| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategija modrega oceana kot sodobni podjetniški pristop k inovacijam na primeru hospitality programa nogometnega kluba Maribor
Avtorji:ID Šimundža, Jure (Avtor)
ID Huđek, Ivona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Simundza_Jure_2024.pdf (1,63 MB)
MD5: 402CC807C3FE662BBB8698D532BC6A0B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Strategija modrega oceana se osredotoča na ustvarjanje novih tržnih priložnost in diferenciacijo, s katero podjetja presegajo obstoječo konkurenco. Ta strategija temelji na vrednostni inovaciji, pri kateri podjetja ustvarjajo dodatno vrednost za stranke, hkrati pa zmanjšuje stroške. Teorija modrega oceana spodbuja podjetja, da premikajo meje industrije in ustvarjajo nove tržne prostore, v katerih konkurenca postane nepomembna. Dober primer za implementacijo te strategije je hospitality industrija, ki se osredotoča na zagotavljanje vrhunske izkušnje za stranke, s čimer se krepi zvestoba, dolgoročni odnosi s strankami ter zadovoljstvo. Hospitality industrija je tesno povezana z ustvarjanjem edinstvenih doživetij, ki presežejo osnovno ponudbo in prispevajo k večji vrednosti storitve ali proizvoda. V diplomskem delu bomo na primeru hospitality programa Nogometnega kluba Maribor analizirali ključne elemente programa, kot so finančni učinki, obiskovalci ter zadovoljstvo strank, in preučili, kako ta program vpliva na konkurenčno prednost kluba. Prav tako bomo raziskali, kako je strategija modrega oceana prispevala k razvoju programa, ter naredili SWOT-analizo. Na podlagi podatkov in analize bomo podali priporočila za nadaljnji razvoj hospitality programa, s ciljem povečati njegovo uspešnost in trajnost.
Ključne besede:strategija modrega oceana, vrednostna inovacija, hospitality industrija, diferenciacija, konkurenčna prednost
Kraj izida:Maribor
Založnik:J. Šimundža
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90548 Novo okno
UDK:005.21
COBISS.SI-ID:215953411 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠIMUNDŽA, Jure, 2024, Strategija modrega oceana kot sodobni podjetniški pristop k inovacijam na primeru hospitality programa nogometnega kluba Maribor [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Šimundža. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90548
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Blue ocean strategy as a modern entrepreneurial approach to innovation on the example of the hospitality program of Maribor football club
Opis:The Blue Ocean Strategy fovuses on creating new market opportunities and differentioaton, allowing companie to surpass existing competition. This strategy is based on value innovation, where companies generate additional value for customers while simultaneously reducing costs. The theoryy encourages businesses to push the boundaries of their industry and create new market spaces where competition becomes irrelevant. A prime example of this strategy's implementation is in the hospitality industry, which emphasizes providing exceptional customer experiences, thereby strenghtening customer loyalty, long-term relationships and satisfaction. The hospitality industry is closely linked to creating unique experiences that go beyond the basic offering and contribute to the added value of service or product. In this thesis, the case of the hospitality program at NK Maribor will be analyzed to examine key elements such as financial impacts, visitor attendance and customer satisfaction and how this program influences the club's comptetitive advantage. Additionally, the thesis will explore how the Blue Ocean Strategy contributed to the program's development and will include a SWOT analysis. Based on the collected data and analysis, recommendations will be made for the further development of the hospitality program to enhance its success and sustainability.
Ključne besede:blue ocean strategy, value innovation, hospitality industry, differentiation, competitive advantage


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici