| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Avtorji:ID Kajba, Alina (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kajba_Alina_2024.pdf (1,29 MB)
MD5: 87D36A11984B7C41DCBDD96154480B91
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo preučuje vpliv družbenih omrežij na pospeševanje prodaje, s poudarkom na vlogi kakovostne vsebine, aktivnega sodelovanja z uporabniki ter promocijskih strategij. Analizirani so teoretični vidiki uporabe družbenih omrežij v marketinške namene in empirične raziskave, ki vključujejo intervjuje z dvema podjetjema: Your Soul Time in Deklica.si. Rezultati raziskave potrjujejo, da kakovostna vsebina pozitivno vpliva na angažiranost uporabnikov, kar posledično vpliva na prodajo. Aktivno sodelovanje z uporabniki pripomore k večjemu zaupanju in lojalnosti, medtem ko promocijske kampanje izkazujejo mešane učinke, odvisne od specifičnih strategij. Delo poudarja pomen strateškega pristopa pri uporabi družbenih omrežij in nakazuje potrebo po prilagoditvi strategij glede na ciljno publiko in vrsto promocij.
Ključne besede:družbena omrežja, pospeševanje prodaje, ciljna publika, vplivneži, plačljiva oglaševalska orodja
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Kajba
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89995-3b7bb01e-24c5-1295-1f1b-9cbd5a947602 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:206625283 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.09.2024
Število ogledov:120
Število prenosov:24
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KAJBA, Alina, 2024, Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežij [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Kajba. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89995
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:20.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales promotion with using social media
Opis:This thesis examines the impact of social media on sales promotion, focusing on the role of high-quality content, active user engagement, and promotional strategies. Theoretical aspects of using social media for marketing purposes and empirical research, including interviews with two companies—Your Soul Time and Deklica.si—are analyzed. The findings confirm that high-quality content positively affects user engagement, which in turn impacts sales. Active engagement with users contributes to greater trust and loyalty, while promotional campaigns show mixed effects, depending on specific strategies. The study emphasizes the importance of a strategic approach in using social media and highlights the need to adapt strategies based on target audiences and types of promotions.
Ključne besede:social media, sales promotion, target audience, influencers, paid advertising tools


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici