Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Razvoj računalniške igre z inteligentnimi akterji
Avtorji:
ID
Kuzma, Timotej
(Avtor)
ID
Bizjak, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kohek, Štefan
(Komentor)
Datoteke:
VS_Kuzma_Timotej_2024.pdf
(8,10 MB)
MD5: B25AFE0862CDDB1D3C817B9271E50B18
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu predstavimo postopek izdelave tretjeosebne srednjeveške računalniške igre v pogonu Unreal Engine. Podrobno opišemo ozadje razvoja računalniških iger, proceduralno gradnjo terena in razvoj inteligentnih akterjev v okvirju principa delovanja igre, ki temeljijo na algoritmu GOAP. Na koncu analiziramo delovanje razvite igre na podlagi meritev števila sličic na sekundo glede na število akterjev, hitrosti izvajanja ključnih odsekov kode in kvalitete izrisa.
Ključne besede:
Unreal Engine
,
proceduralno ustvarjanje vsebine
,
inteligentni akter
,
ciljno usmerjeno načrtovanje akcij
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Kuzma]
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-89726
UDK:
004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:
221322499
Datum objave v DKUM:
19.09.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
19
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUZMA, Timotej, 2024,
Razvoj računalniške igre z inteligentnimi akterji
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kuzma. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89726
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Uporaba optičnega senzorja iz optične miške
Optični požarni senzor
Diskretna regulacija krogle na plošči
Simulacije dinamičnih sistemov
Zbornik povzetkov študentskih projektov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preizkuševalnik funkcij strojev
Postavitev praktičnega izobraževanja za avtomatsko vodenje
Izbira pretvornika signalov za laboratorijske potrebe
Daljinski nadzor merilnikov na akumulacijskem jezeru Kanalski vrh
Grafični uporabniški vmesniki za nadzor valjarske linije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.08.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of a computer game with intelligent actors
Opis:
In the thesis, we present the creation process of a third-person medieval computer game in Unreal Engine. We describe in detail the background of the development of computer games, the procedural construction of terrain and the development of intelligent actors within the framework, based on the GOAP algorithm. Finally, we analyze the performance of the developed game based on measurements of the number of frames per second in relation to the number of actors, the execution speed of key sections of the code and the quality of rendering.
Ključne besede:
Unreal Engine
,
Procedural Content Generation
,
intelligent actor
,
Goal-Oriented Action Planning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj