| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomen kegljanja za razvoj gibalnih sposobnosti otrok v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju : magistrsko delo
Avtorji:ID Jurančič, Timi (Avtor)
ID Planinšec, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jurancic_Timi_2024.pdf (1,84 MB)
MD5: 808F21E1502158CD8A7AE7B8A2626DD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen raziskave je bil ugotoviti, ali je kegljanje povezano z razvojem gibalnih sposobnosti otrok. V raziskavi so sodelovali učenci 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja različnih osnovnih šol ter kegljaških klubov po celotni Sloveniji. V raziskavo je bilo zajetih 100 otrok starih od 9 -12 let od tega 48 kegljačev (25 fantov, 23 deklet) in 52 nekegljačev (29 fantov, 23 deklet). Merili smo naslednje gibalne sposobnosti: moč, koordinacija, ravnotežje, gibljivost, hitrost in vzdržljivost. Vse gibalne sposobnosti smo merili v okviru športno vzgojnega kartona. Podatke smo obdelali v programu SPSS in s pomočjo t-preizkusa ugotavljali, ali obstajajo statistično pomembne razlike. Primerjava med skupinama kegljačev in nekegljačev je pokazala, da so kegljači boljše in statistično pomembnejše rezultate dosegali pri testih predklona, stanja na T-klopci, dvigovanju trupa, teka na 600 m in vese v zgibi. Med skupinama kegljačic in ne kegljačic so rezultati pokazali, da so kegljačice boljše in statistično pomembne rezultate dosegajo pri testih dotikanja plošče z roko, skoku v daljino, premagovanju ovir nazaj, dvigovanju trupa, vese v zgibi in stanju na T-klopci. Pri testih hitrosti (T60) med skupinama tako fantov kot deklet ni statistično pomembnih razlik. Na osnovi dobljenih rezultatov lahko sklepamo, da je kegljanje povezano z razvojem gibalnih sposobnosti.
Ključne besede:gibalne sposobnosti, kegljanje, otroci
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:T. Jurančič
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 57 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89715 Novo okno
UDK:796.282:796.012.1-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:206223107 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.09.2024
Število ogledov:48
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JURANČIČ, Timi, 2024, Pomen kegljanja za razvoj gibalnih sposobnosti otrok v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Jurančič. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89715
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.08.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance on nine-pin bowling for the development of children's motor skills in the secondary educational period
Opis:The goal of the research was to determine if nine-pin bowling is connected with the development of children's motor skills. In the research the participants were the children of the 2nd educational period from different elementary school and nine-pin bowling clubs across Slovenia. This included 100 children in the ages from 9-12 years from which there were 48 nine-pin bowlers (25 boys, 23 girls) and 52 non nine-pin bowlers (29 boys, 23 girls). We measured the following mobility skills: strength, coordination, balance, mobility, speed and endurance. All motor skills were measured within the framework of the sports education card. We processed the data in SPSS and the t-test was used to determine whether there were statistically significant differences. A comparison between the groups of nine-pin bowlers (boys) and non-nine-pin bowlers (boys) showed that the nine-pin bowlers achieved better and statistically more important results in the tests of forward bending, standing on the T-bench, body lifting, 600m running and bent arm hang. The results between nine-pin bowlers (girls) and non-nine-pin bowlers (girls) showed that the nine-pin bowlers achieved better and statistically significant results in the tests of arm plate tapping, long jump, overcoming obstacles backwards, body lifting, bent arm hang and standing on the T-bench. In the speed tests (T60) there are no statistically significant differences between both boys and girl groups. Based on the obtained results we can conclude, that nine-pin bowling is related to the development of motor skills.
Ključne besede:Motor skills, nine-pin bowling, children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici