| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prepoznavnost sponzorstva v športu in njegov pomen za blagovno znamko : magistrsko delo
Avtorji:ID Sternad, Klara (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Sternad_Klara_2024.pdf (7,55 MB)
MD5: DDF3A0CB7FA0C574AE8D315301AA4A37
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu smo predstavili sponzorstvo v športu, predvsem, kako poteka proces sodelovanja in kakšen pomen ima za blagovno znamko. Pri tem smo se nanašali na primer sponzorskega sodelovanja med blagovno znamko Argeta in Smučarsko zvezo Slovenije. Raziskovali smo tudi, kako so sponzorske vsebine prepoznane med širšim občinstvom in kako se nanje odzivajo. Podatke smo pridobivali z izvedbo dveh poglobljenih intervjujev s predstavnico Argete kot sponzorja in predstavnikom Smučarske zveze Slovenije kot sponzoriranca ter anketnega vprašalnika, s katerim smo preverjali odziv na sponzorske vsebine med širšim občinstvom.
Ključne besede:marketing, sponzorstvo, blagovna znamka, šport
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Sternad]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 89 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-90467 Novo okno
UDK:796.078+659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:221268995 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
STERNAD, Klara, 2024, Prepoznavnost sponzorstva v športu in njegov pomen za blagovno znamko : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Sternad. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90467
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of sponsorship in sports and its importance for the brand
Opis:In the master's thesis, we presented sponsorship in sports, especially how the cooperation process works and what significance it has for the brand. Here we were referring to the example of sponsorship cooperation between the Argeta brand and the Ski Association of Slovenia. We also researched how sponsored content is recognized among a wider audience and how they respond to it. Data were obtained by conducting two in-depth interviews with a representative of Argeta as sponsor and a representative of the Ski Association of Slovenia as sponsored, as well as a survey questionnaire, which was used to check the response to sponsorship content among a wider audience.
Ključne besede:marketing, sponsorship, brand, sports


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici