| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Korelacija med družinskim okoljem in količino ter vrsto recepcijskih vlog učencev 2. in 5. razreda
Avtorji:ID Vajda, Tjaša (Avtor)
ID Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vajda_Tjasa_2024.pdf (1,37 MB)
MD5: A9B787E1EF737EE34431381A61962EBB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Glavni cilj izobraževanja je bralna pismenost, saj je eno izmed glavnih sredstev za učenje. Naučimo se je lahko le z branjem. V praksi opažamo, da učenci nižjih razredov berejo precej več kot učenci višjih razredov. Na to vplivajo številni dejavniki, med drugim tudi literarnoestetsko spodbudno družinsko okolje. Zanimalo me je, ali literarnoestetsko spodbudno družinsko okolje zmanjšuje trend upadanja interesa za branje literature. V ta namen sem izvedla raziskavo. Podatke sem pridobila s polstrukturiranim intervjujem 10 učencev 2. in 10 učencev 5. razreda na izbrani osnovni šoli, oboji pa so izpolnili tudi tedenski dnevnik. Analiza rezultatov je pokazala, da učenci 5. razreda berejo manj kot učenci 2. razreda, na to pa v največji meri vpliva njihov interes, ki je pri drugih stvareh močnejši.
Ključne besede:bralna pismenost, bralna kultura, literarnoestetsko družinsko okolje, bralne navade učencev 2. in 5. razreda
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Vajda]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89066 Novo okno
UDK:028.5(043.2)
COBISS.SI-ID:203424771 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.08.2024
Število ogledov:120
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VAJDA, Tjaša, 2024, Korelacija med družinskim okoljem in količino ter vrsto recepcijskih vlog učencev 2. in 5. razreda [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Vajda. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89066
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Correlation between family environment and the amount and type of reception roles of 2nd and 5th grade pupils
Opis:The main objective of education is reading literacy, as it is one of the main means of learning. It can only be learned by reading. In practice, we see that pupils of lower grades read much more than pupils of higher grades. This is influenced by a number of factors, including a literary and aesthetically stimulating family environment. I was interested in whether a literary-aesthetically stimulating family environment reduces the trend of declining interest in reading literature. For this purpose, I conducted a research. I obtained the data by semi-structured interviewing of 10 pupils who attend the 2nd and 5th grade of elementary school, both groups also filled out a weekly diary. The analysis of the results showed that 5th grade pupils read less than 2nd grade pupils, and this is largely influenced by their interest, which is stronger for other things.
Ključne besede:reading literacy, reading culture, literary and aesthetic family environment, reading habits of 2nd and 5th grade pupils


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici