Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Volumetrični prikazovalniki
Avtorji:
ID
Vujanović, Žiga
(Avtor)
ID
Kolmanič, Simon
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Vujanovic_Ziga_2024.pdf
(2,97 MB)
MD5: AC26FF6EEC51E961A49FAE656E11D869
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Tehnologija za tridimenzionalno prikazovanje slik postaja vedno bolj dostopna in popularna. 3D zasloni in naglavni zasloni so že stalnica moderne tehnike, vendar so samo približek 3D prikazovalnikom, kot jih poznamo iz znanstvene fantastike. Napredki in odkritja v laserski tehnologiji v zadnjem desetletju nam danes omogočajo nove, inovativne pristope za razvoj t.i. pravih 3D volumetričnih prikazovalnikov, ki sliko prikazujejo v prostem volumnu poljubne velikosti, brez potrebe po zaslonu ali drugih pripomočkih, kot so recimo 3D očala. Volumetrični prikazovalniki so sicer znani že nekaj časa in so nam nekateri na voljo tudi v komercialni obliki, ampak vsi pristopi so bili do sedaj omejeni na velikosti in obliko volumna, v katerem se slika prikazuje. V pričujočem zaključnem delu smo raziskali področje in preučili različne tehnike za prikaz. Opredelili smo lastnosti in omejitve posameznih pristopov ter jih med seboj primerjali, z namenom da ugotovimo kateri pristop se najbolj približa volumetričnim prikazovalnikom, kot jih poznamo iz znanstvene fantastike.
Ključne besede:
volumetrični prikaz
,
volumetrični zaslon
,
3D prikaz
,
3D zaslon
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Ž. Vujanović]
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-89273
UDK:
004.353(043.2)
COBISS.SI-ID:
217072899
Datum objave v DKUM:
08.08.2024
Število ogledov:
189
Število prenosov:
29
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VUJANOVIĆ, Žiga, 2024,
Volumetrični prikazovalniki
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Vujanović. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89273
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The impact of inquiry-based learning on the development of science process skills of preschool children
Measurement in natural science activities of preschool children
Researching buoyancy with kindergarten children
Estimation skills of preschool children
The importance of Easter adventure experience in Botanic garden of University of Maribor for preschool children
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Musical fairy tale in preschool
Preschool children's knowledge of dinosaurs and reptiles living today
The impact of fairy tales on the emotional and social development of preschool children
Natural science knowledge about the natural environment, e.g. forest, stream, meadow at preschool age
Encouraging children and their parents to spend quality time in nature
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
02.07.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Volumetric displays
Opis:
3D display technology is becoming increasingly accessible and popular. 3D displays and heads-up displays are already a fixture of modern technology, but they are only an approximation of the 3D displays we know from science fiction. Advances and discoveries in laser technology over the last decade now allow us to take new, innovative approaches to develop so-called true 3D volumetric displays, which display an image in a free volume of any size, without the need for a screen or other aids such as 3D glasses. While volumetric displays have been known for some time and some are commercially available, all approaches so far have been limited to the size and shape of the volume in which the image is displayed. In the thesis, we have explored the area and considered different display techniques. We have identified the properties and limitations of each approach and compared them with each other to determine which approach most closely approximates volumetric displays as we know them from popular culture.
Ključne besede:
volumetric display
,
volumetric screen
,
3D display
,
3D screen
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj