| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza elementov igrifikacije v mobilnih rešitvah
Avtorji:ID Poplas, Andi (Avtor)
ID Udir Mišič, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Beranič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Poplas_Andi_2024.pdf (2,40 MB)
MD5: 4A6794C9ED77B9CFD7CE74C0DBDDCC2B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vse večje število aplikacij na digitalnih platformah za njihovo distribucijo in padajoča pozornost ljudi povzroča vse težje zadrževanje uporabnikov na posameznih aplikacijah. Morebitna rešitev za omenjeno problematiko je igrifikacija, ki lahko aplikacije naredi bolj interaktivne in zabavne, saj koncept njenega delovanja izhaja iz iger. V magistrskem delu smo se seznanili s strategijo igrifikacije, spoznali njeno zgodovino, področja uporabe in podrobneje spoznali elemente, ki ji dajejo končno podobo. Na podlagi spoznanega smo ustvarili model klasifikacije elementov in slednjega uporabili pri analizi najpopularnejših aplikacij v praktičnem delu naloge, ob katerem smo dodatno preučili tudi vizualno pojavnost elementov.
Ključne besede:igrifikacija, aplikacije, motivacija, uporabniška izkušnja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Poplas]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89302 Novo okno
UDK:794:004.777(043.2)
COBISS.SI-ID:217280515 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.08.2024
Število ogledov:70
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
POPLAS, Andi, 2024, Analiza elementov igrifikacije v mobilnih rešitvah [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Poplas. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89302
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:03.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Exploring gamification elements in mobile solutions
Opis:An increasing number of apps on mobile app stores and users’ decreasing attention spans pose a growing challenge for retaining users within individual apps. One possible solution is gamification, which can make applications more interactive and fun, as its concept of action is based on the principles of games. In the master's thesis, we explored gamification, learned about its history, identified areas of application, and delved into the elements that give it its final form. Based on the findings we created a novel classification of elements and applied it through analysis of the elements in the practical part of the thesis, while also examining their visual appearance.
Ključne besede:gamification, applications, motivation, user experience


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici