Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Etični vidiki uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu
Avtorji:
ID
Škorjanc, Maša
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Skorjanc_Masa_2024.pdf
(2,82 MB)
MD5: 0169DBE956C3004DC5B6CAD842C83191
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Magistrska naloga obravnava etične vidike uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu, ki dandanes postaja nepogrešljivo orodje za avtomatizacijo marketinških procesov, personalizacijo vsebin in učinkovito ciljanje potrošnikov. Čeprav umetna inteligenca omogoča številne koristi, kot so optimizacija marketinških kampanj in izboljšanje uporabniške izkušnje, prinaša tudi številna etična vprašanja povezana s transparentnostjo algoritmov, varovanjem osebnih podatkov in pristranskostjo v obravnavi potrošnikov. V teoretičnem delu naloge so obravnavani koncepti digitalnega marketinga in umetne inteligence, njene ključne tehnologije in njihova uporaba v digitalnem marketingu. Empirična raziskava je pokazala, da je med potrošniki prisotna zmerna stopnja ozaveščenosti o uporabi umetne inteligence v digitalnem marketingu, hkrati jih velika večina pripisuje velik pomen etičnemu delovanju podjetij in varovanju osebnih podatkov. Prav tako je za večino potrošnikov pomembno, da vedo, kadar umetna inteligenca vpliva na vsebine, ki jih prejemajo. Rezultati kažejo na potrebo po odgovorni uporabi umetne inteligence in večji transparentnosti podjetij, saj je zaupanje potrošnikov ključno za dolgoročni uspeh podjetij.
Ključne besede:
Umetna inteligenca
,
digitalni marketing
,
etični vidiki
,
avtomatizacija marketinga.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
M. Škorjanc
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-90302
UDK:
004.8:339.13
COBISS.SI-ID:
210635523
Datum objave v DKUM:
08.10.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
29
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠKORJANC, Maša, 2024,
Etični vidiki uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Škorjanc. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90302
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen izobraževanja bodočih učiteljev razrednega pouka o biotehnologiji
Pravopisna zmožnost bodočih učiteljev razrednega pouka
Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
Poučevanje glasbene umetnosti v očeh učiteljev razrednega pouka
Razvoj modela usposabljanja učiteljev razrednega pouka za poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga učiteljev mentorjev pri razvoju didaktičnih kompetenc študentov, bodočih učiteljev razrednega pouka
Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
Rezilientnost in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
28.08.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing
Opis:
This master thesis examines the ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing, which is nowadays becoming an indispensable tool for automating marketing processes, personalising content and effectively targeting consumers. Although artificial intelligence offers many benefits, such as optimising marketing campaigns and improving user experience, it also raises a number of ethical issues related to the transparency of algorithms, the protection of personal data and bias in consumer treatment. The theoretical part of the thesis discusses the concepts of digital marketing and artificial intelligence, its key technologies and their application in digital marketing. The empirical research shows that there is a moderate level of awareness among consumers about the use of artificial intelligence in digital marketing, while a large majority of them attach great importance to ethical business practices and the protection of personal data. It is also important for most consumers to know when artificial intelligence is influencing the content they receive. The results point to the need for responsible use of artificial intelligence and greater transparency by companies, as consumer trust is key to the long-term success of companies.
Ključne besede:
Artificial intelligence
,
digital marketing
,
ethical considerations
,
marketing automation.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj