| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv psa terapevta na bralno pismenost otrok priseljencev : magistrsko delo
Avtorji:ID Cilenšek, Amadeja (Avtor)
ID Kerneža, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cilensek_Amadeja_2024.pdf (2,18 MB)
MD5: B508665493226EAACF28ACE2FE46CBFF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Bralna pismenost otrok je v današnjem svetu zelo pomembna za uspešno vključevanje in delovanje v sodobni družbi. Za otroke priseljence, ki se v novem okolju soočajo s kulturnimi in z jezikovnimi izzivi, je razvoj teh spretnosti še posebej zahteven. Velika preizkušnja je tudi za strokovne delavce v šolah, ki na različne načine in z različnimi metodami poskušajo pomagati tem otrokom. Eden izmed teh načinov, ki sicer v praksi še ni bil preverjen, je terapija s psi. Prisotnost psa ima veliko pozitivnih učinkov, zato nas je v magistrskem delu zanimalo, ali njegova prisotnost z izvajanjem programa R.E.A.D. vpliva na bralno pismenost otrok priseljencev. S pomočjo društva Tačke pomagačke smo opazovali glasno branje dveh učenk priseljenk ob prisotnosti psa terapevta in preverjali stanje gradnikov bralne pismenosti, med drugim tudi bralno motivacijo. Za dodaten vpogled v stanje smo izvedli tudi intervju z vodnico psa terapevta in s strokovno delavko šole. Skozi raziskovanje smo podrobno spoznali vsako komponento bralne pismenosti in na podlagi tega v empiričnem delu oblikovali merske instrumente za opazovanje. Deklici sta skozi branje literarnega dela Andreja E. Skubica ob prisotnosti psa terapevta izboljšali glasno branje in odnos ter motivacijo do branja.
Ključne besede:bralna pismenost, bralna motivacija, otroci priseljenci, pes terapevt, program R.E.A.D
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Cilenšek]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 133 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-90545 Novo okno
UDK:376.011.251-054.62(043.2)
COBISS.SI-ID:209648131 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
CILENŠEK, Amadeja, 2024, Vpliv psa terapevta na bralno pismenost otrok priseljencev : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Cilenšek. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90545
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of a therapy dog on the reading literacy of immigrant children
Opis:In today's world, children's reading literacy is very important for their successful integration and functioning in modern society. For immigrant children, who face cultural and language challenges in their new environment, developing these skills is especially demanding. It is also a significant challenge for educators in schools, who try to assist these children in various ways and with different methods. One of these methods, which has not yet been tested in practice, is therapy with dogs. The presence of a dog has many positive effects, which led us to explore in this master's thesis whether its presence in the R.E.A.D. program influences the reading literacy of immigrant children. With the help of the "Tačke pomagačke" association, we observed the loud reading of two immigrant students in the presence of a therapy dog and assessed the state of reading literacy components, including reading motivation. To gain additional insight, we also conducted an interview with the therapy dog's handler and a school educator. Through our research, we thoroughly examined each component of reading literacy, and based on this, we developed measurement instruments for observation in the empirical part. While reading Andrej E. Skubic's literary work in the presence of the therapy dog, the girls improved their loud reading, as well as their attitude and motivation towards reading.
Ključne besede:reading literacy, reading motivation, immigrant children, therapy dog, program R.E.A.D.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici