Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Komunikacija s preprostimi lutkami : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Mulej, Antonija
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Mulej_Antonija_2024.pdf
(2,19 MB)
MD5: 4D7675C4D20CBF7B2CF792EB072BDB49
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Komunikacija predstavlja veliko vlogo pri razvoju otroka, zato je pomembno, da jo krepimo in izvajamo na primeren način. Lutke so ena izmed najbolj efektivnih načinov, kako pri otroku spodbudimo njegovo komunikacijo, saj se lahko z lutko poistoveti in ji popolnoma zaupa. Pri komunikaciji z lutko krepimo razvoj govora, domišljijo ter socialne veščine, saj lahko otroku preko nje predstavimo različne življenjske situacije, preko katerih se nauči komunicirati. Lutka se lahko uporablja v vrtcu tako v jutranjem krogu, kot pri vsakodnevnih dejavnostih. Če si otrok izdela lutko sam, ima le ta zanj še toliko večji pomen, saj dobi občutek, da je to njegovo in je vanjo vložil veliko truda. Z zaključnim delom Komunikacija s preprostimi lutkami smo želeli prikazati, kako lutke vplivajo na komunikacijo pri otrocih. Izvedli smo lutkovne delavnice, kjer so si otroci izdelali improvizirane lutke. Za vsako lutko jim je bila predstavljena neka situacija, o kateri so se z lutko pogovarjali. Otroke smo opazovali in si zapisovali njihove odgovore. Zastavili smo si cilje, s katerimi smo želeli doseči, da bi otrokom predstavili različne uporabe lutke, jim predstavili lutko kot sredstvo komunikacije ter jih seznanili z različnimi lutkovnimi tehnikami. Usmerjali smo jih skozi celoten proces izdelave lutk tako, da smo jim omogočili prosto pot domišljije pri samem ustvarjanju. Velik poudarek pa je bil na spodbujanju komunikacije z izdelanimi lutkami. Zadani cilji so bili doseženi, saj so otroci spoznali načine uporabe lutke in jih tudi sami znali animirati. Z lutkami so skozi celotne delavnice komunicirali med seboj in s tem krepili svoj govor. Pri samem ustvarjanju so imeli prosto pot in so lahko izbirali med različnimi materiali.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
lutke
,
komunikacija
,
izdelovanje lutk
,
pogovor
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[A. Mulej]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 47 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-88424
UDK:
373.2.015.31:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:
197705475
Datum objave v DKUM:
04.06.2024
Število ogledov:
157
Število prenosov:
31
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MULEJ, Antonija, 2024,
Komunikacija s preprostimi lutkami : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Mulej. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88424
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Autism spectrum disorder and pragmatic comprehension
Ad-hoc and scalar implicatures in children with autism spectrum disorder
Guess what?
A diminished propensity to compute scalar implicatures is linked to autistic traits
Reading between the lines
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Virtual reality and neurocognitive intervention
Son-Rise Program
The impact of a therapeutic work with horse on children with autism spectrum disorders
Toilet training for the child with autism spectrum disorder
Early intervention for a child with autism spectrum disorders
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
22.04.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Communication with the use of simple puppets
Opis:
Communication with the use of simple puppets foster it properly. Puppets stand out as an outstanding method to boost a child's ability to communicate, as children often form connections with and place their full trust in the toy. Engaging with a puppet aids in enhancing speech, creativity, and social interactions, as it presents an opportunity to expose children to various real-life scenarios, thereby improving their communicative skills. Utilising puppets in kindergarten, both during morning meetings and daily activities, proves beneficial. Moreover, when a child creates their own puppet, it holds additional value, instilling a sense of pride and accomplishment, emphasising the effort they have invested. Within the thesis titled «Communication With the Use of Simple Puppets« our aim was to explore the impact of puppets on children's communication skills. We organised workshops where children crafted their own makeshift puppets and for each, we introduced specific scenarios, prompting discussions between the children and their puppets. Observations and notes were made regarding their interactions. The children crafted their puppets without assistance. Our findings indicate that puppets significantly benefit children by reinforcing positive self-images, as these toys often convey positive messages about the children themselves. Similarly, they were especially beneficial for children who are naturally introverted or shy, encouraging them to express themselves more freely.
Ključne besede:
communication
,
puppet
,
workshops
,
children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj