| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj računalniške igre z inteligentnimi akterji
Avtorji:ID Kuzma, Timotej (Avtor)
ID Bizjak, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kohek, Štefan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Kuzma_Timotej_2024.pdf (8,10 MB)
MD5: B25AFE0862CDDB1D3C817B9271E50B18
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu predstavimo postopek izdelave tretjeosebne srednjeveške računalniške igre v pogonu Unreal Engine. Podrobno opišemo ozadje razvoja računalniških iger, proceduralno gradnjo terena in razvoj inteligentnih akterjev v okvirju principa delovanja igre, ki temeljijo na algoritmu GOAP. Na koncu analiziramo delovanje razvite igre na podlagi meritev števila sličic na sekundo glede na število akterjev, hitrosti izvajanja ključnih odsekov kode in kvalitete izrisa.
Ključne besede:Unreal Engine, proceduralno ustvarjanje vsebine, inteligentni akter, ciljno usmerjeno načrtovanje akcij
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Kuzma]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89726 Novo okno
UDK:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:221322499 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.09.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KUZMA, Timotej, 2024, Razvoj računalniške igre z inteligentnimi akterji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kuzma. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89726
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a computer game with intelligent actors
Opis:In the thesis, we present the creation process of a third-person medieval computer game in Unreal Engine. We describe in detail the background of the development of computer games, the procedural construction of terrain and the development of intelligent actors within the framework, based on the GOAP algorithm. Finally, we analyze the performance of the developed game based on measurements of the number of frames per second in relation to the number of actors, the execution speed of key sections of the code and the quality of rendering.
Ključne besede:Unreal Engine, Procedural Content Generation, intelligent actor, Goal-Oriented Action Planning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici