| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Tematska učna pot Čebelarstvo v okolici Osnovne šole Frana Roša v Celju : magistrsko delo
Avtorji:ID Berložnik, Zala Vita (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Berloznik_Zala_Vita_2024.pdf (4,36 MB)
MD5: 72930F6395990CB246A2D55508C60FEA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Poučevanje zunaj učilnice velja za bolj zahtevno, vendar zelo učinkovito. Učenci preko konkretnih izkušenj pridobijo trajnejše in bolj praktično znanje. Kljub temu pa takšen način poučevanja od učitelja, da se aktivnosti optimalno prilagodijo potrebam učencev, zahteva veliko več načrtovanja in organizacije. S pomočjo učnih poti lahko na različne načine pristopamo k raziskovanju tematik, zastavljenih v učnih načrtih. Magistrska naloga z naslovom Tematska učna pot Čebelarstvo v okolici Osnovne šole Frana Roša v Celju je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela, ki se med seboj dopolnjujeta. Teoretični del magistrske naloge opisuje predmet spoznavanje okolja, ki se poučuje od 1. do 3. razreda, in predmet družba, ki se poučuje v 4. in 5. razredu. Opredelili smo tudi izkustveno učenje, pouk izven učilnice, učno pot ter opisali zgodovinski, biološki in kulturni sklop čebelarstva. V praktičnem delu smo načrtovali učno pot s čebelarsko vsebino. Oblikovali smo priprave za razredno stopnjo, in sicer tako za predmet spoznavanje okolja kot tudi predmet družba. Aktivnosti in naloge, ki smo jih vključili v priprave, so zasnovane s čebelarsko vsebino. S pomočjo načrtovanih dejavnosti smo učencem omogočili, da ti pridobijo konkretne izkušnje in neposredno spoznavanje narave in družbe.
Ključne besede:učna pot, pouk izven učilnice, izkustveno učenje, čebelarstvo, Osnovna šola Frana Roša
Geografsko pokritje:Celje (Slovenija);
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Z. V. Berložnik]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 124 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90615 Novo okno
UDK:37.091.3:[3+5](043.2)
COBISS.SI-ID:209710851 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BERLOŽNIK, Zala Vita, 2024, Tematska učna pot Čebelarstvo v okolici Osnovne šole Frana Roša v Celju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Z. V. Berložnik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90615
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:11.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Beekeeping educational trail in the surroundings of Fran Roš primary school in Celje
Opis:Teaching outside the classroom is considered more challenging, but very effective. Students gain more lasting and practical knowledge through concrete experiences. However, this way of teaching requires much more planning and organization from the teacher in order to optimally adapt the activities to the needs of the students. With the help of educational trails we can approach the exploration of the themes set out in the curricula in different ways. The master's thesis bearing the title Beekeeping educational trail in the surroundings of Fran Roš primary school in Celje consists of theoretical and practical part, which complement each other. The theoretical part of the master's thesis describes the subject of environmental education, which is taught from grade 1 to 3, and the subject of social studies, which is taught in grades 4 and 5. We also defined experiential learning, outdoor lessons, educational trail, and described the historical, biological and cultural aspect of beekeeping. In the practical part, we planned an educational trail with beekeeping content. We have designed lesson plans for lower primary levels, namely for the subjects of environmental education and also social studies. Activities and tasks included in the lesson plans are all connected with beekeeping. With the help of our planned activities, we enabled the students to gain concrete experience and get to know nature and society directly.
Ključne besede:educational trail, outdoor education, experiential learning, beekeeping, Fran Roš primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici