| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Glokalna trženjska strategija
Avtorji:ID Seljak, Hana (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Seljak_Hana_2024.pdf (1,10 MB)
MD5: 0E3A9ED4021ADECAFB963E72195CF605
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Glokalizacija je eden izmed trženjskih strategij, ki jih uporabljajo raznorazna podjetja po vsem svetu in združuje elemente dveh trženjskih strategij, ki se imenujeta globalizacija in lokalizacija. Glokalizacija podjetjem omogoča, da globalne izdelke ali storitve prilagodijo specifičnim potrebam in okusom lokalnih trgov, posledično pa lahko uspešno nagovarjajo različne ciljne skupine potrošnikov in koristnikov po vsem svetu. V diplomski nalogi smo posebej izpostavili primer podjetja McDonald's, ki je znano po tem, da zelo uspešno prilagaja svojo ponudbo in trženjske aktivnosti lokalnim trgom. Podjetje svoje menije in trženjske pristope prilagaja lokalnim okusom in kulturnim posebnostim, to vse pa podjetju omogoča, da ohranja močan položaj na različnih mednarodnih trgih.
Ključne besede:Glokalizacija, McDonald's, lokalizacija, standardizacija, trženjske strategije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:H. Seljak
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90037 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:215697411 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.11.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
SELJAK, Hana, 2024, Glokalna trženjska strategija [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : H. Seljak. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90037
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Glocal marketing strategy
Opis:Glocalization is one of marketing strategies used by companies all around the world which connects elements of two different marketing strategies, called glocalization and localization. Glocalization enables companies to adapt global products or services to the specific needs and preferences of local markets, consequently they are able to successfully target different groups of beneficiaries and consumers across the globe. In this thesis, we specifically highlighted the example of McDonald’s, which is known for successfully adapting its offer and marketing activities to local markets. The company adapts its menus and marketing approaches to local tastes and cultural specifics, which enables it to maintain a strong position across various international markets.
Ključne besede:Glocalization, McDonald's, localization, standardization, marketing strategies.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici