| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Značilnosti pouka biologije na daljavo v času pandemije covida-19 v osmih razredih osnovne šole na severu Hrvaške : magistrsko delo
Avtorji:ID Senčar Kosalec, Sara (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sencar_Kosalec_Sara_2024.pdf (2,54 MB)
MD5: F0DE01FB9C7CB8FB69EF49FD2838DEAD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Učenje biologije, ki temelji na naravoslovnem pristopu, prispeva k razvoju veščin, spretnosti in odnosov učencev, ki jih bodo lahko uporabili v vsakdanjem življenju. Ob uporabi IKT pri pouku biologije se razvijajo tudi kompetence za uporabo različnih tehnologij in kritičen odnos do informacij. Leta 2020 je pojav novega virusa covid-19 povzročil pandemijo. Kljub temu da je e-učenje v digitalni eri že ustaljen pojav, so se učitelji, učenci in starši znašli v stresnih razmerah zaradi prisilnega zaprtja šol, ki ga je povzročila pandemija. Definiran je nov pojem – vsiljeno poučevanje na daljavo, ki se razlikuje od e-učenja po krizi oz. katastrofi. Raziskali smo uporabljene metode za učenje biologije v času vsiljenega poučevanja na daljavo na osnovnih šolah na Hrvaškem ter odnos in mnenja učencev do takšnih metod. Nadalje smo raziskali, kako je takšen način dela vplival na motivacijo in znanje učencev ter prednosti in slabosti takšnega učenja. Rezultati raziskave so pokazali, da so se učitelji največkrat odločali za poučevanje v živo prek video konference, pri čemer so ustno razložili vsebino in dodeljene naloge, občasno pa so podali ustno povratno informacijo v smeri rešitve nalog. Vsiljeno poučevanje na daljavo imelo negativen vpliv na znanje in motivacijo učencev v času zaprtja šol in po vrnitvi v šole. V primeru ponovnega zaprtja šol želijo učenci opravljati več nalog v naravi in pogosteje analizirati video eksperimente z učiteljem ter izvajati virtualne eksperimente.
Ključne besede:biologija, vsiljeno poučevanje na daljavo, covid-19, laboratorijsko delo, terensko delo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Senčar Kosalec]
Leto izida:2024
Št. strani:X, 90 f.
PID:20.500.12556/DKUM-89544 Novo okno
UDK:57/59:37.018.43:004(043.2)
COBISS.SI-ID:207225603 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.09.2024
Število ogledov:12
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Characteristics of distance learning in biology during the pandemic covid-19 in the eighth grade of elementary schools in northern Croatia
Opis:Learning biology, based on a natural science approach, contributes to the development of students' skills, abilities, and attitudes, which they will be able to use in everyday life. Using ICT in biology lessons, competencies for various technologies, and a critical attitude toward information have also evolved. In 2020, the emergence of the new COVID-19 virus caused a pandemic. Even though e-learning is already an established phenomenon in the digital era, teachers, students, and parents found themselves in stressful situations due to the forced closure of schools caused by the pandemic. A new concept is defined - forced distance learning, which differs from e-learning after a crisis or catastrophe. We investigated the methods used for learning biology during forced distance learning in primary schools in Croatia, as well as the attitudes and opinions of students towards such methods. We further investigated how such a way of working influenced student motivation and knowledge, in addition to the advantages and disadvantages of such learning. The research showed that the teachers often decided to teach live via video conference, where they verbally explained the content and assigned tasks and occasionally gave verbal feedback about solving the tasks. Forced distance learning had a negative impact on students' knowledge and motivation during school closures and after returning to school. Should schools close again, students want to do more tasks in nature, analyse video experiments with the teacher more often, and conduct virtual experiments.
Ključne besede:biology, forced distance learning, covid-19, experimental work, field work


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici