Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv psa terapevta na bralno pismenost otrok priseljencev : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Cilenšek, Amadeja
(Avtor)
ID
Kerneža, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cilensek_Amadeja_2024.pdf
(2,18 MB)
MD5: B508665493226EAACF28ACE2FE46CBFF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Bralna pismenost otrok je v današnjem svetu zelo pomembna za uspešno vključevanje in delovanje v sodobni družbi. Za otroke priseljence, ki se v novem okolju soočajo s kulturnimi in z jezikovnimi izzivi, je razvoj teh spretnosti še posebej zahteven. Velika preizkušnja je tudi za strokovne delavce v šolah, ki na različne načine in z različnimi metodami poskušajo pomagati tem otrokom. Eden izmed teh načinov, ki sicer v praksi še ni bil preverjen, je terapija s psi. Prisotnost psa ima veliko pozitivnih učinkov, zato nas je v magistrskem delu zanimalo, ali njegova prisotnost z izvajanjem programa R.E.A.D. vpliva na bralno pismenost otrok priseljencev. S pomočjo društva Tačke pomagačke smo opazovali glasno branje dveh učenk priseljenk ob prisotnosti psa terapevta in preverjali stanje gradnikov bralne pismenosti, med drugim tudi bralno motivacijo. Za dodaten vpogled v stanje smo izvedli tudi intervju z vodnico psa terapevta in s strokovno delavko šole. Skozi raziskovanje smo podrobno spoznali vsako komponento bralne pismenosti in na podlagi tega v empiričnem delu oblikovali merske instrumente za opazovanje. Deklici sta skozi branje literarnega dela Andreja E. Skubica ob prisotnosti psa terapevta izboljšali glasno branje in odnos ter motivacijo do branja.
Ključne besede:
bralna pismenost
,
bralna motivacija
,
otroci priseljenci
,
pes terapevt
,
program R.E.A.D
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[A. Cilenšek]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 133 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-90545
UDK:
376.011.251-054.62(043.2)
COBISS.SI-ID:
209648131
Datum objave v DKUM:
01.10.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
33
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CILENŠEK, Amadeja, 2024,
Vpliv psa terapevta na bralno pismenost otrok priseljencev : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Cilenšek. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90545
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.09.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Impact of a therapy dog on the reading literacy of immigrant children
Opis:
In today's world, children's reading literacy is very important for their successful integration and functioning in modern society. For immigrant children, who face cultural and language challenges in their new environment, developing these skills is especially demanding. It is also a significant challenge for educators in schools, who try to assist these children in various ways and with different methods. One of these methods, which has not yet been tested in practice, is therapy with dogs. The presence of a dog has many positive effects, which led us to explore in this master's thesis whether its presence in the R.E.A.D. program influences the reading literacy of immigrant children. With the help of the "Tačke pomagačke" association, we observed the loud reading of two immigrant students in the presence of a therapy dog and assessed the state of reading literacy components, including reading motivation. To gain additional insight, we also conducted an interview with the therapy dog's handler and a school educator. Through our research, we thoroughly examined each component of reading literacy, and based on this, we developed measurement instruments for observation in the empirical part. While reading Andrej E. Skubic's literary work in the presence of the therapy dog, the girls improved their loud reading, as well as their attitude and motivation towards reading.
Ključne besede:
reading literacy
,
reading motivation
,
immigrant children
,
therapy dog
,
program R.E.A.D.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj