Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kolar, Klara
(Avtor)
ID
Jurgec, Ana Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kolar_Klara_2024.pdf
(2,62 MB)
MD5: 6F90596A50B6D8FB2F8D43747A12247C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Zaključno delo z naslovom Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije zajema teoretični in praktični del. Namen zaključnega dela je pripraviti plesno dramatizacijo v vrtcu in raziskati vlogo vzgojitelja pri izvedbi in načrtovanju plesne dramatizacije. V teoretičnem delu smo se osredotočili na plesno vzgojo, opredelili smo plesno dramatizacijo, izpostavili smo vlogo vzgojitelja ter njegovo načrtovanje in pripravo na izvajanje plesne dejavnosti. V prvem delu raziskave smo preko intervjuja želeli ugotoviti, kako vzgojitelji načrtujejo in izvajajo plesno dramatizacijo. V intervju smo vključili pet vzgojiteljic drugega starostnega obdobja, ki so zaposlene v Vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica, v enoti Poljčane. V tem vrtcu smo nato načrtovali in izvedli plesno dramatizacijo s skupino otrok, starih 5–6 let. Ugotovili smo, da se plesna dramatizacija kot vrsta plesne dejavnosti v vrtcu ne pojavlja pogosto, saj od vzgojitelja zahteva skrbno načrtovanje in veliko časa pri izvedbi. Odzivi otrok na izvedbo plesne dramatizacije so bili pozitivni, saj so jih naše načrtovane dejavnosti pritegnile. Tu se kaže ključna vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije.
Ključne besede:
Plesna vzgoja
,
plesna dramatizacija
,
vloga vzgojitelja
,
načrtovanje in izvedba
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[K. Kolar]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (72 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-88362
UDK:
373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
196943363
Datum objave v DKUM:
28.05.2024
Število ogledov:
218
Število prenosov:
92
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLAR, Klara, 2024,
Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kolar. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88362
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prehranska podpora bolnikov z napredovalim rakom
Bolečina pri bolniku z napredovalim rakom
Uporaba kanabinoidov pri bolniku z napredovalim rakom
Obravnava delirija pri bolniku z napredovalim rakom
Obvladovanje simptomov v obdobju umiranja pri bolniku z napredovalim rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Paliativna zdravstvena nega pacienta z napredovalim rakom požiralnika
Pomen terapevtske komunikacije s pacienti z rakom
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
18.04.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Role of the educator in planning and performing dance dramatisation
Opis:
The Diploma thesis, entitled Role of the Educator in Planning and Performing Dance Dramatisation, consists of both theoretical and practical parts. The main aim of this final work is to prepare dance dramatisation in the kindergarten as well as to explore the educator's role in planning and performing dance dramatisation. In the theoretical part, we have focused on dance education, defined dance dramatisation, as well as pointed out the role of the educator and his planning and preparation for performing a dance activity. In the first part of our research, we conducted an interview to find out how kindergarten educators plan and perform dance dramatisation. We have interviewed five kindergarten teachers from the second age group, all employed at Oton Župančič Kindergarten in Slovenska Bistrica, unit Poljčane. Subsequently, we have planned and performed a dance dramatisation in the mentioned kindergarten with a group of preschool children between the ages of 5 and 6. We have discovered how dance dramatisation, as a type of dance activity in kindergarten, does not occur often, considering it demands careful planning and a lot of performance time from the educator. Children reacted positively to the performance of dance dramatisation since our planned activities successfully grabbed their attention. Here, the crucial role of the educator in planning and performing dance dramatisation is visible.
Ključne besede:
Dance education
,
dance dramatisation
,
the role of educator
,
planning and performing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj