| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Model kriznega izobraževanja na daljavo z obrnjeno učilnico
Avtorji:ID Fajfar, Lenart (Avtor)
ID Zmazek, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Močivnik, Žan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Fajfar_Lenart_2024.pdf (2,70 MB)
MD5: ABD26AD03D3616E9C047E41FB70C0D2D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V obdobju epidemije se je okolje poučevanja iz učilnic premaknilo v naše domove. Učitelji so bili primorani zamenjati klasične načine poučevanje s sodobnejšimi. Veliko se jih je odločilo izdelati lastne video razlage in z njimi predajati snov učencem. Naša želja je, da bi učeča se skupnost delovala tudi naprej, zato smo pripravili praktične in teoretične nasvete za izdelavo izobraževalnih video vsebin. V magistrskem delu smo pregledali obrnjeno učenje ter njegov razvoj in ga primerjali s klasičnim poukom. Priprava video razlag je osnova za uspešno obrnjeno učenje, zato smo podrobno opisali Mayerjevo teorijo učenja z uporabo večpredstavnosti. V tretjem poglavju opišemo video razlago, podamo priporočila za izvedbo in uporabo interaktivnosti. Podrobno predstavimo tudi pripomočke in orodja za izdelavo lastnega materiala. V literaturi smo pregledali taksonomije in pripravili lastne kriterije za oceno video razlag, v katerih smo združili lastne in Mayerjeve ideje. Ocenili smo 12 naključnih videov s portala Razlagamo.si in rezultate zapisali v tabeli. Na podlagi ugotovitev smo pripravili štiri video razlage. Vzpodbujati želimo sodelovanje učiteljev, zato smo v dveh primerih nadgradili obstoječi posnetek s portala, dva posnetka pa smo pripravili sami.
Ključne besede:krizno poučevanje, obrnjena učilnica, video razlaga
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Fajfar]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89051 Novo okno
UDK:37.018.43:51(043.2)
COBISS.SI-ID:200298499 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.07.2024
Število ogledov:147
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
FAJFAR, Lenart, 2024, Model kriznega izobraževanja na daljavo z obrnjeno učilnico [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Fajfar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89051
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emergency remote education model with a flipped classroom
Opis:During the epidemic, the learning environment moved from the classroom into our homes. Teachers were compelled to replace traditional ways of teaching with more modern approaches. Many of them opted to create their own video explanations and use them to convey the material to their students. Our aim is to ensure the continued functioning of the learning community, so we have prepared practical and theoretical advice for creating educational video content. In this master's thesis flipped learning as well as its development are reviewed and compared with traditional classroom teaching. The preparation of video explanations is fundamental for successful flipped learning, which is why Mayer's theory of multimedia learning is described in detail. Chapter three features the description of video explanation and recommendations for their implementation and the use of interactivity. Tools and resources for creating your own material are described thoroughly. In the literature, taxonomies were reviewed and our own criteria for evaluating video explanations were developed, combining our ideas with those of Mayer's. 12 random videos from the Razlagamo.si portal were evaluated and the results recorded in a table. Based on our findings, four video explanations were prepared. We aim to encourage teacher collaboration, so in two cases existing videos from the portal were enhanced, and two remaining videos were created on our own.
Ključne besede:emergency remote teaching, flipped classroom, video explanation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici