| Naslov: | Korelacija med družinskim okoljem in količino ter vrsto recepcijskih vlog učencev 2. in 5. razreda |
|---|
| Avtorji: | ID Vajda, Tjaša (Avtor) ID Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | MAG_Vajda_Tjasa_2024.pdf (1,37 MB) MD5: A9B787E1EF737EE34431381A61962EBB
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
|---|
| Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
|---|
| Opis: | Glavni cilj izobraževanja je bralna pismenost, saj je eno izmed glavnih sredstev za učenje. Naučimo se je lahko le z branjem. V praksi opažamo, da učenci nižjih razredov berejo precej več kot učenci višjih razredov. Na to vplivajo številni dejavniki, med drugim tudi literarnoestetsko spodbudno družinsko okolje. Zanimalo me je, ali literarnoestetsko spodbudno družinsko okolje zmanjšuje trend upadanja interesa za branje literature. V ta namen sem izvedla raziskavo. Podatke sem pridobila s polstrukturiranim intervjujem 10 učencev 2. in 10 učencev 5. razreda na izbrani osnovni šoli, oboji pa so izpolnili tudi tedenski dnevnik. Analiza rezultatov je pokazala, da učenci 5. razreda berejo manj kot učenci 2. razreda, na to pa v največji meri vpliva njihov interes, ki je pri drugih stvareh močnejši. |
|---|
| Ključne besede: | bralna pismenost, bralna kultura, literarnoestetsko družinsko okolje, bralne navade učencev 2. in 5. razreda |
|---|
| Kraj izida: | Maribor |
|---|
| Založnik: | [T. Vajda] |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DKUM-89066  |
|---|
| UDK: | 028.5(043.2) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 203424771  |
|---|
| Datum objave v DKUM: | 01.08.2024 |
|---|
| Število ogledov: | 120 |
|---|
| Število prenosov: | 54 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
| Področja: | PEF
|
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |