Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Odnos odjemalcev do sporočanja slabih in dobrih novic
Avtorji:
ID
Jager, Nadja
(
Avtor
)
ID
Pisnik, Aleksandra
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jager_Nadja_2024.pdf
(3,32 MB)
MD5: 1511A9D65AC98E7A51321C3D3C576E16
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vsakodnevno se srečujemo s komuniciranjem in je del našega življenja, uporablja se tako v zasebnem kot tudi poslovnem svetu. Pravilno komunikacijo lahko dosežemo svoje cilje, želje in zadovoljimo svoje potrebe. Pri sporočanju informacij ali novic moramo biti pozorni glede na to kako sporočamo določene vrste informacij. Vsakodnevno se srečujemo tako z dobrimi kot tudi slabimi novicami. Težave nastanejo, ko moramo sporočiti slabo novico, saj nam to predstavlja težavo. Nihče ne želi sporočiti teh novic. V naši magistrski nalogi smo podrobneje predstavili komuniciranje na splošno in se osredotočili tudi na komunikacijo v marketingu. Podjetja se vsakodnevno srečujejo s težavami, kako oblikovati ponudbo in s katero obliko ponudbe pritegniti največ pozornosti odjemalcev. Srečujejo se z vprašanji ali naj oblikujejo ponudbo tako, da najprej sporočijo dobro novico (50 % popusta) ali naj najprej sporočijo slabo novico (ob nakupu 2 vstopnic). V nalogi smo oblikovali tri hipoteze. Najprej smo želeli na splošno ugotoviti katero novico si želijo odjemalci, nato smo želeli ugotoviti katere oblike ponudb pritegnejo njihovo pozornost in kakšne čustvene odzive doživljajo ob različnih ponudbah. Namen magistrskega dela je bilo raziskati kako pomembna je pravilna komunikacija v vsakodnevnih situacijah kot tudi v poslovnem svetu. Ugotavljali smo kakšen vpliv imajo zaporedja novic na odjemalca. Zanimalo nas je ali ima zaporedje slabih in dobrih novic veliko vlogo pri komuniciranju in kako se to izraža na prejemnikih.
Ključne besede:
dobre novice
,
slabe novice
,
ponudbe
,
vrstni red novic
,
komuniciranje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
N. Jager
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-89503
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
207341059
Datum objave v DKUM:
12.09.2024
Število ogledov:
17
Število prenosov:
30
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAGER, Nadja, 2024,
Odnos odjemalcev do sporočanja slabih in dobrih novic
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Jager. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89503
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza glavnih komponent
Ocenjevanje zamaha pri golfu z uporabo inercijskih senzorjev v mobilnem telefonu
Zaznavanje obrazov v video vsebinah in njihova klasifikacija
Primerjava pristopov k napovedovanju porabe električne energije
Prepoznavanje čustev s pomočjo senzorja kinect, programskega orodja FaceShift in analize glavnih komponent
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza glavnih komponent
Sistem avtentikacije s samodejnim prepoznavanjem obrazov z metodami multivariatne analize
Prepoznava obrazov na mobilnih platformah
Lasersko navarjanje orodnih jekel
Metoda glavnih komponent
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.07.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Customer attitude to communicating good and bad news
Opis:
We encounter communication every day and it is a part of our lives, used in both the private and business world. With proper communication, we can achieve our goals, desires and meet our needs. When communicating information or news, we need to be careful about how we communicate certain types of information. We hear both good and bad news every day. Problems arise when we have to deliver bad news, because it presents us with a problem. No one wants to report this news. In our master’s thesis, we presented communication in more detail and focused mainly on communication in marketing. Every day, companies face difficulties in how to design an offer and which form of offer will attract the most attention of customers. They are faced with questions about whether to design an offer by communicating the good news first (50% discount) or to communicate the bad news first (when buying 2 tickets). We have developed three hypotheses. First, we wanted to find out in general what kind of news customers want, then we wanted to find out what forms of offers attract their attention and what emotional reactions they experience with different offers. The aim of the master’s thesis was to explore the importance of correct communication in everyday situations as well as in the business world. We looked at the impact of news sequences on the customer. We were interested in whether the sequence of bad and good news plays a big role in communication and how this is expressed in the recipients.
Ključne besede:
good news
,
bad news
,
offers
,
news order
,
communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj