| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Etični vidiki uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu
Avtorji:ID Škorjanc, Maša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skorjanc_Masa_2024.pdf (2,82 MB)
MD5: 0169DBE956C3004DC5B6CAD842C83191
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Magistrska naloga obravnava etične vidike uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu, ki dandanes postaja nepogrešljivo orodje za avtomatizacijo marketinških procesov, personalizacijo vsebin in učinkovito ciljanje potrošnikov. Čeprav umetna inteligenca omogoča številne koristi, kot so optimizacija marketinških kampanj in izboljšanje uporabniške izkušnje, prinaša tudi številna etična vprašanja povezana s transparentnostjo algoritmov, varovanjem osebnih podatkov in pristranskostjo v obravnavi potrošnikov. V teoretičnem delu naloge so obravnavani koncepti digitalnega marketinga in umetne inteligence, njene ključne tehnologije in njihova uporaba v digitalnem marketingu. Empirična raziskava je pokazala, da je med potrošniki prisotna zmerna stopnja ozaveščenosti o uporabi umetne inteligence v digitalnem marketingu, hkrati jih velika večina pripisuje velik pomen etičnemu delovanju podjetij in varovanju osebnih podatkov. Prav tako je za večino potrošnikov pomembno, da vedo, kadar umetna inteligenca vpliva na vsebine, ki jih prejemajo. Rezultati kažejo na potrebo po odgovorni uporabi umetne inteligence in večji transparentnosti podjetij, saj je zaupanje potrošnikov ključno za dolgoročni uspeh podjetij.
Ključne besede:Umetna inteligenca, digitalni marketing, etični vidiki, avtomatizacija marketinga.
Kraj izida:Maribor
Založnik:M. Škorjanc
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90302 Novo okno
UDK:004.8:339.13
COBISS.SI-ID:210635523 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠKORJANC, Maša, 2024, Etični vidiki uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Škorjanc. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90302
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing
Opis:This master thesis examines the ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing, which is nowadays becoming an indispensable tool for automating marketing processes, personalising content and effectively targeting consumers. Although artificial intelligence offers many benefits, such as optimising marketing campaigns and improving user experience, it also raises a number of ethical issues related to the transparency of algorithms, the protection of personal data and bias in consumer treatment. The theoretical part of the thesis discusses the concepts of digital marketing and artificial intelligence, its key technologies and their application in digital marketing. The empirical research shows that there is a moderate level of awareness among consumers about the use of artificial intelligence in digital marketing, while a large majority of them attach great importance to ethical business practices and the protection of personal data. It is also important for most consumers to know when artificial intelligence is influencing the content they receive. The results point to the need for responsible use of artificial intelligence and greater transparency by companies, as consumer trust is key to the long-term success of companies.
Ključne besede:Artificial intelligence, digital marketing, ethical considerations, marketing automation.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici