno je bilo, da med nobenim spolom ne prihaja do spolnega nasilja in da največ anketirancev meni, da je vzrok za pojav medvrstniškega nasilja v vrtcu nasilje v družini, kjer otrok odrašča.
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
predšolski otrok
,
vzgojitelji
,
vrtec
,
starši
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[K. Kovačič]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 89 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-90723
UDK:
373.2:364.632(043.2)
COBISS.SI-ID:
218736899
Datum objave v DKUM:
12.12.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČIČ, Katja, 2024,
Mnenja vzgojiteljev o medvrstniškem nasilju v vrtcu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kovačič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90723
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Effect of vibration on weld metal hardness and toughness
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Fatigue crack initiation from microstructurally small Vickers indentations
Mehanske lastnosti zvarnega spoja varjenega z visoko produktivnim obločnim postopkom
Varjenje, zvari in zvarni spoji v jeklenih konstrukcijah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Importance and creation of a vision in kindergarten
Preschool teacher's role in the play of children aged 1-3 years
Role of a preschool teacher in a hospital ward
Gledališko telo
Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
17.09.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Early childhood teachers' perspectives on peer violence in kindergarten
Opis:
The diploma thesis titled Early childhood teacher's perspectives on peer violence in kindergarten consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part defines violence and its types. Peer violence and eventual present partakers are presented in more detail, peer violence is defined according to gender and role as well as tasks of the early childhood teacher. The empirical part involves a research conducted by means of an online survey, which included early childhood teachers and early childhood teachers’ assistants from Slovene, Croatian and Austrian kindergartens. We wanted to investigate which behaviour early childhood teachers classify as peer violence, identify the types of violence that occur most frequently in a group, examine among which gender specific types of violence occur, and the most common causes for the occurrence of peer violence. We were also interested in how early childhood teachers act when peer violence occurs in a group and how they cooperate with parents in such occasions. We established that in kindergartens physical violence is prevalent and that most respondents classify "fighting" as a child's behaviour as peer violence. It was established that there was no occurrence of sexual violence among neither gender and that the majority of respondents believed the cause of peer violence in kindergartens to be the violence in the family where the child is growing up.
Ključne besede:
peer violence
,
preschool child
,
early childhood teachers
,
kindergarten
,
parents
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj