Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vplivnostni marketing z vidika vplivnežev in naročnikov
Avtorji:
ID
Vrečko, Sara
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Vrecko_Sara_2024.pdf
(3,69 MB)
MD5: 94E9E47366C3C3F18A690D3565D22588
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vplivnostni marketing je sodobno marketinško orodje, ki v današnjem digitalnem času presega tradicionalne meje oglaševanja. Ni zgolj trend, temveč transformativna paradigma, ki se giblje na zapletenem presečišču digitalnih medijev, avtentičnosti in povezovanja različnih akterjev t. i. podjetij, vplivnežev in odjemalcev. Vplivneži so sledilci trendov in njihovi ustvarjalci. Podjetja lahko z njihovo pomočjo pridobijo dostop do obsežnega občinstva in vstopnico v ospredje družbene relevantnosti, krmarijo po nenehno spreminjajoči se pokrajini potrošniških preferenc in skozi kreativne pristope izkoriščajo njihove glasove kot učinkovite informativne ter tudi prodajne kanale. V okviru magistrskega dela smo skozi teoretični in empirični del raziskali preučevano področje vplivnostnega marketinga z vidika vplivnežev in naročnikov. V teoretičnem delu smo najprej predstavili temeljna izhodišča in pojme, definirali vplivnostni marketing, predstavili zgodovino vplivnostnega marketinga ter dobre in slabe plati le-tega. Po splošni opredelitvi vplivnostnega marketinga smo v nadaljevanju opredelili, kdo so vplivneži, vrste vplivnežev, družbena omrežja za sodelovanje in načine sodelovanj z vplivneži. Z namenom pridobitve relevantnih informacij smo v empiričnem delu opravili poglobljeno analizo omenjenega področja s pomočjo dveh strukturiranih anketnih vprašalnikov. S preverjanjem zastavljenih hipotez smo ugotovili, da lahko podjetja s sodelovanjem z vplivneži gradijo zaupanje in verodostojnost pri svojem ciljnem občinstvu, kar pozitivno vpliva na nakupno odločitev potrošnikov. Večina naročnikov se pri sodelovanju z vplivneži raje odloča za dolgoročna kot enkratna sodelovanja. Instagram je med vplivneži najbolj priljubljeno družbeno omrežje ter vodilna platforma za vplivnostni marketing, ki jo podjetja najraje uporabljajo za sodelovanje z vplivneži. Vplivneži ustvarjajo vsebine, promovirajo izdelke ali storitve podjetij v zameno za plačilo ali druge ugodnosti, pa vendar večini vplivnežev vplivnostni marketing ne predstavlja osrednjega vira dohodkov.
Ključne besede:
vplivnostni marketing
,
vplivneži
,
naročniki
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
sodelovanje z vplivneži
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
S. Vrečko
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-89069
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
204686083
Datum objave v DKUM:
20.08.2024
Število ogledov:
230
Število prenosov:
160
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VREČKO, Sara, 2024,
Vplivnostni marketing z vidika vplivnežev in naročnikov
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Vrečko. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89069
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Personal branding of influencers on Instagram
Native advertising on social media
Local commercial radio on social media
Influencer marketing as a strategy of international marketing communication
Celebrity and influencer advertising on Instagram
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
INFLUENCER MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Instapoezija
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Dejavnost vplivnežev kot karierna priložnost
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.06.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Influencer marketing from the perspective of influencers and clients
Opis:
Influencer marketing is a modern marketing tool that goes beyond the traditional boundaries of advertising in today's digital age. It is not just a trend, but a transformative paradigm that moves at the complex intersection of digital media, authenticity and the integration of different actors - companies, influencers and customers. Influencers are both trend followers and trend setters. They can help companies gain access to large audiences and a ticket to the forefront of social relevance, navigate the ever-changing landscape of consumer preferences and harness their voices as effective information and sales channels through creative approaches. The theoretical and empirical part of our master's thesis explored the field of influencer marketing from the perspective of influencers and clients. In the theoretical part, we first introduced the fundamental background and concepts, defined influencer marketing, the history of influencer marketing and its positive and negative sides. After a general definition of influencer marketing, we then defined who influencers are, different types of influencers, social networks and ways of collaborating with them. In order to obtain relevant information, the empirical part of the study involved an in-depth analysis of the field using two structured questionnaires. By testing the hypotheses, we concluded that by engaging with influencers, companies can build trust and credibility with their target audience, which has a positive impact on consumers' purchasing decisions. Most clients prefer to work with influencers on a long-term basis rather than a one-off basis. Instagram is the most popular social network among influencers and the leading influencer marketing platform preferred by companies to engage with influencers. Influencers create content, promote companies' products or services in exchange for payment or other benefits, but for most influencers, influencer marketing is not their main source of income.
Ključne besede:
influencer marketing
,
influencers
,
clients
,
social media
,
Instagram
,
influencer collaborations
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj