Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Metode testiranja in validacije podjetniških idej ter njihova uporaba v praksi
Avtorji:
ID
Mesinger, Aljaž
(Avtor)
ID
Rus, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Mesinger_Aljaz_2024.pdf
(1,89 MB)
MD5: 44888A47C971C1C7A4F0076842818DCC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V tej diplomski nalogi smo se osredotočili na proces prepoznavanja, ali podjetniška ideja predstavlja tudi resnično tržno priložnost, pri čemer smo podrobno raziskali pomen testiranja podjetniških idej. Ključna tema je bila, kako sistematično testiranje idej podjetnikom pomaga oceniti potencial svojih zamisli in jih prilagoditi tržnim zahtevam. V začetnih poglavjih smo predstavili teoretične osnove podjetništva, pri čemer smo se osredotočili na oblikovanje podjetniške ideje, ocenjevanje trga in pomembnost prilagajanja ideje glede na povratne informacije. V nadaljevanju smo podrobno preučili pomen oblikovanja hipotez in njihovem testiranju z različnimi metodami, kot so intervjuji s strankami in drugi eksperimentalni pristopi. Poudarili smo, kako sistematičen pristop, ki vključuje mapiranje predpostavk in izvajanje zaporednih eksperimentov, podjetnikom omogoča zmanjšanje tveganj in povečanje verjetnosti uspeha. Praktični del diplomske naloge je temeljil na konkretnem primeru testiranja podjetniške ideje v slovenskem start-up podjetju na področju programske opreme B2B. Skozi več faz testiranja smo validirali poslovni model in pridobili dragocene vpoglede, ki so pripomogli k izboljšanju začetne ideje. Rezultati so pokazali, da sistematično testiranje podjetniških idej vodi do boljšega razumevanja trga in potreb strank, kar omogoča premišljen razvoj produkta in večjo verjetnost uspeha na trgu. Sklepi diplomske naloge poudarjajo, da je testiranje podjetniških idej ključno za zmanjšanje tveganj in doseganje trajnostnega poslovnega uspeha. Naloga tako ponuja uporabne smernice za podjetnike, ki se soočajo z izzivom preoblikovanja ideje v uspešno tržno priložnost.
Ključne besede:
testiranje podjetniških idej
,
priložnost
,
hipoteze
,
eksperimentiranje
,
B2B
,
poslovni model
,
inovacije
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
A. Mesinger
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-90171
UDK:
005.21
COBISS.SI-ID:
211354627
Datum objave v DKUM:
14.10.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
9
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MESINGER, Aljaž, 2024,
Metode testiranja in validacije podjetniških idej ter njihova uporaba v praksi
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Mesinger. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90171
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Deregulacija cen, tržne strukture in učinki na trgu električne energije
Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
Analiza obnašanja porabnikov pri nakupu rabljenih avtomobilov
Analiza obnašanja porabnikov pri nakupu izbranega proizvoda - življenjsko zavarovanje
Pomen managementa na dereguliranem maloprodajnem trgu električne energije v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Prosti trg za električno energijo
Zaveza enot s pomočjo genetskega algoritma
Analiza dogajanja na dnevnih in terminskih trgih električne energije
The role of households in balancing deviations on electricity market
Učinki liberalizacije trga električne energije v Sloveniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
23.08.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Methods of testing and validation of business ideas and their application in practice
Opis:
This thesis focuses on the process of determining whether an entrepreneurial idea represents a genuine market opportunity by exploring the importance of testing entrepreneurial ideas. The central theme is how systematic idea testing helps entrepreneurs assess the potential of their concepts and adapt them to market demands. In the initial chapters, we present the theoretical foundations of entrepreneurship, with a focus on the development of entrepreneurial ideas, market evaluation, and the importance of adjusting ideas based on feedback. We then delve into the significance of hypothesis formulation and testing through various methods, such as customer interviews and other experimental approaches. We emphasize how a systematic approach, which includes mapping assumptions and conducting successive experiments, allows entrepreneurs to reduce risks and increase the likelihood of success. The practical part of the thesis is based on a real-world case of testing an entrepreneurial idea in a Slovenian startup company in the B2B software sector. Through multiple testing phases, we validated the business model and gained valuable insights that contributed to refining the initial idea. The results demonstrate that systematic testing of entrepreneurial ideas leads to a better understanding of the market and customer needs, facilitating thoughtful product development and increasing the probability of market success. The conclusions of the thesis highlight that testing entrepreneurial ideas is crucial for reducing risks and achieving sustainable business success. The thesis thus provides practical guidelines for entrepreneurs facing the challenge of transforming an idea into a successful market opportunity.
Ključne besede:
entrepreneurial idea testing
,
opportunity
,
hypotheses
,
experimentation
,
B2B software
,
business model
,
innovation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj