| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije : diplomsko delo
Avtorji:ID Kolar, Klara (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kolar_Klara_2024.pdf (2,62 MB)
MD5: 6F90596A50B6D8FB2F8D43747A12247C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Zaključno delo z naslovom Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije zajema teoretični in praktični del. Namen zaključnega dela je pripraviti plesno dramatizacijo v vrtcu in raziskati vlogo vzgojitelja pri izvedbi in načrtovanju plesne dramatizacije. V teoretičnem delu smo se osredotočili na plesno vzgojo, opredelili smo plesno dramatizacijo, izpostavili smo vlogo vzgojitelja ter njegovo načrtovanje in pripravo na izvajanje plesne dejavnosti. V prvem delu raziskave smo preko intervjuja želeli ugotoviti, kako vzgojitelji načrtujejo in izvajajo plesno dramatizacijo. V intervju smo vključili pet vzgojiteljic drugega starostnega obdobja, ki so zaposlene v Vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica, v enoti Poljčane. V tem vrtcu smo nato načrtovali in izvedli plesno dramatizacijo s skupino otrok, starih 5–6 let. Ugotovili smo, da se plesna dramatizacija kot vrsta plesne dejavnosti v vrtcu ne pojavlja pogosto, saj od vzgojitelja zahteva skrbno načrtovanje in veliko časa pri izvedbi. Odzivi otrok na izvedbo plesne dramatizacije so bili pozitivni, saj so jih naše načrtovane dejavnosti pritegnile. Tu se kaže ključna vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije.
Ključne besede:Plesna vzgoja, plesna dramatizacija, vloga vzgojitelja, načrtovanje in izvedba
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Kolar]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (72 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88362 Novo okno
UDK:373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:196943363 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.05.2024
Število ogledov:218
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOLAR, Klara, 2024, Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kolar. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88362
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:18.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of the educator in planning and performing dance dramatisation
Opis:The Diploma thesis, entitled Role of the Educator in Planning and Performing Dance Dramatisation, consists of both theoretical and practical parts. The main aim of this final work is to prepare dance dramatisation in the kindergarten as well as to explore the educator's role in planning and performing dance dramatisation. In the theoretical part, we have focused on dance education, defined dance dramatisation, as well as pointed out the role of the educator and his planning and preparation for performing a dance activity. In the first part of our research, we conducted an interview to find out how kindergarten educators plan and perform dance dramatisation. We have interviewed five kindergarten teachers from the second age group, all employed at Oton Župančič Kindergarten in Slovenska Bistrica, unit Poljčane. Subsequently, we have planned and performed a dance dramatisation in the mentioned kindergarten with a group of preschool children between the ages of 5 and 6. We have discovered how dance dramatisation, as a type of dance activity in kindergarten, does not occur often, considering it demands careful planning and a lot of performance time from the educator. Children reacted positively to the performance of dance dramatisation since our planned activities successfully grabbed their attention. Here, the crucial role of the educator in planning and performing dance dramatisation is visible.
Ključne besede:Dance education, dance dramatisation, the role of educator, planning and performing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici