| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije : magistrsko delo
Avtorji:ID Gregorec, Anne-Marie (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gregorec_Anne-Marie_2024.pdf (2,68 MB)
MD5: ECEFF155BE62C5CFA484CBBB2FED90C5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema štiri sklope, in sicer pedagoško-didaktični sklop, šola v naravi, center šolskih in obšolskih dejavnosti (CŠOD) ter geografski sklop. V empiričnem delu smo analizirali cilje in intervjuje posameznih vključenih domov. Predstavili smo rezultate raziskave, ki smo jo izvedli s pomočjo standardiziranega intervjuja. Raziskava je bila narejena na vzorcu štirih učiteljic iz CŠOD OE Murska Sobota, CŠOD OE Planinka, CŠOD OE Gorenje in CŠOD OE Štrk. Vsi domovi na področju severovzhodne Slovenije niso želeli sodelovati. Z raziskavo smo dobili vpogled, kaj posamezni domovi v severovzhodnem delu Slovenije ponujajo učencem 5. razreda na naravoslovnem področju in kakšna je zastopanost le-teh vsebin. Pri tem smo navedli nekaj sugestivnih nasvetov za ustvarjanje še kvalitetnejšega naravoslovnega pouka v CŠOD-jih, ki so sodelovali v raziskavi. Ugotovili smo, da je zastopanost naravoslovnih vsebin v vključenih domovih precejšnja. Ponujajo naravoslovne vsebine, ki stremijo k izkustvenemu učenju in se izvajajo zunaj učilnice. Ugotovili smo, da sta pouk zunaj učilnice in povezovanje teorije s prakso pomembna tudi intervjuvanim učiteljicam, seveda pa še obstajajo možnosti za izboljšavo in posodobitve CŠOD-jev, nekaj smo jih tudi navedli.
Ključne besede:šola v naravi, CŠOD, naravoslovne vsebine, izkustveno učenje, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A.-M. Gregorec]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 108 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88716 Novo okno
UDK:37.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS.SI-ID:198701827 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.06.2024
Število ogledov:137
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GREGOREC, Anne-Marie, 2024, Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A.-M. Gregorec. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88716
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Inclusion of 5th Grade Natural Sciences Topics into School and Extracurricular Activity Centers Based in the Northeast of Slovenia
Opis:The master's thesis titled "The Inclusion of 5th Grade Natural Sciences Topics into School and Extracurricular Activity Centers Based in the Northeast of Slovenia" is comprised of two parts: theoretical and empirical. The theoretical part encompasses four sections: the pedagogical-didactic section, outdoor school, center for school and extracurricular activities (CŠOD), and the geographical section. In the empirical part, we analyzed the objectives and conducted interviews with the individual included centers. We presented the research results with standardized interviews. The research was conducted with a sample group of four teachers from CŠOD OE Murska Sobota, CŠOD OE Planinka, CŠOD OE Gorenje, and CŠOD OE Štrk. Not all centers in the northeast of Slovenia were willing to participate. The research provided insight into what the individual centers in the northeast of Slovenia offer to 5th-grade students in the field of natural sciences and the extent of these topics' representation. We provided advice on how to increase the quality of how natural sciences are being taught in the CŠODs that participated in the research. We found that all the included centers had substantial coverage of natural science-related topics. These are aimed at experiential learning and are conducted outside the classroom. We concluded that outdoor teaching along with the combination of theory and practice are important to the interviewed teachers, however, there are still opportunities for improvements and updates in the CŠODs, some of which we also mentioned.
Ključne besede:outdoor school, CŠOD, natural sciences topics, experiential learning, elementary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici